Partyflock

Forumonderwerp · 872840
7553x bekeken
Waarschuw beheerder
On august 27th Vollt brings you a special summer closing with an open air festival. For now there isn't any more info available untill the 1st of june.

So be sure to check out Voltt's website regularly for the latest updates about the location, lineup and other specifications or subscribe to their mailinglist to get the latest info automatically on your email.

Source: www.voltt.com
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 20:24:
khad graag gezien dat het toch buiten was

het heeft anders nog heel eventjes behoorlijk geregend hoor,
ik dacht in eerste instantie ook van wtf waarom is het niet buiten, maar later op de middag werd wederom bevestigd dat ik in nederland woon...
Waarschuw beheerder
er was van oms een foto gemaakt maar weet niet op welke site deze is gekomen. weet iemand soms welke fotografen en op welke sites deze fotos zijn gekomen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr martin op woensdag 6 september 2006 om 16:35:
er was van oms een foto gemaakt maar weet niet op welke site deze is gekomen. weet iemand soms welke fotografen en op welke sites deze fotos zijn gekomen?

Phono.nl en partyflock

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b.o.b.b.y. op dinsdag 5 september 2006 om 23:31:
jammer dat corolla zich net te goed voelde voor een straatnieuws verkoper meesterlijk shirt!

;)
Uitspraak van stefotronic op woensdag 6 september 2006 om 01:24:
het heeft anders nog heel eventjes behoorlijk geregend hoor,
ik dacht in eerste instantie ook van wtf waarom is het niet buiten, maar later op de middag werd wederom bevestigd dat ik in nederland woon...

kloppend....alleen hadden we dan een beste loods gehad om te schuilen dacht ik zo;)
gewoon binnen klein soundsystempje met wat achtergronddeuntjes,,,,....en buiten overdekte dj-booth en mensen lekker los(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 14:18:
gewoon binnen klein soundsystempje met wat achtergronddeuntjes,,,,....en buiten overdekte dj-booth en mensen lekker los

dat was idd wel vet geweest.. nouja misschien idee voor volgend jaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Op zon en feestdagen op woensdag 6 september 2006 om 17:50:
Uitspraak van Jorenn op woensdag 6 september 2006 om 17:32:
Phono.nl en partyflock

en dancelinx oid..was er ook heb ik ook naar moeten zoeken

Helaas de foto zit er niet bij. Ik kan me herinneren dat de fotograaf vertelde zoiets van bbbp.nl maar die link klopt niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 14:18:
,,,,....en buiten overdekte dj-booth en mensen lekker los

als je het buiten toch overdekt dan kan je het net zo goed binnen doen :/