Partyflock
 
Forumonderwerp · 872714
 
Mogguh :)

Vroeg me af hoe Awake was vannacht?

En dan vooral KVitta en Spark?

Echt vet dat het Spark zo voor de wind gaat de laatste tijd B) Goede DJ en aardige kerel :jaja:
 
Uitspraak van []V[] op donderdag 18 mei 2006 om 00:33:
Emporium met Pet Duo!!

have a fun :cry:
Uitspraak van Nuthouse op donderdag 18 mei 2006 om 13:33:

ik had het eerlijk gezegd over zijn hele set en de andere sets in die zaal .. alles was zwaar overstuurd .. wil je nou bassen voelen knallen of horen ?

Kvitta had iig dat hardste bassen .. maarja analoog he ..
Wat bedoel je met: ´Kvitta had iig dat hardste bassen .. maarja analoog he ..´?
 
rush :respect:
kvitta :respect:
Uitspraak van Case© op vrijdag 19 mei 2006 om 18:58:
ma jongens en meisjes ook dat is niet meer zoals het vroeger was

Altijd dat geneuzel over het feit dat het vroeger beter was...

De feesten van vroeger zijn niet meer te vergelijken met de feesten van nu. Daar komt bij dat je ouder wordt en het allemaal anders ervaart, waardoor je de indruk krijgt dat het wat minder is.

Sommigen (en daar bedoel ik niet perse jou mee) gaan al met de eeuwige 'vroeger was alles beter'-gedachte naar een feest... Schiet niet op man. Elk feest moet je proberen tot je beste te maken.

Nogmaals, ik zeg niet dat jij zo bent, maar ik word moe van al die lui die het altijd maar over vroeger hebben.

PEACE
 
Peace!
 
PET Duo @ Zwemporium :respect: :respect: :respect: That's real schranz!!!Not Taberner @ Awake :D
laatste aanpassing
 
Platen DJ Rush Gestolen

Afgelopen vrijdag 12 mei zijn tijdens Awakenings in Now & Wow te Rotterdam platen van de Amerikaanse technoheld DJ Rush gestolen. Het betreft een tiental promo's - zijn grootste krakers. De organisatie snapt niet hoe iemand tijdens zijn set bij Rush' platentas heeft kunnen komen. De stagemanager van die avond was de hele tijd aanwezig. "Ik heb niemand achter de deejaybooth zien komen die daar niet thuishoort," weet hij.

Organisator Rocco Veenboer snapt ook niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Op een van de eerste Awakenings werd ook een platentas gestolen. Sindsdien is Veenboer extra op zijn hoede voor dieven. "Ik heb op vrijdag geen verdachte mensen achter de booth gezien, maar het zou eventueel kunnen dat iemand er onderdoor gekropen is om ze uit zijn tas te jatten," gist hij. "Wel vreemd dat het precies zijn grootste hits waren." Rush zelf laat per sms weten: "I noticed while I was playing and when I started to get harder so many people was under the stage touching me, trying to get my attention. The first five records I played that started to get hard came up missing and the other later in the set. Those five was my killahs!"

:vaag:
Uitspraak van Nuthouse op zondag 14 mei 2006 om 15:50:
Piet Za.
Voor veel mensen is allang duidelijk dat je of een faker bent of gepusht word door een andere dj

Spark heeft geen enkele offbeat plaat gedraait, volgens mij weet je zelf geen eens wat offbeat is.

Kvitta sloot geloof ik af op zo'n 162 bpm, logisch dat de dj daarna (in dit geval Spark) voor een rustpunt zorgt. De mensen die dat niet trokken kwamen waarschijnlijk niet voor de techno naar awake, hardcore feest is misschien een betere plek voor die mensen.

Moge duidelijk zijn, Spark is de hardtechno pioneer op het gebied van nederlandse hardtechno.

Piet Za & Marina


het zal zeker niet de laatste x zijn dat Spark op Awakenings te zien is..hij heeft zn plek wel meer dan verdiend !

Lees het nu pas maar hier ben ik het voor 1000% mee eens:yes: :respect:
Nog even voor Marina en alle haters hier in het topic.. Zal het even op een kindvriendelijke manier uitleggen: Mischien draait een DJ niet helemaal naar je smaak, dat kan. Helaas. Maar dat maakt hem nog geen slechte dj. Persoonlijk heb ik respect voor elke dj, Van minimal tot terror van trance tot hardcore. Als diegene maar dedicated is naar wat die doet. Goed is en dr helemaal in opgaat. Je kan niet een DJ beoordelen naar smaak. Je kan alleen een dj beoordelen aan feiten zoals slechte mix bla bla bla.. Aangezien jullie dit niet doen, en blijkbaar hier ook geen reet verstand van hebben, is het woord slechte dj uit jullie mond dus volkomen nutteloos en waardeloos.. Als een kok een gerecht maakt, wat jij niet lust.. Is die kok dan per definitie een slechte kok??? denk het niet.. Dus denk voortaan wat minder bekrompen, dan zullen er meer dj's goed draaien in jullie "ogen" dan alleen de gevestigde orde...

ps: hoop dat dit een beetje goed overkomt na 25 bier:P:P
Uitspraak van Sebastian Maduro op zondag 4 juni 2006 om 02:34:
ps: hoop dat dit een beetje goed overkomt na 25 bier

kwou net zeggen... volgens mij heb je gezopen..! :bier:
Uitspraak van Sebastian Maduro op zondag 4 juni 2006 om 02:34:
Nog even voor Marina en alle haters hier in het topic.. Zal het even op een kindvriendelijke manier uitleggen: Mischien draait een DJ niet helemaal naar je smaak, dat kan. Helaas. Maar dat maakt hem nog geen slechte dj. Persoonlijk heb ik respect voor elke dj, Van minimal tot terror van trance tot hardcore. Als diegene maar dedicated is naar wat die doet. Goed is en dr helemaal in opgaat. Je kan niet een DJ beoordelen naar smaak. Je kan alleen een dj beoordelen aan feiten zoals slechte mix bla bla bla.. Aangezien jullie dit niet doen, en blijkbaar hier ook geen reet verstand van hebben, is het woord slechte dj uit jullie mond dus volkomen nutteloos en waardeloos.. Als een kok een gerecht maakt, wat jij niet lust.. Is die kok dan per definitie een slechte kok??? denk het niet.. Dus denk voortaan wat minder bekrompen, dan zullen er meer dj's goed draaien in jullie "ogen" dan alleen de gevestigde orde...

(y) :yes:
 
eindelijk de set van remy op 3voor12!:9