chillipepper 12 mei 2006 18:56Wat vinden de vrouwen nu vh feit dat steeds meer mannen hun okselhaar scheren cq de schaamstreek of borsthaar. Is dit not done....megacool....geil....weet ik et..... droppuh maarrrrrrrrrrrrrr William
13 september 2006 10:57Oksels [En is niet gay, over paar jaar heeft elke jonge het ] Ballen: Zeker kaal! De rest er om heen... KAAL!.. Het voelt schoner, het is schoner en je voelt je jonger Benen: Niet scheren! Borst: Mwha, ik doe wel..
13 september 2006 15:44okselhaar hoort een man te hebben niet te veel natuurlijk wel bijgewerkt Te veel beenhaar is ook niet lekker Geen borsthaar moet ie hebben En wat die van onder doet ja precies zelfde als bij been en oksel Doe maar gewoon netjes bijgewerkt
!DUS! 13 september 2006 19:28okselhaar haal ik weg,borsthaar haal ik weg,bij de schaam streek haal ik weg,gewoon glad
Foxx 14 september 2006 17:26donateurNou het liefst heb ik wel gekortwiekt okselhaar, borsthaar ook niet teveel en van onderen dus ook gekortwiekt of kaal
15 september 2006 17:08Uitspraak van Chrisiets op donderdag 14 september 2006 om 18:10:▶niemand komt aan me haar, ook me vriendin niet Haal het voor de gein allemaal af.. dan weet je wel beter