| Betreft: | evenement: Inshock, zaterdag 23 september 2006 om 21:30 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Papa Pitstyle op maandag 21 augustus 2006 om 18:48:tja mensen het zijn toch de HEADHUNTERZ LIVE geworden
HEERLIJK!!!!! GOEIE KEUS
Uitspraak van Papa Pitstyle op maandag 21 augustus 2006 om 18:48:HEADHUNTERZ LIVE
Headhunterz naar InShock
Uitspraak van Papa Pitstyle op maandag 21 augustus 2006 om 18:48:tja mensen het zijn toch de HEADHUNTERZ LIVE geworden
Hoe relaxt is dat dan! binnenkort ff de kaartjes halen!
Uitspraak van Papa Pitstyle op zondag 20 augustus 2006 om 22:45:vanaf morgen gaan de kaartjes in de verkoop,
* Bottelier de kurk Gennep
* Cafe happy'd Nieuw-bergen
* Videotheek big deal Boxmeer
* Videotheek Mill
* Music store Cuijk
de kaarten kosten 13 euro incl. fee
Ben vmiddag langs BigDeal geweest ma hadde ze nog niks ontvangen
inderdaad dat klopt; ik heb ze rond half 4 gebracht..Als je morgen opnieuw probeert moet het lukken, tenzij ze al allemaal zijn uitverkocht
vanaf morgenmiddag zullen ze in Bergen, Cuijk en Mill te krijgen zijn, dus pak je slaapzakkie en ga voor de deur liggen
vanaf morgenmiddag zullen ze in Bergen, Cuijk en Mill te krijgen zijn, dus pak je slaapzakkie en ga voor de deur liggen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 13:30:Freaky D zou gaaf zijn.. Dick doet het heel goed namelijk!
slijmbal,
weet je nu waar je kaartjes kan kopen ?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 13:30:het is een leuk regionaal feest mooie line up.. maar hardcube heb ik zo m'n twijfels bij.. maar dat ieder voor zich.. ik heb wel zin in Inshock!
Sorry ma lineup hardcube kan absoluut niet tippe aan Inshock. en dit is niet om te slijmen
Mis trouwes headhunterz op de posters bij ons in BXMR
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 18:43:Mis trouwes headhunterz op de posters bij ons in BXMR
ja dit kwam omdat de headhunterz niet zomaar op elk willekeurig feest wordt geplaatst. Op het moment van het drukken van de poster was het ook nog niet bekend dat headhunterz definitief zou komen...
zie het als een soort extra'tje
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 18:43:Sorry ma lineup hardcube kan absoluut niet tippe aan Inshock. en dit is niet om te slijmen
ben ik het ook wel mee eens
Uitspraak van Papa Pitstyle op donderdag 31 augustus 2006 om 21:11:Uitspraak van_|ö€þ
op donderdag 31 augustus 2006 om 18:43:
Sorry ma lineup hardcube kan absoluut niet tippe aan Inshock. en dit is niet om te slijmen
En In Shock Kan Helmaal niet tippen aan de line up van TRY BEFORE YOU DIE
En In Shock Kan Helmaal niet tippen aan de line up van TRY BEFORE YOU DIE
appels en peren vergelijken...
ach jah.. tis je eerste "grote" boeking
voor een zaal die helemaal kaal is en waar alles voor geregeld moet worden, is dit een dikke line-up voor dat geld..
tbyd vindt ik qua prijs aan de hoge kant liggen!
nee hoor niet mijn eerste grote boeking maar daar gaat het niet om.
Ik zeg tog ook respect voor de line up
maar hardcube kan niet tippen aan die line up is toch onzin.
Het hoeft toch niet altijd zany of technoboy te zijn. Talenten kunnen er ook wat van kijk maar naar Devon K, Freaky D. En uiterraard REMS onej die is geen talent meer
Maar als je ZATOX boekt als orginasator dan ben je goed bezig.
Ik zeg tog ook respect voor de line up
Het hoeft toch niet altijd zany of technoboy te zijn. Talenten kunnen er ook wat van kijk maar naar Devon K, Freaky D. En uiterraard REMS onej die is geen talent meer
Maar als je ZATOX boekt als orginasator dan ben je goed bezig.
tja als je de prijs en de line-up tegenover elkaar zet,
vind ik de line-up van ons toch velen malen vetter,
Alpha2
Headhunterz live
Zatox
A-lusion
Mc Villain
5 namen die ook op q-base staan,zegt genoeg denk ik
Uitspraak van Papa Pitstyle op vrijdag 1 september 2006 om 19:42:5 namen die ook op q-base staan,zegt genoeg denk ik
helemaal mee eens......
Ik wil ook helemaal niet zeggen dat Freaky D en Devon K niet goed zijn ofzo, hoor freaky D namelijk vaak zat en is goeie kel die flink aan de weg timmert ma feit is dat zatox, alpha twins en headhunterz tog van een ander niveau is.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 15:45:ik ben frank kersten
geert...wat lul je nou!!