Partyflock

Forumonderwerp · 871247
Artiest Kian
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de liefhebber: Een oud hs mixje met platen uit 1999 t/m 2002

Link : http://www.sharebigfile.com/download.php?id=16C5647D

Tracklist:

Hypetraxx – Paranoid (DJ Scot Project rmx)
Dare Devils - ! Daredevil !
Carambola – Blue Horizons (Deepack remix)
Klinisch Tot – Klinisch Tot (Wiederbelebungs mix)
DJ Scot Project – F (Future Is Now!)
Mo-dem - Contact (We Gotta Connect) (Warp Brothers remix)
DJ Arne L II – R.I.P.
DJ Tomcraft – Prosac (Tony H mix)
Tatanka & Ado The Dream – Kriminal Flash
DJ Mirko Milano – Stopp & Go (original mix)
DJ Stardust – Stompin’ jack Flash (Giada remix)
Megamind – Taub? (Picotto mix)

Duur: 1:05:03

Grootte: 148,91 MB

Bitrate: 320 Kbps

Mix opslaan, daarna openen, en niet direct openen, anders doet ie t niet (bij mij niet iig)

Met een redelijke verbinding in 5 minuutjes binnen

Verder is deze mix helaas niet foutloos:

- Mix tussen Klinisch Tot en F (Future Is Now!) loopt niet helemaal zoals hij zou moeten:p Maar wordt hersteld

- Laatste mix tussen Stompin’ jack Flash en Taub? gaat ff vreselijk mis:( Maar die herstel ik in ong. 2 sec

- De faders van me mixer zijn een beetje gaar, dus kan je soms bij wat spelen met de faders wat licht gekraak horen

Ondanks deze fouten, wilde ik m toch laten horen, en zou graag jullie mening, kritiek, feedback, advies, etc etc willen horen.
Ik doe dit gewoon als hobby, maar alle opmerkingen zijn welkom

Dus, barst maar los:yes:
Artiest {SHOWLIST artist 39362, 34000}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kian op zaterdag 27 mei 2006 om 14:58:
ik snap niet wat je daar moeilijk aan vind

Plaat die ik redelijk lastig vind om mooi in te mixen is Daniele Mondello - Assassin.
Omdat de inloop van die plaat erg kort is, en de breaks ertussen

Wel te doen, maar niet echt simpel

Save the day is ook wel te doen maar ja het duurt heel lang tot hij op gang komt dus er meot wel een plaat goed bij passen! Net als Max Walder & Manu Kenton - Save the Day.. :)
Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
Waarschuw beheerder
12 tracks in een uur?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joe Jersey op zaterdag 27 mei 2006 om 20:22:
Save the day is ook wel te doen maar ja het duurt heel lang tot hij op gang komt dus er meot wel een plaat goed bij passen!

tsja, sowieso past niet iedere plaat op iedere plaat

Uitspraak van RE1N!ER op zaterdag 27 mei 2006 om 21:42:
12 tracks in een uur?

ghehe, ja:p

Ik laat van de meeste platen vrijwel alles horen

Maar klopt dat er meer gemixed kan worden in een uurtje
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook wel van mening dat je platen niet te snel moet afkappen, sommige nummers moet je gewoon ff laten doorlopen om er op los te kunnen gaan. Shithead bijvoorbeeld :yes:
Waarschuw beheerder
Oude Hardstyle leent zich niet voor snel doormixen vind ik. Meestal komt na de 2de break pas het meest "magische" stuk van de plaat en eerder afkappen is dus geen optie.
Waarschuw beheerder
donateur
Mee eens :) sommige platen moet je gewoon helemaal horen. Zeker als de plaat van het begin tot het eind geniaal in elkaar zit.

Wat vond jij eigenlijk van het setje Edutainment?:P Of heb je m niet geluisterd?
Waarschuw beheerder
Om eerlijk te zijn heb ik hem niet geluisterd.
Ik ben deze nummers (hoe vet ook) eigenlijk wel een beetje zat.
Als je al een keer oude HS hoort zijn het altijd dezelfde plaatjes.

Maar ik zal je verrichtingen in de gaten houden mocht je een keer een mixje met wat minder bekend spul hebben.

Waarschuw beheerder
iedereen draait dezelfde plaatjes idd, terwijl er zoveel meer leuk spul is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op maandag 29 mei 2006 om 20:00:
met wat minder bekend spul

Onbekend heb je natuurlijk in verschillende gradaties. Onbekend voor het mainstream publiek tot echt onbekend (alleen niet voor de die-hards).

Bij beide heb je uiteraard veel goede producties ertussen zitten. En ja, er wordt vrijwel door iedereen altijd dat bekende spul gedraait. Maar dat heeft ook een reden.
Als nu mensen bv naar een feest gaan waar oudere hs het thema is, dan verwacht bijna iedereen wel de platen te horen die je vroeger ook veel hoorde. Je gaat er dan uiteraard heen om zeg maar terug in de tijd te gaan, en niet om dan platen te horen die je vroeger eigenlijk niet hoorde, wat dan misschien voor jou wel nieuw kan zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.

Bij dit setje heb ik er bewust voor gekozen die oude klappers te pakken, maar ik geef jullie zeker gelijk dat er veel meer goede producties gemaakt zijn. Absoluut, dat is in elke style!

En ikzelf ben die platen eigenlijk niet zat. Zal ze denk ik persoonlijk ook nooit zat worden. Nieuwe hs hoef je bij mij in ieder geval niet mee aan te komen, want dat klinkt imo nergens naar, en is niet eens hs waardig.
Andere stylen genoeg die mij een geweldig gevoel geven, mijn smaak is wat dat betreft heel breed, maar toch verlang ik altijd weer terug naar dat oude hs gevoel, en die oude platen geven mij dat gevoel. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kian op maandag 29 mei 2006 om 21:04:
Onbekend heb je natuurlijk in verschillende gradaties. Onbekend voor het mainstream publiek tot echt onbekend (alleen niet voor de die-hards).

juist;)
Waarschuw beheerder
verwacht bijna iedereen wel de platen te horen die je vroeger ook veel hoorde

Yup, dat is ook wel zeker wel zo. Alleen het jammere is dat de plaatjes die je vroeger weinig hoorde, niet eens weinig hoort maar gewoon helemaal niet meer. Het zijn echt alleen de hitjes die je nog hoort. (Althans bij de gevestige orde qua dj's.)

hs hoef je bij mij in ieder geval niet mee aan te komen, want dat klinkt imo nergens naar, en is niet eens hs waardig.

Idd! :ja:

maar toch verlang ik altijd weer terug naar dat oude hs gevoel, en die oude platen geven mij dat gevoel.

Hier nog één. Maar de minder bekende plaatjes geven mij juist meer dat gevoel van vroeger omdat je die echt praktisch niet meer hoort en de hitjes hoor je wel nog in het "nu" en hebben dus ook iets minder het gevoel van vroeger omdat ze nog dichter in je geheugen liggen.

Maar voor de goede orde als ik een setje als dit hoor op een feest dan zal ik er zeker van genieten hoor, dat zeker. Maar zal niet het zoveelste setje met alleen maar van dit soort plaatjes thuis aanzetten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kian op donderdag 25 mei 2006 om 00:31:
Ik schiet mn toenmalige mede partygangers nog steeds dat zij daar niet heen wilden/konden en ik wel!!

hoe kan het nou dat ik daar wel was en jij niet dan :/
Waarschuw beheerder
De tracklist alleen al! :kwijl:
Waarschuw beheerder
Kan niet anders zeggen dat ik het met Kian eens ben. (hoe zou dat nou komen?? :9 hehehe) Maar kan het ook begrijpen dat er mensen zijn die deze platen zat zijn. Ik persoonlijk kan ze ook (bijna) niet vaak genoeg horen. Maar ben wel erg benieuwd naar een setje met de wat onbekendere oude HS. dus Edutainment, do your thing en verras me! hehehe ;) Want ik ben ook een hs-fan van de eerste orde en oude hs brengt een gevoel bij mij teweeg. Kippevel, traantje in de ogen :$ en KNALLEN!!! :yes::kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik zal binnenkort eens een setje in elkaar zetten idd. Moet wel weer ff oefenen, hou me tegenwoordig meer bezig met andere stijlen. Dus de manier van mixen zal weer ff wennen zijn.

Ik hou je op de hoogte!

Waarschuw beheerder
ik zal ook eens een oude hs mix in elkaar flansen met allemaal tracks die je niet kent.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 30 mei 2006 om 17:05:
Alleen het jammere is dat de plaatjes die je vroeger weinig hoorde, niet eens weinig hoort maar gewoon helemaal niet meer.

Uitspraak van Edutainment op dinsdag 30 mei 2006 om 17:05:
de hitjes hoor je wel nog in het "nu" en hebben dus ook iets minder het gevoel van vroeger omdat ze nog dichter in je geheugen liggen

Mee eens, maar dan nog kunnen ze (mij iig) dat gevoel van vroeger geven. Het zijn per slot van rekening oude producties.

Maar ik snap wel wat je bedoelt.

Uitspraak van The Dark Prince op woensdag 31 mei 2006 om 18:08:
hoe zou dat nou komen??

Geen idee, vertel:P

Uitspraak van The Dark Prince op woensdag 31 mei 2006 om 18:08:
Kippevel, traantje in de ogen en KNALLEN!!!

;)

Uitspraak van Edutainment op woensdag 31 mei 2006 om 18:31:
Ik zal binnenkort eens een setje in elkaar zetten

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 18:50:
ik zal ook eens een oude hs mix in elkaar flansen met allemaal tracks die je niet kent

Ook ik ben hier erg benieuwd naar. :)

Ik heb wel wat onbekender spul (ligt er maar aan voor wie natuurlijk:P), alleen van voor 2002 niet zo heel veel helaas, simpelweg omdat ik daarvoor te laat begonnen ben met draaien. Maar ik luisterde het daarvoor sowieso al veel, dus ben benieuwd hoe jullie me kunnen verrassen. :)

Ik zal het volgende setje ook wat onbekendere platen er tussen gooien, alleen zal ik er ook ongetwijfeld klappers tussen mixen. Ik zie wel wat het wordt. Alleen betwijfel ik sterk dat ik de heren hierboven zal kunnen verrassen. ;p

Als ik alleen al naar jullie Discogs kijk, zie ik al genoeg ;)

Maar hoop er hoe dan ook weer een aantal mensen blij mee te maken.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 23:11:
hoe kan het nou dat ik daar wel was en jij niet dan

Geen idee Dylan, ik wist toen niet eens dat jij ging eigenlijk. Ik moest naderhand van iedereen horen dat het zo'n geweldig feest was. :(

Ik eis een volgende QT in de hmh, met dezelfde line-up, dezelfde platen, en dezelfde mensen :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kian op woensdag 31 mei 2006 om 22:34:
Als ik alleen al naar jullie Discogs kijk, zie ik al genoeg

:P:P

ja ik probeer nog steeds zoveel mogelijk platen uit die tijd te verzamelen, vooral uit Italie. ik zal daarom eens allemaal onbekende italiaanse platen in mijn mix gooien, dit weekend ofzo.

miss kan ik Hq nog zelfs verrassen;)
Waarschuw beheerder
Dat gaat je zeker lukken met Italiaans spul, daar ben ik nooit zo ingedoken is niet echt mijn ding.
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
Kom maar op :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 15:42:
ja ik probeer nog steeds zoveel mogelijk platen uit die tijd te verzamelen

Daar ben ik ook nog steeds mee bezig :)

Alleen van het meeste onbekende spul weet ik de artist en/of de titel niet (meer), dus dat is dan zo lastig zoeken :(

Ik zoek bv nog steeds een plaat die ik maar 2 keer gehoord heb op een feest, de laatste keer was shockers 2003 door Dana, daarna heb ik m nooit meer gehoord, niet op feesten, ook niet op een cd, liveset, of wat dan ook

Vrij monotone plaat, met een trippend techno/acid-achtige sample (weet niet hoe ik t anders moet omschrijven:P). Geen bekende plaat, en komt volgens mij uit 2001/2002 maar zou ook daarvoor kunnen zijn.

Sampletje uit Uberdruck - Now Or Never (uberdruck mix) doet me daar een beetje aan denken (die je in de inloop en uitloop hoort), maar is het niet

Als ik daarvan alleen al maar de titel eens wist was ik al een heel blij man

Waarschuw beheerder
heb je een sample?
Waarschuw beheerder
Waar blijft die set nou Jeroen? Ik heb er net toevallig eentje gedraaid. Niet opgenomen helaas. Was ook maar een kort setje:

01 Saccoman - Metamorph (Part 1 Mix)
02 MacGuyver - Angel In The Darkness
03 DJ Karl - Killer (Band Mix)
04 Bush - Forget The Past
05 Störfaktor - Krach Macht Wach
06 Mario Piu - Communication (Mas Mix)
07 ASYS - Acid Save Your Soul (Auf Die 12 Mix)
08 Tatanka Project - Acid House
09 50 HZ - Put The Jack (Piero Zeta Remix Part 2)

Waarschuw beheerder
hijs klaar alleen moet em nog uploaden..
Waarschuw beheerder
gadverdamme...hardstyle/fardstyle bah.
dat dat nog leeft allemaal joh.

Waarschuw beheerder
zit zoveel verschil in dat je niet eens weet waarover je praat...
Waarschuw beheerder
donateur
Idd, de meesten die de hs afzeiken kennen ook alleen die goedkope mainstream producties die je overal hoort, en weten totaal niet wat voor kwalitatief hoogstaande tracks er zijn gemaakt.

Daarnaast 🇮🇸/was het idd redelijk breed qua sound

Sowieso dat afzeiken van andere stylen is (n)

En daar is dit topic ook helemaal niet voor bedoeld ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 14:10:
heb je een sample?

Nope, helaas niet:(

Daarom is het ook zo fucking lastig... Heb niets van die plaat, en heb m zelf ook al te lang niet meer gehoord. Ik weet echt alleen nog heel vaag in me hoofd hoe die ongeveer gaat:P

Niet iemand toevallig nog de liveset van Dana @ Shockers 2003 op zn pc?O:) Als ik m hoor herken ik m gelijk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nope heb erook geen tracklist van