De zon schijnt weer, en wie verbrand er.. Ik dus!!
Ik verbrand altijd bij de eerste paar keer zon...
Nog mensen die een goed hulpmiddeltje tegen de pijn hebben??
Komkommers in schijfjes snijden en gaan liggen met die schijfjes op je huid
Ook tomaat door midden snijden en over je huid smeren
Van de kapperswinkel Nioxin Scalp therapy
T helpt echt
heb ook heel erg gevoelige huid
laatste aanpassing
Argh ik ben ook zwaar verbrand vandaan Insmeren gewoon helemaal vergeten Het was niet zo heet, er stond beste wind dus het brandde niet zo. Maar nu ben ik zo rood als een kreeft hehe
Yoghurt of kwark helpt ook nog wel eens. Klinkt gek, maar schijnt echt te werken. Of komkommers, niet zozeer tegen de pijn maar die brengen wel vocht in je huid.
Hmzz.. Misschien is eerst de voorgaande berichten lezen een ideetje voor me, het staat er al lang, maar toch haha
laatste aanpassing
donateur
weer een klein beetje verbrand... maar veel aftersun opsmeren doet bij mij toch echt wonderen. ben deze zomer denk al 3 of 4x verbrand, maar nog steeds niet verveld! lang leven de aftersun en het trekt ook steeds bruin weg bij mij , dus dat is wel beter
Bij de kruitvat verkopen ze ehbo zalf dat is een grote witte pot die staat meestal achter de kassa en dat is wereld spul je smeert het erop en de brand word eruit getrokken.
En anders komkommer schillen erop leggen of je eigen insmeren met yoghurt.
2 Dagen vergeten in te smeren en niet verbrand, ik ben onwijs bruin. >
En als je wel bent verbrand, komkommer dus of gewoon een creme, als het maar vochtinbrengend is.
De zon schijnt weer, en wie verbrand er.. Ik dus!!
Ik verbrand altijd bij de eerste paar keer zon...
Vandaag ook weer overmoedig in de zon gelegen/gezeten vanaf een uur of 1400. Resultaat: schouders, bovenarmen & nek verbrand
Gelukkig niet zo heel erg, smeer zelf altijd gewoon super hydraterende (eigenlijk gezichts-)creme. Dure hobby maar werkt heel aardig..