Partyflock

Forumonderwerp · 870834

Ik ben al zover ik weet altijd verkouden geweest, er zitten we betere tijden tussen, maar zoals nu ook, zit echt helemaal vol! Krijg totaal geen lucht meer door m'n neus etc...

Hiervoor ben ik al ontzettend vaak bij de huisarts geweest, ben op m'n 12e al een keer geopereerd. Helaas heeft dat niets geholpen :nee:
Daarna weer veel naar de huisarts geweest en krijg zo nu en dan weer medicijnen en antibiotica en krijg te horen dat ik chronisch verkouden ben, maar wordt niet doorgestuurd naar een KNO arts.

Nu ben ik eigenlijk benieuwd of hier anderen zijn die ook chronisch verkouden zijn en/of zijn geweest en hoe ze er vanaf zijn gekomen en/of er tips zijn!

Ik heb een afspraak gemaakt voor dat NAET, maar kan daar pas eind juni terecht! Ze hebben echt ontzettende lange wachtlijsten...
me 2...

Geen flikker aan te doen en bloed irritant!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 21:27:
Ik heb een afspraak gemaakt voor dat NAET, maar kan daar pas eind juni terecht! Ze hebben echt ontzettende lange wachtlijsten...

jeetje!! bij wie ga je als ik vragen mag
ik kon meteen terecht (gelukkig).

Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op vrijdag 12 mei 2006 om 23:54:
jeetje!! bij wie ga je als ik vragen mag
ik kon meteen terecht (gelukkig).

Bij Yolande in Alkmaar

ben ook bij de KNO arts geweest en door de hooikoorts en da vele verkouden is mijn neus oorverbinding beschadigd!er hoopt zich vaker vocht op en daardoor is de kans op oorontsteking weer groter!zoals nu dus t geval is:/

maar Jaq..let me know wat ze daar voor adviezen of eventuele medicijnen geven!(Y)