Partyflock

Forumonderwerp · 870831
37544x bekeken
Waarschuw beheerder
Eindelijk is het zover,

deel 4 is zo goed als afgerond, tijd dus voor een nieuwe contest.

Het zal een kopie worden van deel 1 en 2

Voor mensen die niet op de hoogte zijn van hoe het er toen aan toe ging leg ik het nog een keer uit.
* Vrijheid in Vocal gebruik
* Samplepakket gebonden
* Geen BPM limiet
* Alle stylen

Iedereen maakt dus een track met hetzelfde samplepack.

In dit samplepack vinden we:

-Mapje percussie (snares, claps, crashes, rims, hats)
-Mapje synths/leads
-Mapje kicks
-Mapje strings
-Mapje SFX

Deelnemers schrijven zich in via een PB (na inschrijving stuur ik niet direct iets terug, om het overzichtelijk voor mezelf te houden)

Zodra er genoeg deelnemers zijn, stuur ik de samplepack toe.

Voor jurering krijgt ik hulp van Nyocore, als er nog iemand wilt moet die me maar vragen ik kies de meest betrouwbare persoon dan uit.

(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit is vet jonge :9
12 jaar
http://video.google.com/videoplay?docid=1581867722104021421
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
wtf :|

edit: ff scrollen naar het applaus, bne benieuwd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:bye:

:O
Uitspraak van OldSkool Terrorist op zaterdag 10 juni 2006 om 08:37:
ik zie dat het gezeik ook maar doorgaat...ik heb er geen zin meer in...ik schrijf me bij deze uit

Dat is nu de derde?

:S een topic is natuurlijk bedoeld om te discusseren. Dus jah als je niet tegen gewaagde uitspraken of pittige meningen kan moet je eigenlijk helemaal niet in fora gaan
rond hangen.

ook niks ten nadele van niemand (F)

Wat natuurlijk ook een handige tip is de mensen die jij te veel vind zeiken op negeer zetten, zie je het ook niet meer ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 10:01:
http://video.google.com/videoplay?docid=

Dat gastje is goed :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hmm applaus was wat minder, maar rrrrrrrrrratatattaa doet ie netjes :D:D

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

ff voor de gezelligheid

ik zou nog even foto's plaatsen van ons nestje puppy's 3 week geleden.
[img width=363 height=272]http://groups.msn.com/_Secure/0RwDjAp4WmUZ5CCgT6!FnnE1iWRghKx4vVcP01ywAf2HwPaNIbeQFEuEJ2Md47!psCS0hV4F1RgcajYB8!tQ2MFQZpWIOOrK*vuoGJ2V1PGs/hooptje.bmp?dc=4675576178903676662[/img]
Schattig niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pas maar op; alle honden zijn onbetrouwbaar en zullen pasgeboren babies vermoedelijk aanzien voor konijnen en hun oppeuzelen :vaag::x

Waarschuw beheerder
:lol: :roflol:
hahahahaha, dan zijn ze wel even bezig :)
Waarschuw beheerder
donateur
:D t zijn net katten, alleen zijn deze wat groter :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekkehuis op zaterdag 10 juni 2006 om 11:30:
:D t zijn net katten, alleen zijn deze wat groter :D

volgens mij maakt het niet uit op deze leeftijd of je nou kijkt naar honden katten beren of ratten 8)

hier zijn ze 2 dagen oud dus nog niet zo veel aan,
Ze zijn nu 3 week, ze beginnen nu een beestje leuk te worden. Oogjes open enzo, beginnen met lopen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 11:33:
Ze zijn nu 3 week, ze beginnen nu een beestje leuk te worden. Oogjes open enzo, beginnen met lopen :D

Liggen die gasten al 3 weken te maffen dan? :/

En ik dacht dat ik lui was...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 12:00:
Liggen die gasten al 3 weken te maffen dan? :/

:jaja: slapen, zich zelf onder schijten en pissen
en een beetje aan moeders tit sabbelen

eerst even een heerlijk omelet met champignons en lente uitjes :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en een stukje hond van de bbq ;)

Waarschuw beheerder
hondenvlees is best lekker mals eigenlijk O:)
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
Honden zyn vies ende stincken :cocktail:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 10:46:
een topic is natuurlijk bedoeld om te discusseren. Dus jah als je niet tegen gewaagde uitspraken of pittige meningen kan moet je eigenlijk helemaal niet in fora gaan
rond hangen.

Discusseren ja...idd niet elkaar lopen afzeiken,uitschelden et cetera.
Maar zeker een goed idee van je om hier niet meer te komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OldSkool Terrorist op zaterdag 10 juni 2006 om 14:44:
Discusseren ja...idd niet elkaar lopen afzeiken,uitschelden et cetera.

:jaja: ben ik met je eens dat persoonlijk worden heeft niks met een discussie te maken en vind ik ook zwak.
Ik heb mee gedaan aan een discussie :jaja: maar heb geen van het boven genoede gedaan.:)

Uitspraak van OldSkool Terrorist op zaterdag 10 juni 2006 om 14:44:
Maar zeker een goed idee van je om hier niet meer te komen.

Dat was zeker niet kwaad bedoeld (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik had ook helemaal geen zin om te gaan rellen; dat was niet de bedoeling, maar ik laat me niet door Xeno en DHG voor een of andere vieze homofiele kinderneukende freak uitmaken alleen omdat ik een rationele mening heb over pedofilie en homosexualiteit niet als een ziekte zie en me als meterosexuele man er niet voor schaam zo nu en dan makeup te dragen.

Gisteren zat ik bijna te denken mijn excuses aan te bieden, maar nee; waarom moet ik me verontschuldigen voor het afzeiken van kortzichtigheid?

Ik ben overigens ook niet begonnen met schelden en dit terwijl in het topic duidelijk is gemaakt dat persoonlijke afzeiksessies via een PB moeten. Overigens is het ook verdomd sneuh er bij stil staand dat zowel Xeno als DHG bijna tegen de 30 zijn en zich gedragen als een stel ontspoorde pubers.

Pedofilie, Sado Masochisme, Homofilie, Fetishisme, Necrofilie etc, laat die mensen toch lekker. Ik keur alles goed, maar hoef het niet direct te ervaren. En nee, vermoedelijk zou ik niet snel mijn dochter(tje) meegeven aan een of andere pedo, maar anderen misschien wel en dat is dan verdomme HUN keuze en dat bemoei zieke gezeik van mensen over andermans keuzes is gewoon stront irritant.

Anyway, ik heb mijn mening erover geuit (waaruit allang duidelijk was dat ik nog pro nog anti pedofilie ben), vind het alleen te krankzinnig voor woorden dat ik door 2 kleuters dan vervolgens wordt uitgemaakt voor pedofiel omdat ik een mening heb die anders is dan die van hun.

Ik heb geprobeerd netjes te blijven, maar zodra we persoonlijk gaan worden zit je bij mij echt aan het verkeerde adres... sorry mede contest mensen :$

En ja Chamelion Technoid, de model uithangen owned zwaar B)

Alleen ben al een tijdje niet de model aan het uithangen omdat ik veels te veel blow en er dan uitzie als tja, oordeel zelf :9

[img cacheid=000c78dc0023e8a2c77638011a01718153]https://photo.partyflock.nl/images/26709/main/127656.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TraumaTizer // op zaterdag 10 juni 2006 om 15:36:
Aaaach ik heb ergere feestfotos:p

Ik heb ook nog wel ergere fotos, maar ik wil nog een beetje me waarde behouden :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 15:31:
maar anderen misschien wel en dat is dan verdomme HUN keuze en dat bemoei zieke gezeik van mensen over andermans keuzes is gewoon stront irritant.

De vraag is of een kind onder de 16/18 dit zelf al kan beslissen.

Maar dan kan je er uiteraard altijd normaal om discussieren in een eigen topic of via pm.

Al hoewel dit wel meer sensatie brengt (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 15:39:
De vraag is of een kind onder de 16/18 dit zelf al kan beslissen.

Ook dat is een beslissing die dan maar besloten moet worden door hun ouders. Tevens is het misschien een belediging voor de natuur? Kinderen zijn echt niet zo dom. En al doende leert men. Ik vind dat mensen zich niet overal mee moeten hoeven bemoeien. Laat de natuur zijn vrije loop. Ook in het op 4 poten wandelende dierenrijk komt homosexualiteit voor. Dus zal het me niet verbazen als er wellicht ook een vorm van pedofilie of zelfs necrofilie voorkomt.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 15:39:
Maar dan kan je er uiteraard altijd normaal om discussieren in een eigen topic of via pm.

Al hoewel dit wel meer sensatie brengt (Y)

Nou dat is het niet alleen; het gaat er meer om dat mogelijk andere mensen het met je eens of oneens zijn en kunnen reageren en mij mogelijk op een ander idee brengen. Maar door alleen te zeggen dat pedofilie ziek is omdat ze te kortzichtig zijn zich open te willen stellen om te begrijpen dat de natuur nog wel een boel meer zal uitpoepen wat ze niet begrijpen vind ik kortzichtig en in realiteit vind ik hun eerder ziek vanwege hun obsessieve drang je af te sluiten voor alles wat niet direct binnen jouw acceptatie plaatje past....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 15:43:
Maar door alleen te zeggen dat pedofilie ziek is omdat ze te kortzichtig zijn zich open te willen stellen om te begrijpen dat de natuur nog wel een boel meer zal uitpoepen wat ze niet begrijpen vind ik kortzichtig en in realiteit vind ik hun eerder ziek vanwege hun obsessieve drang je af te sluiten voor alles wat niet direct binnen jouw acceptatie plaatje past....

Toch is het begrijpelijk dat veel mensen dat vinden. Wel snap ik dat het een "natuurlijk" iets is, en er eens anders naar gekeken moet worden. Maar het lijkt me dat geen enkel wel denkent mens zijn kind laat nemen door een buitenstaande pedo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 15:47:
Wel snap ik dat het een "natuurlijk" iets is, en er eens anders naar gekeken moet worden.

Juis, dat was wat ik duidelijk probeer te maken :)

Maar het lijkt me dat geen enkel wel denkent mens zijn kind laat nemen door een buitenstaande pedo.

Dat is niet helemaal juist. Je gaat uit van een schaalmodel wat de natuur normaal en abnormaal moet vinden. De natuur is chaos en wij bepalen voor onszelf wat normaal en abnormaal is.

Ja ik geef toe, zeer kleine tot niet bestaande kans dat ik mijn dochter goedkeurend zou meegeven aan een pedo en wellicht heb je gelijk en is iedereen die dit wel doet niet goed bij zijn hoofd en een maatschappelijke loser?

Maar als dat nou niet zo is en veel pedo`s en ouders die het goedkeuren voor de rest perfect in onze maatschappij passen of wellicht deel uitmaken van de elite...?

Als het allemaal lugubere ranzige oude mannen zijn dan snap ik het voor oordeel natuurlijk, maar de vraag is of dit vooroordeel gegrond is?

Als ik zo die politieke pedo partij begrijp is dat alles behalve het geval en laten we wel wezen; pedo`s zullen toch blijven bestaan; dan kunnen ze beter net als met het legaal maken van marihuana ook pedofilie legaal maken, want wat moet, zal toch zijn, one way or another; dan kan je het maar beter monitoren toch?

Alle pedo`s afmaken is stupid en ook zinloos aangezien ze vast wel weer geboren zullen worden. Ook is een pedo een product van deze maatschappij. Dan zal de maatschappij moeten veranderen en dat zie ik niet zo snel gebeuren...

Dus, beter gewoon goedkeuren, bespaar je de gemeenschap een hoop gezeik lijkt me.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 15:53:
Dat is niet helemaal juist. Je gaat uit van een schaalmodel wat de natuur normaal en abnormaal moet vinden. De natuur is chaos en wij bepalen voor onszelf wat normaal en abnormaal is.

Ik snap je punt wel,...

Mijn kind niet iig ;)
Waarschuw beheerder
Wel snap ik dat het een "natuurlijk" iets is

Daar heb ik eerlijk gezegd mijn vraagtekens bij, vaak hebben die mensen vaak namelijk een niet al te leuke jeugd gehad en/of rare gezinssituaties. Dus vraag ik het me af of deze afwijking wel is "aangeboren". Dan zou het namelijk natuurlijk zijn. (Niet dat ik het persoonlijk dan goedkeur, sinds wanneer weten kinderen onder de 16 nou echt wat ze willen? Daarom is die wet er, om ze tegen zichzelf te beschermen.)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op zaterdag 10 juni 2006 om 15:55:
Daar heb ik eerlijk gezegd mijn vraagtekens bij, vaak hebben die mensen vaak namelijk een niet al te leuke jeugd gehad en/of rare gezinssituaties. Dus vraag ik het me af of deze afwijking wel is "aangeboren".

Jij gaat er vanuit dat een plezierige thuis situatie "natuurlijk" is.

Dat is niet correct. Het is hooguit "wenselijk" ;)

Daarom is die wet er, om ze tegen zichzelf te beschermen.

Zo weerhoudt je dus een kind ervan zijn eigen keuzes te maken en beinvloed je hem met jouw keuzes. Dit is natuurlijk je eigen keuze, maar dit is niet "natuurlijker" dan je kind zelf de keuze te laten maken :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vaak hebben die mensen vaak namelijk een niet al te leuke jeugd gehad en/of rare gezinssituaties

Het gaat niet om verkrachtingen, puur om pedofilie die van beide kanten goed word gekeurt. Lijkt me stug dat je geaardheid gevormt word door je verleden (is ook bewezen toch?)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 15:57:
Het gaat niet om verkrachtingen, puur om pedofilie die van beide kanten goed word gekeurt. Lijkt me stug dat je geaardheid gevormt word door je verleden (is ook bewezen toch?)

Logisch; mooie meiden van 18 (of tussen de 18 en 25) die op suga daddies (oude mannen met veel te veel geld) vallen.

Jaja, ze doen het vast ook voor het geld, maar no way dat ik met een of andere oma ga gangbangen, al kreeg ik duizenden euro`s. ;)

Hiermee wil ik aangeven dat dit ook een vorm van pedofilie is, maar waar toch zeker ZELF voor gekozen is.

Dus, ziekte, ...nee, eerder een niet veel voorkomende voorkeur.

En omdat iets niet veel voorkomt het maar een ziekte te noemen is gewoon tja, ziek? 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 15:59:
Hiermee wil ik aangeven dat dit ook een vorm van pedofilie is, maar waar toch zeker ZELF voor gekozen is.

Dus, ziekte, ...nee, eerder een niet veel voorkomende voorkeur.

En omdat iets niet veel voorkomt het maar een ziekte te noemen is gewoon tja, ziek? 8)

Klopt wel, dat word vaak ook niet zo heel erg gevonden in de realiteit. Alleen als men echt gelokt word of dat het om erg jonge kinderren zonder mening gaat word er pas echt moelijk om gedaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 15:59:
En omdat iets niet veel voorkomt het maar een ziekte te noemen is gewoon tja, ziek?

Het is ook geen ziekte, eerder een geestelijke afwijking...

Jij gaat er vanuit dat een plezierige thuis situatie "natuurlijk" is.

Dat is niet correct. Het is hooguit "wenselijk"

Kleren dragen is ook niet "natuurlijk"..., je eten koken ook niet... wat is natuurlijk? Misschien verkeerd woord, ik had beter kunnen zeggen "humaner", maar het was omdat ik iemand anders citeerde...

Zo weerhoudt je dus een kind ervan zijn eigen keuzes te maken en beinvloed je hem met jouw keuzes. Dit is natuurlijk je eigen keuze, maar dit is niet "natuurlijker" dan je kind zelf de keuze te laten maken laatste aanpassing 10 juni 2006 15:58

Dat noemt men "opvoeden", maar om dat goed te doen is natuurlijk ook weer een hele kunst. "natuurlijk" zou zijn als je dat als ouder gewoon helemaal niet doet, maar is dat wel zo "humaan"?
Waarschuw beheerder
Luister Individual Oblivion (btw wel fijn als je je voornaam in je profiel zet), Het gaat mij niet om het feit dat er word gediscuseerd over wat voor onderwerpen dan ook.
pedofiel en dat soort shit, joh boeit me niks deel ik ook dezelfde mening in als jij...waar het mij om gaat is het gekanker tegen elkaar hier op het forum. Of het nou ontstaan is vanuit het verleden of in de contest interesseert me ook nog eens geen reet. Ga lekker je ruzies uitvechten via PB of sterker nog wees een kerel en spreek ergens wat af. Schelden doet geen pijn, rag iemands smoel aan gort...dat werkt beter.

Wat ik bedoel te zeggen,( en niet alleen tegen jou maar tegen iedereen die zich hier mee bemoeit)is hou je persoonlijke frustraties et cetera lekker voor jezelf of via PB.
(en ja word je uitgescholden regel het via PB of in real life)Degenen die hier mee doen aan een contest, en op PF hangen doen produceren voor de lol, een contest is leuk en moet leuk blijven en niet dit soort shit....dat vind ik gewoon echt zielig...elkaar zitten uitschelden via de computer...damn echt TE sneu gewoon...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op zaterdag 10 juni 2006 om 16:10:
Het is ook geen ziekte, eerder een geestelijke afwijking...

Je laat het klinken alsof een afwijking iets negatiefs is?

Kleren dragen is ook niet "natuurlijk"..., je eten koken ook niet... wat is natuurlijk?

Vanuit de context dat een human mind evolueerd en meer leert begrijpen is het dragen van kleding en leren je voedsel op gevarieerde manieren te bereiden en consumeren eigenlijk iets natuurlijks.

Wel secundair natuurlijk.
Misschien verkeerd woord, ik had beter kunnen zeggen "humaner", maar het was omdat ik iemand anders citeerde...

Een plezierige thuis situatie is humaner, maar wat is humaner? In een verhaal gooide een krachtige vechtsport meester zijn jonge zoon in een ravijn. Als deze zoon uit het ravijn zou klimmen was het echt zijn zoon; hij wilde geen weakling als zoon. Ook toen zijn zoon het had overleefd en zijn vader confronteerde uit woede was zijn vader zo trots als het maar kan. Zijn vader, had voor hem, het meest humane gedaan wat hij kon doen; hij heeft zijn zoon op een keiharde manier opgevoed zodat deze net zo keihard als zijn vader zou worden.

De natuur heeft meerdere kanten; de 2 voornaamste zijn misschien darkside en lightside. Ik sta open voor beide invloeden omdat ik een spiritueler ingesteld figuur ben en erken dat je de zogenaamd "negatieve" kant van de natuur niet kan omzeilen; dus kan je er maar beter vrede mee sluiten en dat is wat ik doe door bijv pedofilie goed te keuren. Tenzij men de rest van dit aardse bestaan een anti pedofilische inquisitie wil opstellen O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gepast discussieren vind ik beter dan iemand op zn bek slaan
Geweld is zinloos
Zeiken roeleert
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TraumaTizer // op zaterdag 10 juni 2006 om 16:17:
Geweld is zinloos
Zeiken roeleert

jou mening respecteer ik en aan je antwoord te zien snap je in ieder geval wat ik bedoel...maar hou je lekker buiten een forum waar mensen voor fun mee doen aan een contest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OldSkool Terrorist op zaterdag 10 juni 2006 om 16:13:
Wat ik bedoel te zeggen,( en niet alleen tegen jou maar tegen iedereen die zich hier mee bemoeit)is hou je persoonlijke frustraties et cetera lekker voor jezelf of via PB.
(en ja word je uitgescholden regel het via PB of in real life)Degenen die hier mee doen aan een contest, en op PF hangen doen produceren voor de lol, een contest is leuk en moet leuk blijven en niet dit soort shit....dat vind ik gewoon echt zielig...elkaar zitten uitschelden via de computer...damn echt TE sneu gewoon...

Sure, maar zoals ik zei, ben niet begonnen met het kinderachtige uitschelden en heb mij relatief nauwelijks laten gaan. Datgene wat ik tegen Xeno heb gezegd heb ik hier en daar genuanceerd of verwijderd en meer wordt het niet.

Ook zie ik het nut niet in van zowel Xeno als DHG met de grond gelijk maken omdat ze zich op een nogal kortzichtige manier naar mij uiten. Ja, ik had op hun kinderachtige replies niet moeten reageren, true, maar ik vind het een stuk triester om hierover de trein naar groningen of waar dan ook te pakken om over een paar verkeerd begrepen meningen een handtastelijke ruzie te beginnen.

Uitspraak van TraumaTizer // op zaterdag 10 juni 2006 om 16:17:
Geweld is zinloos
Zeiken roeleert

Juist. Dan zeik ik liever. Niet dat ik vechten niet leuk vind, maar dat doe ik liever met mensen die ik ECHT NIET mag O:)

Verder snap ik wat je bedoeld, maar ik vind dan ook dat Xeno en wellicht zelfs DHG allang verwijderd hadden moeten worden van deze contest. Xeno staat erom bekend nonstop te fucken en te rellen en DHG is zo`n ontzettende drama koningin, daar kan menig travestiet nog van leren :X

Maar goed; mijn welgemeende excusses aan alle contestesters die zich eraan hebben gestoord; ik zal de volgende keer de volwassene zijn (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OldSkool Terrorist op zaterdag 10 juni 2006 om 16:20:
maar hou je lekker buiten een forum waar mensen voor fun mee doen aan een contest.

Ja snap zeker wel wat je bedoelt..andere mensen vervelen met persoonlijke internetconflicten etc. maarja vind dat hier ook wel gedisccusieerd kan worden, mits t op een goede manier gaat..hoewel sommige opmerkingen wat onzinnig en kinderachtig zijn, en denk trouwens wel dat iedereen voor de fun meedoet..en nieteens zozeer om te winnen ofzo, iig bij mij t geval wel..doe gewoon mee zodat ik weer een btje aan t herrie maken sla:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:22:
en DHG is zo`n ontzettende drama koningin, daar kan menig travestiet nog van leren

Moehahahahahahaha :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:17:
maar wat is humaner? In een verhaal gooide een krachtige vechtsport meester zijn jonge zoon in een ravijn. Als deze zoon uit het ravijn zou klimmen was het echt zijn zoon; hij wilde geen weakling als zoon. Ook toen zijn zoon had overleefde en hem confronteerde uit woede was zijn vader zo trots als het maar kan.

Dat is dus niet humaner.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 16:17:
De natuur heeft meerdere kanten; de 2 voornaamste zijn misschien darkside en lightside. Ik sta open voor beide invloeden omdat ik een spiritueler ingesteld figuur ben en erken dat je de zogenaamd "negatieve" kant van de natuur niet kan omzeilen; dus kan je er maar beter vrede mee sluiten en dat is wat ik doe door bijv pedofilie goed te keuren. Tenzij men de rest van dit aardse bestaan een anti pedofilische inquisitie wil opstellen

Als we alles aan de natuur overlaten of volgens de "wetten" van de natuur gaan leven (zoals ze heel vroeger deden), zou pedofilie niet eens bestaan. Toen was een meisje al een "vrouw" zodra ze haar eerste menstruatie heeft gehad (zodra ze "vruchtbaar" is dus), dat gebeurt rond het 11e jaar. Toen was dat ook normaal dat ze ging trouwen en kindjes baren, maar dan waren de kerels ook niet ouder dan 14, uitzonderingen daargelaten, maar dat waren dan vaak de lui met veel geld/macht. Tegenwoordig hebben ze de grens wat hoger gelegd naar 16 of 18, vanwege de maatschappij voornamelijk.
Wat ik dus bedoel is dat oude grijsaards die per definitie op dames van onder de 12 vallen (die dus nog niet eens rijp zijn) niks met de natuur heeft te maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou oke klaar dan...ik geloof best dat we op 1 lijn zitten.
En in de trein stappen voor zoiets schiet ook niet op dat was meer bedoeld alszijnde een oplossing buiten PF om.
Al die vertragingen en dergelijke :S Maar ik heb mijn punt ff duidelijk gemaakt en gemotiveerd.

Have fun verder allemaal met de contest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op zaterdag 10 juni 2006 om 16:29:
Dat is dus niet humaner.

Nee, het "is" niets. Niets "is". Jij hebt er slechts een perceptie, een mening over.

Ik vind het humaner om een sterk ras te ontwikkelen wat zo`n val in een ravijn WEL overleefd, dan een ras wat het niet overleefd.

Een sterk ras impliceerd oa. bijv minder snel stervende wezens, wat naar mijn mening een stuk humaner is dan al die wegrottende weak ass bastards in bejaarden centra.

Uitspraak van Morax op zaterdag 10 juni 2006 om 16:29:
Als we alles aan de natuur overlaten of volgens de "wetten" van de natuur gaan leven (zoals ze heel vroeger deden), zou pedofilie niet eens bestaan. Toen was een meisje al een "vrouw" zodra ze haar eerste menstruatie heeft gehad (zodra ze "vruchtbaar" is dus), dat gebeurt rond het 11e jaar. Toen was dat ook normaal dat ze ging trouwen en kindjes baren, maar dan waren de kerels ook niet ouder dan 14, uitzonderingen daargelaten, maar dat waren dan vaak de lui met veel geld/macht. Tegenwoordig hebben ze de grens wat hoger gelegd naar 16 of 18, vanwege de maatschappij voornamelijk.
Wat ik dus bedoel is dat oude grijsaards die per definitie op dames van onder de 12 vallen (die dus nog niet eens rijp zijn) niks met de natuur heeft te maken.

Laten we het er maar op houden dat we er een andere mening over hebben. Ik vind het namelijk maar vaag dat men aan de hand van wat historische geschriften of metingen van vroeger kan bepalen hoe een tijds periode in elkaar stak en hoe mensen toen leefden. We kunnen hooguit een indicatie maken, maar me erop vastpinnen doe ik nooit.

Ik blijf er dus bij, pedofilie is iets natuurlijks en zelfs al zou het een afwijking zijn, dan nog is het iets natuurlijks, want er kan niets in de natuur voorkomen wat niet natuurlijk is... duh? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jeweeeeeet, d0e bOnkie d4n swalOeKoeMaTTierRoOpjj

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 15:43:
necrofilie voorkomt.

schijnt idd bij eendjes voor te komen:vaag:

edit* kannibalisme komt ook in de natuur voor, maar of het nou wenselijk om dat dan ook in onze maatschappij toe te staan

zelfde geldt wat mij betreft voor pedofilie en in onze hedendaagse westerse cultuur is pedofilie een taboe.

En taboes worden niet makkelijk doorbroken en al helemaal niet als er zoon stigma op zit als bij pedofilie. Ik zie de Pedo-partij dan ook niet genoeg stemmen verwerven voor een kamerzetel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TraumaTizer // op zaterdag 10 juni 2006 om 17:26:
Jeweeeeeet, d0e bOnkie d4n swalOeKoeMaTTierRoOpjj

b03kZ¡¡¡³³Y!

Waarschuw beheerder
maar uhm... hoe wordt het met de tracks? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 18:37:
maar uhm... hoe wordt het met de tracks?

word een kuttrack, zie ook nog wel of ik m afmaak of niet:p