Ik wou het nog net niet zeggen..
1° of, je legt de lat veel te hoog...
2° je hebt oogkleppen op
3° volgens mij kom je binnenkort op een leeftijd waarbij je bijna in elke vrouw wel iets aantrekkelijk zal terug vinden, en dan is je probleem opgelost.
(zo heb ik het tenminste ervaren)
4° of, je hebt helemaal geen verstand van vrouwen en zoekt beter een vriendje
Nou ???????????
Vind ik hier geen lief na 20 jaar
En hoe meer ik hier naar de profielen zit te kijken van de hollandse meisjes hoe minder trek ik krijg in de belgische !!!!
is dus wel een GROOT probleem voor mij !!!!!!!!!!!
Hollandse meisjes
dusuhhh... wat zijn de negatieve kenmerken van hollandse vrouwen ?
hoe meer ik hier naar de profielen zit te kijken van de hollandse meisjes hoe minder trek ik krijg in de belgische !!!!
belle perez is
Nou ???????????
En hoe meer ik hier naar de profielen zit te kijken van de hollandse meisjes hoe minder trek ik krijg in de belgische !!!!
Hollandse meisjes
Uitspraak van -ALLES KAPOT- op donderdag 4 mei 2006 om 16:49:
Nou ???????????
Hollandse meisjes
Als ik naar Belgische discotheek ga zie ik oo zoveel moois!! Mooi gekleed & lekkere koppie’s die dames, Qua mode lopen de Belgen vaak wel een stukkie voor! Respect To Belgium, qua rijstijl daarentegen lopen ze weer wat achter
Met de profielen zou je wel eens gelijk kunnen hebben maar das denk ik gewoon toeval
Uitspraak van Mr. Para Capibara op zaterdag 6 mei 2006 om 15:54:
volgens mij zijn ze wel pas 13
jh idd hahahahahahahah...
zoveel mogelijk jongens binnennemen in zo'n klein mogelijke periode + ze denken dat ze de mooiste zijn al zijn ze oerlelijk
zeg alles kapot, volgens mij ben je gewoon een klein beetje een zelfingenomen egotrippertje hoor, vind je jezelf zo knap dan? dat je enkel blond en blauw ogen wilt vind ik ook maar heel raar hoor, als je op iemand verliefd wordt ga je toch niet zitten lettep op het feit of ze wel echt blauwe ogen heeft of bijvoorbeeld groene. en overal in alle landen zijn er mooie en minder mooie personen. misschien moet je es volwassen worden??
en dat van die sletten is ook wel heeel erg overdreven hoor, als ik uitga doe ik gewoon een jeans aan met een leuk topje ofzo, die kinderen van 13 jaar lopen er zo wel bij ja maar de andere veel minder.