Partyflock

Forumonderwerp · 870181
:lol:
Gewoon alleen ephedra kopen heb je veel meer aan, vragen, ligt bij sommige nog onder de toonbank, oa. sommige zaken in amsterdam daar haal ik ook altijd nog

de betere smartshop zitten nog kleine hoeveelheden ephedra :-)
daarom zijn ze waarschijnlijk ook zo moeilijk te krijgen;)
maar misschien wist iemand het...kon zo zijn
ja idd gewoon bij de smartshop vragen, kom je er vanzelf wel een keer 1 tegen die het nog wel verkoopt :)
Is rotzooi! :X

ik heb nog een halve pot over......bende!!!!!!

Gewoon ff googlen ;)
Genoeg sites waar je het kan bestellen hoor :jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 20:19:

Ben ik het niet mee eens, maar gelukkig vind niet iedereen hetzelfde van iets
:flower:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 20:27:
Uitspraak van tha miep :bounce: op dinsdag 2 mei 2006 om 20:19:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 20:27:
Ben ik het niet mee eens

- Hartkloppingen
- Paniekaanvallen
- Niet kunnen slapen
- Droge mond
- Overactief

:(

Uitspraak van Tammys_ op dinsdag 2 mei 2006 om 20:33:
- Hartkloppingen
- Paniekaanvallen
- Niet kunnen slapen
- Droge mond
- Overactief

ik heb alleen nog maar een droge mond heb gehad van Ephedra! Gebruik met mate zou ik zeggen ;)

En meis je kunt ze nog wel bij bepaalde smartshops krijgen (onder de toonbank)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 20:34:
Gebruik met mate zou ik zeggen

Ik gebruikte er 1tje voor het sporten .. dosering was goed dus! Denk dat sommige mensen er gewoon totaal niet tegenkunnen! :yes:

wij hadden ze in t cafe n paar jaar geleden :d

Uitspraak van Nexonai op dinsdag 2 mei 2006 om 19:52:
ze liggen onder de bananen

ik vond ze laatst tussen de komkommers, maar toen waren ze in de aanbiedingen, 2 komkommers en 5 van die stackers, nu voor € 50 per komkommer en de stackers er gratis bij :p
schoonheid zit lekker van binnen :woop:

- Hartkloppingen
- Paniekaanvallen
- Niet kunnen slapen
- Droge mond
- Overactief

Herken alleen beste hartkloppingen en niet kunnen slapen. Daarnaast de je de volgende dag totaal geen honger hebt.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 21:28:
Hartkloppingen
- Paniekaanvallen
- Niet kunnen slapen
- Droge mond
- Overactief

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 21:28:
Herken alleen beste hartkloppingen en niet kunnen slapen. Daarnaast de je de volgende dag totaal geen honger hebt.

Herken ze juist allemaal + visuele problemen, koude trillende handen, raar gevoel in de maag, gejaagdheid

En dat hongergevoel neemt gewoon weer toe als je het een tijdje gebruikt

Oh ja, en op de meest vreemde momenten ineens kramp.

Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 2 mei 2006 om 21:34:
En dat hongergevoel neemt gewoon weer toe als je het een tijdje gebruikt

Zou kunnen, ik had de volgende dag tot heel laat helemaal geen honger.

Uitspraak van Tammys_ op dinsdag 2 mei 2006 om 20:37:
Ik gebruikte er 1tje voor het sporten .. dosering was goed dus! Denk dat sommige mensen er gewoon totaal niet tegenkunnen!

inderdaad dat denk ik dan :flower:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 21:36:
Oh ja, en op de meest vreemde momenten ineens kramp

Ja inderdaad! Heel pijnlijk :S
Ik blijf er van naar de wc gaan :s
Je moet er wel veel water bij drinken, dan heb je geen last van krampen....

Ik heb er totaal geen last van.... Neem 1 voor het sporten in.. en nooit voor het slapen gaan... anders slaap je idd niet.
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 2 mei 2006 om 21:34:
Herken ze juist allemaal + visuele problemen, koude trillende handen, raar gevoel in de maag, gejaagdheid

Juist...:jaja:

Een paniekerig, opgejaagd gevoel, problemen met je ademhaling, niet meer rustig na kunnen denken, zelfs 1 x echt gedacht dat ik doodging..Zulke erge hartkloppingen en amemhalingsprobemen, en ik ben echt niet paniekerig of bang ingesteld :/

Voor mij nooit meer (n)

Mensen die stackers nemen (N)

krijg alleen maar last van me hart van dat klote spul :S

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 22:30:
krijg alleen maar last van me hart van dat klote spul

:yes:
Heb het ook te lang geslikt en het is troep.....
ik denk ook dat het er mee te maken heeft hoeveel je neemt..
en ja idd...het is niet al te best, anders was het wel legaal, maar toch, het is ook in welke mate je neemt denk ik...
Uitspraak van Samantha A.k.a Horlepiepske op woensdag 3 mei 2006 om 13:30:
het is ook in welke mate je neemt denk ik...

Vele belangrijker is de mate wat je lichaam aankan (y) en dát staat niet op het potje aangezien het voor iedereen verschillend is
Uitspraak van Samantha A.k.a Horlepiepske op woensdag 3 mei 2006 om 13:30:
ik denk ook dat het er mee te maken heeft hoeveel je neemt..
en ja idd...het is niet al te best, anders was het wel legaal, maar toch, het is ook in welke mate je neemt denk ik...

dat klopt, en er zijn veel meer dingen die nog veel slechter voor je lichaam zijn die we ook nemen dus ik heb daar gewoon scheit aan hor, dan moet je er helemaal niet aan beginnen als je zo bent dat je alles eng vindt.
Uitspraak van Vienesse op dinsdag 2 mei 2006 om 22:18:
Een paniekerig, opgejaagd gevoel, problemen met je ademhaling, niet meer rustig na kunnen denken, zelfs 1 x echt gedacht dat ik doodging..Zulke erge hartkloppingen en amemhalingsprobemen, en ik ben echt niet paniekerig of bang ingesteld

Had ik ook op vakantie lag helemaal panisch op bed denk wtf is dit. Maar goed 15 dagen zuipen en 2 van die dingen per dag is niet goed voor je lichaam.

Gore rotzooi is het :[

idd

waarom vraag je het dan?

ik heb zelf hier ook een paar van die stackers liggen, heb er niet echt klachten over :)

- Hartkloppingen
- Paniekaanvallen
- Niet kunnen slapen
- Droge mond
- Overactief

dat niet kunnen slapen heb ik alleen last van als ik er 's avonds eentje neem, dus dat doe ik niet.
droge mond, tja.. zorgt er wel voor dat je genoeg drinkt :P
overactief vind ik ook wel meevallen, heb wel wat meer energie in me, maar daar blijft het ook bij :)

en een vriendin van me is daarmee in 2 weken 8 kilo afgevallen en van maatje 44 naar 40 gegaan! dus dat is wel netjes!! en je moet je natuurlijk niet helemaal volproppen met eten, dan werkt het niet. het is meer een TOEVOEGING bij een "dieet" :)

ohw ja.. je kan ze ook krijgen via http://www.stackerstore.com
meer een topic voor mij het drugs forum
dan bij gezondheid en voeding

;)

hehe ja ligt eraan waarvoor je het gebruikt :P

Junnekenspul..
altyd nog gezonder dan :

-speed
-coke
-pille
????????????????????????????????

hoe kom je er nu nog aan? en waar???

jij wil zeker snel afvallen voor de zomer .:)

ik heb ze vroeger ook geprobeert ......stond alleen elke middag en avond te trillen op mn benen en werd verschrikkelijk agresief ...toen besloot een verstandig iemand om die bende door de wc te spoelen ......
laatste aanpassing
ze bevielen mij goed! wel beetje hartkloppingen maar ik vond dat niet erg. ik heb ze een keer 5 weken achter mekaar gebruikt, toen kreeg ik ineens dikke steken in m'n maag :S zo erg dat als ik ergens liep ik gewoon half in elkaar zakte :/

spul is toch niet zo goed voor je :no:
Lag altijd de hele nacht wakker van dat spul...

Wat een rare tijden...

Ephedra/calamus/colanut/guarana in een mix

mja de rest versterkt het ephedra op een postieve manier alleen ik had dus zon zak van 50 gram die dan binne2 weken leeg was :\

haha ik weet nog goed dat ik dat elke dag gebruikte en dat ik best wel space in de klas zat

ehct niet goed nou ben ik iemand die stevig is maar door die zooi kon ik bijc zo pizzas eten en er alleen door afvallen :P (niet dat ik dat dan deed)

ik gebruikte het voor een aantal maanden

agressief spul dat weet ik wel! later kwam ik er achter dat me hartslag ook niet echt normaal meer /humeurloos /opgefokt nerveus etc/./.

echt gevaarlijke kut bende waar ik behoorlijk wat dooie door zijn gevallen in america ook met normaal gebruik dikke kut bende is het en dat zal het blijven ook

het is ook een medicijn goed spul voro een paa rkeer tegen verkoudheid bijv of als je astma middeltje even op is!!!!!!!!!!!!!!!!onthoud dat goed vieze bende bloeddruk gaat omhoog je hele organen worden opgefokt! en slaan door op gegeven moment

ook op een party is het geen aanrader ephedra

je hoort er ook alleen maar slechte verhalen over of voor kort gebruik

veilgi alternatief????? > kolanut en guarana zijn veilig 5 euro 50 gram moet je combineren goed spul :)
laatste aanpassing
Ik heb in een bedrijf gewerkt (bijbaan) waar ze die stackers capsuleerden. Oftewel: Lege capsules aan de ene kant in de machine en het ephedra/stack-poeder aan de andere kant erin. Machine aan en de volle capsules komen eruit rollen...Ik was alleen een keer mijn mondkapje vergeten op te doen. Stond na 2 uur produceren zwaar te trippen. Hartkloppingen, zweten, agressief en ik BLEEF maar doorlullen tegen collega's. Na een paar uur dooodmoe :-) Had geloof ik een beetje veel binnen gehad. ik blijf het troep vinden en het is inderdaad verboden nu....
laatste aanpassing
En het is maar een tijdelijk antwoord op problemen met je gewicht....