Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 09:56:nah ja zeg ,....k had het over mijn knuffelbeer
owh, ok, dacht dat het mijn knuffelbeer was
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 09:58:owh, ok, dacht dat het mijn knuffelbeer was
ja nu heb je me gekwetst door me een dief te noemen ...
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 10:00:ja nu heb je me gekwetst door me een dief te noemen ...
Nou zeg
Ik zeg dat ik MIJN knuffelbeer kwijt ben, en jij roept, ja, die ligt hier
Dus.......
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 10:00:Ik zeg dat ik MIJN knuffelbeer kwijt ben, en jij roept, ja, die ligt hier
hm ok ...grrrrrrrrrrrr maar noem me geen dief dan dat klinkt zo
Knuffelen....heerlijkO:)
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 21:36:Als je niet kan knuffelen ben je emotioneel gehandicapt
idd
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 3 mei 2006 om 13:31:Knuffelen is voor wijven
Zat mannen die ook van knuffelen houden hoor
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 3 mei 2006 om 13:31:Knuffelen is voor wijven
NEE hoor hahahaha guys knuffelen ook ...
Zat mannen die ook van knuffelen houden hoor
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 13:36:NEE hoor hahahaha guys knuffelen ook ...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 13:36:indeed ...alsof mannen nooit knuffelen zeg!!!
Heb er zelfs 1 gehad die bijna alleen maar wou knuffelen, tot aan irriterends toe
Wijven dus
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 3 mei 2006 om 13:41:Wijven dus
Hoezo wijven?
Omdat ze emotie kunnen tonen, of het gewoon lekker vinden om iemand een stevig beet te pakken?
Bullshit

Hoezo wijven?
Omdat ze emotie kunnen tonen, of het gewoon lekker vinden om iemand een stevig beet te pakken?
Yep....echte mannen horen dat niet te doen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 13:46:Ja waarom zouden guys nie van knuffelen houden dan..misschien op een andere manier ...gniffel *
Gewoon neuken, als die poespas en onzin eromheen. Dom wijvengezeik! (N)
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 3 mei 2006 om 13:49:Gewoon neuken, als die poespas en onzin eromheen. Dom wijvengezeik!
zozo .das heel duidelijk ,maar toch blij ik erbij dat knuffelen fijn is
Ieder zijn mening hoor hahahahaaa
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 3 mei 2006 om 13:49:Yep....echte mannen horen dat niet te doen.
Yeah sure
Beetje kortzichtig..
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 3 mei 2006 om 13:49:Gewoon neuken, als die poespas en onzin eromheen.
Daar is ook niets mis mee