Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 20:21:vind het heerlijk om te knuffelen
Knuffel maar met 1 iemand en geniet d'r toch iedere x weer van
Uitspraak van inactief op maandag 29 mei 2006 om 07:18:knuffelen is fijn
geeft je zo'n goed gevoel enzo
Uitspraak van *~Chickie~* op maandag 29 mei 2006 om 12:45:Wij houden ook van knuffelen!!
vooruit dan maar
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 20:21:knuffelen jullie ook en wat voor gevoel krijg je dan?
een grote grijns op mijjn gezicht
Ik heb net een ijsje gehad, nu is mijn tong paars en mijn gezicht rood en kleverig.. mijn vingers zijn plakkerig, mijn armen zitten vol met smurrie waarmee ik m'n mond heb afgeveegd, mijn t-shirt is druipnat en het stokje zit vast in mijn broekzak.. ik ben één grote kleverige bende..
wie wil met mij knuffelen?
wie wil met mij knuffelen?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:00:knuffelen is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik begin het toch wel een beetje te missen hoor
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:09:och meid lang leve msn dan hé ....
Nou, idd, lang leve internet! Moet ook nog skype installeren. Hij is nu een maand weg van huis en begin m nu wel echt flink te missen. Helemaal als je dan iets mee hebt gemaakt waar je over wil vertellen. En snacht's natuurlijk, alleen in bed.
Nou, idd, lang leve internet! Moet ook nog skype installeren. Hij is nu een maand weg van huis en begin m nu wel echt flink te missen. Helemaal als je dan iets mee hebt gemaakt waar je over wil vertellen. En snacht's natuurlijk, alleen in bed
internet ...
Uitspraak van Barry Almighty op zaterdag 10 juni 2006 om 13:13:Ik begin het toch wel een beetje te missen hoor
knuffel je dan echt nooit meer Barry?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:19:knuffelen heerlijk geeft altyd eff weer fijn gevoel
idd knuffelen is fijn
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:17:knuffel je dan echt nooit meer Barry?
Uitspraak van Barry Almighty op zaterdag 10 juni 2006 om 13:29:Helemaal niet meer.
jeeeeeeeeeeeetje dat zou ik nie kunnen hé ...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:33:jeeeeeeeeeeeetje dat zou ik nie kunnen hé ...
Dan tel ik die van me pasgeboren zusje niet mee he
knuffelen is ergggg lekker - gevoel: vertrouwd en ontspannend
Uitspraak van Barry Almighty op zaterdag 10 juni 2006 om 13:37:Dan tel ik die van me pasgeboren zusje niet mee he