Partyflock
 
Forumonderwerp · 869656
 
Zo, dan kan je hier al je reviews, plus en mins van Queensday Open Event 2006 te Gouda kwijt.

Welke DJ was top, welke wat minder en wat waren de voordelen en nadelen van de nieuwe locatie... deel je mening hier a.u.b!

Wil hierbij ook iedereen harstikke bedanken voor ze inzet gister. (denk dat de helft van de crew nog op ze bed lig of nog aan 't opruimen is.. vandaar dat ik de topic open :P ) Organisatie :respect:

Lijstje met checkpoints (dank aan Kae):

* LOCATIE
* GELUID
* DJ'S
* PERSONEEL
* SFEER
* WEER
* ORGANISATIE e.d.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 14:53:
Dit is een rare zin zo.

Ga is spamme in die 10 andere threads waar je inzit! O:)
 
haast geen vechtpartijen hoorde ik :|
Artiest Mizzor
top lokatie(Y)
beveiliging moet beter(dat 2 ervan weg draaien of niet optreden :nee: )
sfeer was goed behalve n aantal vechtpartijen
djs waren goed ondanks het wat onwennigheid van de battles(Y)
organisatie was goed(Y)

algemeen vond ik het feest dus goed:D :respect:
laatste aanpassing
 
Heb alleen de laatste paar uurtjes meegemaakt.. maar die waren super!!

Op welke partysites zijn de foto's ook al weer te vinden??
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 15:38:
Op welke partysites zijn de foto's ook al weer te vinden??

ik wil ze als de organisatie meewerkt(zeg het er nu maar even bij:P ) vandaag of morgen online gooien!:D
 
kosmos says :
:bounce: and the party lasts on and on and on..
goed geregeld gisteren klasse gedraaid..
en vond beveiliging goed geregeld , alle incidenten zijn opgelost en buiten de schermen verder afgehandeld.

muziek en geluid lekkere kwaliteit , alleen wat meer bezems aan het einde van de dag is wel handig..ik heb gehoord dat jaap goed kan vegen :)

greets en see you on the next party
kosmos001
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
Uitspraak van Mizzor op zondag 30 april 2006 om 15:08:
top lokatie
beveiliging moet beter(dat 2 ervan weg draaien of niet optreden )
sfeer was goed behalve n aantal vechtpartijen
djs waren goed ondanks het wat onwennigheid van de battles
organisatie was goed

algemeen vond ik het feest dus goed

helemaal met mizzor eens :yes:
beveiliging moet indd beter
terwijl er 2 gasten stonden te knokken keek de beveiliging gewoon de andere kant op nadat ze het zagen
maar op dat na was dit echt een super vet feest
goed georganiseerd en het was echt gezellig

:respect: voor de mensen die dit hebben geregeld!!!
 
volgend jaar nog groter , beter , harder ... ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 16:21:
volgend jaar nog groter , beter , harder ...

:respect:
 
Artiest D-Clear
Genius heeft top gedraaid! :respect:


heb helaas gizmo gemist :(
Artiest Wuzl
Super relax FEEST!!!!!!!!!:respect:
Ondanks dat sommige met een IQ van min 2 weer van een mug een olifant maken door dat gevechtje zo op te blazen.Voor die mensen wil ik ook even melden dat ik van een vriend van een kennis die zn broer heb gehoord dat er wel 100 doden gevallen zijn!!!!!!En de wereld is ook vierkant!!En rood is ook geel!!!Vertel dat maar rond!!!Stumpers!

(y)VERDER WAS IEDEREEN TOP!!!(Y):Bounce: Heb het heerlijk gehad.Volgende keer iedereen wat meer lachen dan wordt het een stuk gezelliger op een feest dag :D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 52163, 1147}
Uitspraak van Wuzl. op zondag 30 april 2006 om 16:59:
Voor die mensen wil ik ook even melden dat ik van een vriend van een kennis die zn broer heb gehoord dat er wel 100 doden gevallen zijn!!!!!!En de wereld is ook vierkant!!En rood is ook geel!!!Vertel dat maar rond!!!

Haha, m.a.w. er is niemand dood! Uiteindelijk heeft hij er een zware hersenschudding aan over gehouden.
 
top gezegt wuzzellll, stumpers ga stampen ofzo grrrrrr

voor de rest was het een onwijs leuk feest, een vette lokatie was weer toppie(K)(K)
Artiest {SHOWLIST artist 230, 96249, 1149, 46141}
:vaag: huh? was er in Gouda een openluchtfeest? nix van gemerkt. :p

gvd! Wat stonden de boxen hard in ten opzichte van vorig jaar zeg :yes:
lekker geluidje en goed geregeld alles :D mooi dat t weer meezat. van die rel niets gemerkt...
Artiest {SHOWLIST artist 63943, 3058, 72751}
was weer (y)
organisatie en moeder natuur bedankt :D

en uit zeer goede bron kan ik melden aan al die mensen:
de jongen die klappen heeft gehad, heeft een zware hersenschudding en zit gelukkig weer thuis.
wel triest dat het weer moest gebeuren :no:
 
Uitspraak van dj Mortis NL op zondag 30 april 2006 om 18:12:
hersenschudding en zit gelukkig weer thuis.
wel triest dat het weer moest gebeuren

Je blijft 't houden dit soort dingen. Gelukkig dat iedereen vrij kalm bleef (op wat naaste van hem na dan.. ) en alles was vrij snel weer normaal & the party went on.

Ook kan je hoog of laag springen maar de security (naar wat ik heb gezien) was niet bang om in te grijpen, we stonden met 6/7 man hele massa mensen tegen te houden bij dat relletje en geloof me dat was niet altijd even prettig!

We kunnen niet altijd alles zien en voorkomen, true.. maar waar ze konden ingrijpen is dat gebeurt.

Voor de rest prima vermaakt al was ik aan 't werk, muziek was HEERLIJK, echt :respect: voor de mensen die hebben gedraaid.. en waren op een paar raddraaiers genoeg mensen die de party-mood bij zich hadden en erg positief waren naar iedereen toe.

Zelfs diverse keren gehad toen ik mensen waarschuwde over eigen consumptie dat ze 't volledig begrepen en 't relax vonden dat we 't niet gelijk in name maar dat ze 't nog wel konden opdrinken (onder toezicht).

Prima dag, goed weer, heerlijk geluid en meer dan genoeg party people die helemaal uit hun dak gingen!
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 19:05:
Ook kan je hoog of laag springen maar de security (naar wat ik heb gezien) was niet bang om in te grijpen, we stonden met 6/7 man hele massa mensen tegen te houden bij dat relletje en geloof me dat was niet altijd even prettig!

We kunnen niet altijd alles zien en voorkomen, true.. maar waar ze konden ingrijpen is dat gebeurt.

laten we het erbij houden dat je het niet gezien hebt,ik heb het wel Meerdere keren gezien,bij een paar beveiligers ook maar hoor;)(cker niet allemaal!)
 
Uitspraak van Mizzor op zondag 30 april 2006 om 19:08:
laten we het erbij houden dat je het niet gezien hebt,ik heb het wel Meerdere keren gezien,bij een paar beveiligers ook maar hoor(cker niet allemaal!)

heb jij het wel gezien :P
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 16:02:
vond beveiliging goed geregeld , alle incidenten zijn opgelost en buiten de schermen verder afgehandeld.

:respect:
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 19:12:
heb jij het wel gezien

Uitspraak van Mizzor op zondag 30 april 2006 om 19:08:
ik heb het wel Meerdere keren gezien

en daarbij ben ik ook niet de enigste,maar dat is maar een detail wat negatief was.

voor de rest was het feest gewoon super!!!:D:D
 
ja ik stond er met mn neus boven op die vechtparty,maar de beveiliging was in geen velden of wegen te bekennen zeg!en ook geen politie,ik ben daarna ook gelyk naar huis gegaan, omdat toen ik die gozer daar zag liggen byna over mn zuiger ging ,en dat is de rest van de dag door mn hoofd blyven spoken,en dat heeft ook mn konninginnedag een beetje verpest,maarja op zo'n feessie had je het wel kennen verw8ten!
Uitspraak van Mizzor op zondag 30 april 2006 om 19:16:
daarbij ben ik ook niet de enigste

klopt, ik stond op dat moment naast mizzor en heb ut ook gezien
er waren 2 mensen van de beveiliging die gewoon de andere kant opkeken :S

verder vond ik alles HEEL goed geregeld :yes:
jammer dat op een gegeven moment de baco op was :P hahaha
 
Uitspraak van RawTech op zondag 30 april 2006 om 20:13:
jammer dat op een gegeven moment de baco op was

Whehe serieus? staat nog een half traytje achtrin de auto :P
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 20:20:
staat nog een half traytje achtrin de auto

hmmm... het kan ook zijn dat die gasten me gewoon geen baco meer wilden geven
dat is ook heel goed mogelijk namelijk ;)
Uitspraak van RawTech op zondag 30 april 2006 om 20:13:
Uitspraak van Dj Mizzor op zondag 30 april 2006 om 19:16:
daarbij ben ik ook niet de enigste

klopt, ik stond op dat moment naast mizzor en heb ut ook gezien
er waren 2 mensen van de beveiliging die gewoon de andere kant opkeken

en niet alleen dat geval;)

Uitspraak van RawTech op zondag 30 april 2006 om 20:24:
hmmm... het kan ook zijn dat die gasten me gewoon geen baco meer wilden geven
dat is ook heel goed mogelijk namelijk

haha kan heeeeeeel goed zijn:P
 
leipe shit gister!!:P:respect:
 
ah t was n best feest!
volgend jaar weer!
 
nog fotos of filmpies ergens online trouwens?
 
Uitspraak van Wuzl. op zondag 30 april 2006 om 16:59:
Voor die mensen wil ik ook even melden dat ik van een vriend van een kennis die zn broer heb gehoord dat er wel 100 doden gevallen zijn!!!!!!En de wereld is ook vierkant!!En rood is ook geel!!!Vertel dat maar rond!!!Stumpers!

;)

Ik sluit me hier bij aan....... ik ken een neef van zijn broer die is overreden door een horde kamelen..en die hoorde het van de begrafenis ondernemer... ;) het is echt waar allemaal...
niet in het negatieve hangen , leer voor de volgende keer dan...

Nog geen foto's ? :bounce: jammerrrr

Uitspraak van dj Mortis NL op zondag 30 april 2006 om 18:12:
wel triest dat het weer moest gebeuren

i agree. is inderdaad jammer dat zoiets gebeurt..
 
Uitspraak van actief op zondag 30 april 2006 om 22:05:
g fotos of filmpies ergens online trouwens?

Zulle soon wel volgen, hou deze topic maar in de gaten.. als der wat te zien is zal 't hier wel worden neergezet.
ik vond het wel lache
was straalbezopen
alleen jammer van die klappen
 
Artiest Thanoz
Het buurjongetje van een oude vage kennis van m'n opa zijn buurman zei zelfs nog dat het een topfeest was (y)
 
Artiest Clone
Binnenkort zullen er foto's en filmpjes (pie-fight) verschijnen op: DJClone.nl
laatste aanpassing
wat ben je zielig als met zovelen op 1 staat in te hakken :dood:
oke 1 hoek 1 op 1 is ken ermee door, maar niet met ze velen op 1, vraag me af waar je verstand dan zit :[
Maar vind altijd wel opmerkelijk dat die mensen nooit in 't topic reageren, ik hoop dat ze dit keer wel komen en allemaal !!
K ken die jongen niet, maar dan nog, je spoort niet als je daar toe in staat bent..
hoop dat er nog verslag van ze komt :[
 
Artiest Mandark
Ben alleen de eerste uren geweest, maar was prima te doen...
Alleen volgende keer niet meer zo door onze platen heen bleren he Rich?? ;p
tjah heb er niet veel over te zeggen eigenlijk.. het was wel leuk hoor :) alleen wel koud maar goet was al blij dat eht niet regende.. alleen tjah tog vind ik dat 2004 nog steeds het beste was.. :)
 
best feesie :D volgend jaar weer :P
heb het super naar me zin gehad:D werd vet gedraaid:respect:
 
Was wel grappig..

Ze dachte dat we van de security ware met onze oranje veiligheids vesten gheghe.. :P
laatste aanpassing
Uitspraak van Ik ben niet aardig :[ op maandag 1 mei 2006 om 09:39:
vraag me af waar je verstand dan zit

Waarschijnlijk ergens waar t licht niet kom... Laten we dan bij deze geen aandacht meer schenken aan die gasten. Komen zichzelf nog wel een keer tegen, hoop ik in ieder geval.

Wil eigenlijk veel liever weten wat jullie vonden van:
* LOCATIE
* GELUID
* DJ'S
* PERSONEEL
* SFEER
* WEER
* ORGANISATIE e.d.

Heb een hoop leuke mensen gezien, dus het moet hier helemaal vol komen te staan met leuke reacties! Let me know!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van PrinCeSS!! op maandag 1 mei 2006 om 11:51:
alleen tjah tog vind ik dat 2004 nog steeds het beste was

die gedachte deel ik ook met je hoor,,zeker weten

maar dit jaar was het ook wel toppie
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 13:24:
die gedachte deel ik ook met je hoor,,zeker weten

danku :D
 
Uitspraak van Kae op maandag 1 mei 2006 om 13:23:
Wil eigenlijk veel liever weten wat jullie vonden van

ik hoop alleen in de toekomst dat er wat later,,keihard word gedraaid als je begrypt wat ik bedoel..
voor de rest hebben jullie weer je best gedaan
was best leuk opzich, maar jammer dat er pas rond half 6 begonne werd met hardcore en best veel aggressieve mense zag op gegeve moment bijna elke minuut security voorbij vliegen maarja das ook te verwachte met koninginnedag allemaal bezopen mensen :bier:
 
Uitspraak van Zattejan:bier: op maandag 1 mei 2006 om 15:09:
was best leuk opzich, maar jammer dat er pas rond half 6 begonne werd met hardcore en best veel aggressieve mense zag op gegeve moment bijna elke minuut security voorbij vliegen maarja das ook te verwachte met koninginnedag allemaal bezopen mensen

laten we het hebben over de leuke dingen en over dingen waar de organisatie iets aan heeft...


Uitspraak van Kae op maandag 1 mei 2006 om 13:23:
Wil eigenlijk veel liever weten wat jullie vonden van:
* LOCATIE top volgend jaar groter hoop ik
* GELUID ook goed , was niet te hard of te zacht..
* DJ'S vond ze allemaal strak draaien , leuke opzet en veel variatie in stylen , einde van de dag wat betreft muziek persoonlijk ff te hard.. Mc's is een goede aanvulling op de dag geweest..
* PERSONEEL iedereen vond ik super gemoitveerd
* SFEER lekker weer , en leuke sfeer "rijmt " ;)
* WEER see above
* ORGANISATIE e.d.

goed geregeld gasten...

greets kosmos001 :bounce:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 15:20:
laten we het hebben over de leuke dingen en over dingen waar de organisatie iets aan heeft...

Dat vind ik nou ook... waarom altijd alleen het negatieve naar voren halen terwijl er veel meer positieve dingen te melden zijn!

Organisatie :respect:
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 15:20:
laten we het hebben over de leuke dingen en over dingen waar de organisatie iets aan heeft...

oke,
Locatie was naar mijn mening goed.
Geluid was vooraan goed, maar achterin niet zo misschien dat dit met de geluidslimiet te maken had..?
Dj's draaiden vanaf ongeveer half 6 wel lekker toen begonnen ze namelijk ongeveer met hardcore te draaien, maar dat is een kwestie van smaak. (je zag trouwens wel dat toen ze begonnen met hardcore te draaien iedereen pas echt los ging dus misschien volgend jaar iets eerder beginnen met hardcore draaien?)
Security was goed geregeld er werd gelijk ingegrepen bij een opstootje/vechtpartij.
Sfeer tja opzich wel aardig maar zoals ik al zei veel vechtpartijtjes.
Het weer was uiteindelijk best redelijk, best fris als de zon wegwas maar het is iig droog gebleven :)
organisatie (y)
enne het bier was niet egt te zuipe (n)(was het bavaria ofso? :/)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Zattejan:bier: op maandag 1 mei 2006 om 16:02:
enne het bier was niet egt te zuipe (was het bavaria ofso? )laatste aanpassing 1 mei 2006 16:08

geen idee was ook niet echt mijn biertje maar na een biertje of 15 merk je er niets meer van :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 16:25:
geen idee was ook niet echt mijn biertje maar na een biertje of 15 merk je er niets meer van

jah das ook zo ;)