Partyflock

Forumonderwerp · 869593
Waarschuw beheerder
mijn god ...

krijg kippevel van 1 meter ...

thunderdome 6 !!!

pff mooie geluiden zijn dat !!

(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gilz op woensdag 17 mei 2006 om 12:46:
vind all1 die ouwe 'simpele', melodieuze early a la 3 steps ahead (ik weet dat veel mensen nu heel kwaad worden ) ronduit bagger,

Over dat 3 Steps Ahead wordt ik idd heel erg kwaad!! :[ Het meeste van hem is juist niet zo simpel. Maar ik denk dat je het hebt over spul wat op labels als Dwarf, Babyboom, Waxweazle, Hellsound, (en tot zekere hoogte) Bzrk uit kwam?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 11:53:
dat is... Itchy & Scratchy - You Got Me Running (y)

TNX :cheer: (y) geweldig !!!!! :yes: :D

is club/house, staat ook nog op IT 2, heeft nat. weinig met gabber te maken.

ja man klopt nog ook he op die IT cd's natuurlijk .. duhh wat dom van me :bloos:

maar dat zei ik al van dat het house was ;)
maar wel een kippevel nummer (L) voor mij dan ;)
dat zijn die stemmetjes die later in gabbernummers zijn verwerkt he ;)

maar wel een vermakelijk nummertje, dat dan wel. :)

super nummer :yes:
Waarschuw beheerder
Die labels die je noemt kloppen wel ongeveer, denk dat je begrijpt welke soort muziek ik bedoel... (vergeef me dat ik in deze discussie niet zoveel verstand heb van dit soort labels, maar dat komt omdat de muziek me niet echt boeit)

verder over 3sa: missch kan je dan n nummer noemen wat jij vet vind, want voor bv. drop it of fuck tha police sta ik nou niet bepaald in de rij, moet wel zeggen dat ik vrij weinig van hem ken, missch heeft ie wel nummers die wat verder gaan, maar bv drop it is echt de simpelheid zelve, dat moet je toch toegeven....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gilz op woensdag 17 mei 2006 om 13:02:
maar bv drop it is echt de simpelheid zelve, dat moet je toch toegeven....

Nouja Drop It is inderdaad niet echt een enorm complex nummer (wel ingewikkelder dan bijvoorbeeld oud E-Rick & Tactic spul), z'n meeste nummers zijn wel iets complexer, maar niet echt veel. Wat ik persoonlijk bij het spul van 3 Steps Ahead vind (wat bij ander "simpel" melodieus spul vaak ontbreekt), is dat er een bepaald "gevoel" in zit, en dat vond ik trouwens ook al toen ie nog leefde ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op woensdag 17 mei 2006 om 13:13:
Wat ik persoonlijk bij het spul van 3 Steps Ahead vind (wat bij ander "simpel" melodieus spul vaak ontbreekt), is dat er een bepaald "gevoel" in zit, en dat vond ik trouwens ook al toen ie nog leefde

Ja, dat geloof ik ook wel, maar ik denk dat je daarvoor toch die tijd meegemaakt moet hebben, want ik geloof wel dat er toen zegmaar een enorme energie van die muziek uitging en dat het daarom bijzonder was idd, all1 kan ik het zelf niet in die context zien omdat ik het hier sec achter mn computer luister en zo die hele sfeer niet echt meekrijg zegmaar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gilz op woensdag 17 mei 2006 om 13:22:
Ja, dat geloof ik ook wel, maar ik denk dat je daarvoor toch die tijd meegemaakt moet hebben, want ik geloof wel dat er toen zegmaar een enorme energie van die muziek uitging en dat het daarom bijzonder was idd, all1 kan ik het zelf niet in die context zien omdat ik het hier sec achter mn computer luister en zo die hele sfeer niet echt meekrijg zegmaar

Nouja ik heb de tijd ook niet "meegemaakt", ja alleen van cd's dan, maar ben in die tijd nooit op een feest geweest als je dat bedoeld.

In ieder geval is de Junkie 4 Life cd van hem wel een aanrader, staat wel goed spul op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op woensdag 17 mei 2006 om 01:00:
Heb ik van beide alle platen van

Heb je die laatste plaat van cenobite ook die van leviathan die is best lkkr...... mis tog wel van dit soort hardcore met wat flow erin waar zijn gvd tegenwoordig die vette breakbeats gebleven......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GRRRT © op woensdag 17 mei 2006 om 19:59:
Heb je die laatste plaat van cenobite ook die van leviathan die is best lkkr...... mis tog wel van dit soort hardcore met wat flow erin waar zijn gvd tegenwoordig die vette breakbeats gebleven......

Uiteraard heb ik die, 1 van de beste releases van vorig jaar vind ik :D.
Ik heb alleen niet de niet gereleasede white labels van Cenobite (die van DJ Oblivion, en de white label van Arjuna, die anders zou zijn als die wèl is gereased), en ik mis ook de oorspronkelijke Cenobite 12 (Virus - Awareness), die een week voor de releasedatum gecancelled was.

ja die Ruffneck-stijl vette breakbeats mis ik ook wel een beetje. Dan heeft men het over breakcore (zonder dat ik nog wist wat het was), dus ik denk van hé dat is het, maar blijkt het gewoon een soort van verneukte terror/speedcore zonder patroon te zijn :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op donderdag 18 mei 2006 om 00:19:
dus ik denk van hé dat is het

ja ik dagt ook dat is vast leuk maar idd zijn gewoon hardcore beats in onlogishe volgorde....

Weet jij trouwes de naam van dat nummer van een cenobyte plaat waar een heel lang stuk inzit van een hellraiser film das zon vet nummer....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GRRRT © op donderdag 18 mei 2006 om 14:39:
Weet jij trouwes de naam van dat nummer van een cenobyte plaat waar een heel lang stuk inzit van een hellraiser film das zon vet nummer....

Ik gok erop dat je Bio-Forge - We Know Your Fear bedoeld(Pain has a face etc. etc.)

Maar kan misschien ook Bio-Forge - No 1 S-capes Us zijn (Demons to Some, Angels to Others...)
Waarschuw beheerder
Zat laastst weer ff oude cd'tjs te luisteren:

Thunderdome 12, 13 en 14!! wat een vette cdtjes zijn dat toch!!!

Naked Steel - Vive La France
Dominion - Natural Born Killer
Dj Delirium & Guitar Rob - The way that we rock
Dj Delirium - Surrender your dreamz
Dj Sim - Loud as fuck
Wedlock - Ruffneck
Guitar Rob - into my brain
Cixx - To the bass
Dj Jordens - Please pai
3SA - Crazy
3SA - in the name of love
Sounds Of Doom - Rin-ger

And many more!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op donderdag 18 mei 2006 om 16:15:
Ik gok erop dat je Bio-Forge - We Know Your Fear bedoeld(Pain has a face etc. etc.)

Maar kan misschien ook Bio-Forge - No 1 S-capes Us zijn (Demons to Some, Angels to Others...)

Kweeni pcies is iig met zon wijf dat zit te janken dat ze niet mee wil(duh) en dan zegt ze van dit hebben jullie eerder gedaan he?? met die en en jaaa die leeft nog... zeggen ze van... suppose that he escaped us what does that have to do whit u? en dan maybe maybe we'll tear youre soul apart dan een aardig lange stilte en dan vette breaks :respect: beats en daarna een zwaar vette melodie LOL

iig bedankt gozar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GRRRT © op donderdag 18 mei 2006 om 19:06:
Kweeni pcies is iig met zon wijf dat zit te janken dat ze niet mee wil(duh) en dan zegt ze van dit hebben jullie eerder gedaan he?? met die en en jaaa die leeft nog... zeggen ze van... suppose that he escaped us what does that have to do whit u? en dan maybe maybe we'll tear youre soul apart dan een aardig lange stilte en dan vette breaks beats en daarna een zwaar vette melodie LOL

Dat klinkt meer als de intro op de High Energy - Hellraising plaat (Mokum 9, die met The Box, wat het nummer is wat er na komt)
Waarschuw beheerder
Kom er net achter dat die op een mix van me broer staat..... zal m wel ff vragen.... en als hij hem heeft dan die plaat jatten met een draaitafel erbij :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op donderdag 18 mei 2006 om 20:05:
Dat klinkt meer als de intro op de High Energy - Hellraising plaat (Mokum 9, die met The Box, wat het nummer is wat er na komt)

Je had helemaal gelijk ja... en wat een lekker nr is dat tog
Waarschuw beheerder
Voor een lekker early hardcore feest check deze link ff:

https://partyflock.nl/party/65328

Line up:

DJ Dano
Leviathan
DJ Smurf (exclusive early hardcore set)
Miss Zelda
The Rapist
John Bass
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GRRRT © op zaterdag 20 mei 2006 om 15:32:
Je had helemaal gelijk ja... en wat een lekker nr is dat tog

Wat Mokum betreft heb ik altijd gelijk ;) :p
Waarschuw beheerder
moeten jullie niet aan de zuipe dan ;)

:bier: :mixje:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GABBERWIJF op zaterdag 20 mei 2006 om 20:38:
moeten jullie niet aan de zuipe dan

Ja ben nu net begonnen (lekker aan de DAS, was 2 halen 1 betalen bij de appie, dus meteen maar een kratje meegenomen :p), en ik ga toch niet op stap, dus ga zo ook lekker verder met mn hardcore track :)
Waarschuw beheerder
Zkr :respect: voor de hc van toen... Ik ging met plezier naar de Thunderdome's...

maar heb nu meer :respect: voor de wat ingewikkeldere muziek.. Breakcore, terror, speedcore...:)

maar het blijft rlx!! alleen de hc van nu is echt nix meer.. :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op zaterdag 20 mei 2006 om 20:42:
Ja ben nu net begonnen (lekker aan de DAS, was 2 halen 1 betalen bij de appie, dus meteen maar een kratje meegenomen ), en ik ga toch niet op stap, dus ga zo ook lekker verder met mn hardcore track

nou proost dan!!!!! :bier: :mixje:
Waarschuw beheerder
heyyzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :D

eindelijk weer leven hier :D

:bye:
Waarschuw beheerder
jij bent lief :)

ik luister nou naar MOH radio heb gewoon traantjes in me ogen :cry:

de goeie ouwe tijd :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
gabber is toch dood?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pagan op vrijdag 2 juni 2006 om 10:49:
gabber is toch dood?

8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GABBERWIJF op vrijdag 2 juni 2006 om 11:04:
in jouw wereld wel ja :[

Was een grapje hoor. Heb er zelfs een tattoo van.

Maaareeuh, sinds je weer begonnen bent zeg maar, zit er behalve distrubed 5.0 The early hardcore edition weinig logica in je feestarchief.

Bedoel als gabber wat ik mezelf nog steeds voel en ben, wil je iedere week wel ergens hakken toch?

Ghosttown, Mindcontroller, Pandemonium, Multigroove, Back2Schhool, Oldschool Gangsters. Je laat alles aan je voorbijgaan.
Waarschuw beheerder
als je op jezelf woont met kids .. dan kan je niet elke week meer ergens gaan hakkuhh vent ;)

en daarbij zijn 2 maanden terug me kuitspieren gescheurt :(
(zweepslag)

dus ik MOET het wel rustig doen ... :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GABBERWIJF op vrijdag 2 juni 2006 om 12:04:
dan kan je niet elke week meer ergens gaan hakkuhh vent ;)

Ok, maar als je gaat, zoek je bijna alleen maar feesten uit waar weinig of geen oldschool gabbers op af komen, de muziek niet gedraaid wordt en het publiek niet eens kan hakkuhh.

Uitspraak van GABBERWIJF op vrijdag 2 juni 2006 om 12:04:
zweepslag

Sterkte, uit ervaring weet ik helaas hoe erg dat is :/
laatste aanpassing
donateur
met de flam in de pijp schuur ik door het bremmerpad met mijn 30 tonnen diesel terug naar huis in me sas :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op vrijdag 2 juni 2006 om 14:24:
Ok, maar als je gaat, zoek je bijna alleen maar feesten uit waar weinig of geen oldschool gabbers op af komen, de muziek niet gedraaid wordt en het publiek niet eens kan hakkuhh.

? :/

elk feest waar ik ben geweest stonden mensen te hakkuhhh hoor ;)

en ik het hardst :P

ik heb overal waar ik kwam ... behalve een feessie in maassluis en p.l.e.u.r. in alphe.... oldschool gehoort :/

ik ga nu kleinere feessies af in de buurt ;)
daar word wel veel oldschool gedraaid :cheer:
kijk maar in me agenda ;) :yes:

zijn meerdere feessies waar ik al ben geweest alleen die staan niet in me agenda ...

Uitspraak van Remco op vrijdag 2 juni 2006 om 14:24:
Sterkte, uit ervaring weet ik helaas hoe erg dat is :/

tnx (f)
klote dat jij dat ook heb gehad zeg :nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wel netjes blijven henkie :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 17:38:
Ik ben meer Hardcore dan al die parkzicht-pipo's en die dreamteam-teefie's.

haha:respect:

Waarschuw beheerder
ik ook, hoor ik nu erbij?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 11161, 194, 2434, 2062}
Artiest {SHOWLIST artist 128, 50507}
Waarschuw beheerder
early hardcore :respect:
Altijd goed!
:)
Waarschuw beheerder
en we zijn zo lief voor elkaar (L)