tja ik heb 6 jaar een relatie gehad dus weet nu ook niet zo goed hoe het ook weer was voor die tijd want ik ben gewoon een trouw paard wat tevreden is met wat hij heeft!(had ?)
Zoiezo lekker rondkijken om te zien dat er meer is als die ene vrouw
Na het einde van zo'n lange relatie is het vaak het 'vertrouwde'wat je mist
ken zelf beide kanten van het verhaal en t kan aardig lelijk worden
En dat is in de praktijk net effe iets lastiger vaak
je slaat de spijker op zn koppie het maakt je ook bang omdat je denkt dat je misschien niet meer in de markt ligt ofzo weet je ik heb me keurig aan de relatie regeltjes gehouden en zelfs in samen spraak behoorlijk gek gedaan maar het is gewoon lastig allemaal om de draad weer op te pakken weet ook niet wat daar voor nodig is? mis kan je is een bakkie (puur gezellig) komen doen je klinkt als ervaren?
je slaat de spijker op zn koppie het maakt je ook bang omdat je denkt dat je misschien niet meer in de markt ligt ofzo weet je ik heb me keurig aan de relatie regeltjes gehouden en zelfs in samen spraak behoorlijk gek gedaan maar het is gewoon lastig allemaal om de draad weer op te pakken weet ook niet wat daar voor nodig is? mis kan je is een bakkie (puur gezellig) komen doen je klinkt als ervaren?
En ach ervaren...Heb het inderdaad ook meegemaakt, of de fout gemaakt kan ik beter zeggen, na een lange relatie
En die fout is dat je bij een ander dingen gaat zoeken die je toch niet vind...Alles wat je tegenstond, ergerde enz aan je ex of waar jullie relatie op stukliep, (Kortom wat die ander niet had) als je die bij een ander wel ziet, lijkt dat al gauw geweldig, om er vervolgens achter te komen dat die óók zijn minpunten heeft..
Waardoor je dus keer op keer teleurgesteld word, met als resultaat een hele mooie grote muur om je heen.
Ik ben in ieder geval een stuk wijzer geworden en heb van m'n fouten geleerd, kan je er alleen maar voor waarschuwen
lerares?
Waardoor je dus keer op keer teleurgesteld word, met als resultaat een hele mooie grote muur om je heen.
Sja, maar daar heeft iedereen wel last van toch? Niemand begint blanco aan een nieuwe relatie oid.
lang?
tja das ook zo iets ja maar goed iedereen heeft zn min punten heb ik ook weet ik ook! maar ja das toch een kwestie van een beetje water bij de wijn doen?
Uiteraard, bedoel dat er ook niet helemaal mee, maar veels te lastig uitleggen zo....
een beetje water bij de wijn doen?
alleen sommige kun je wel voorkomen en dat scheelt al de helft.
Uiteraard, bedoel dat er ook niet helemaal mee, maar veels te lastig uitleggen zo....
Uitspraak van TumTummetje op woensdag 26 april 2006 om 23:16:
ken zelf beide kanten van het verhaal en t kan aardig lelijk worden
hoezo?
Uitspraak van °•Shreeves•° op woensdag 26 april 2006 om 23:17:
dat is in de praktijk net effe iets lastiger
loopt altijd fout.....
tuurlijk loppt t fout !!iemand gaat er toch iets bij voelen en bamm.. verdriet als die ander nix wil beginnen... k zou t nooit kunnen voordat ik met iemand zal sexen .. moet k er wel gevoelens voor hebben anders vind ik de sex geen eens fijn!
dan maar geen sex!
ik wil me iig nooit gebruikt voelen.. k weet toch dat k dan om diegene gaa geven als k ermee gesext heb!
en dat zou k dan terug verw88 en als dat niet zow het geval zal zijn dan voel k me zwaar klote!