Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 16:42:nancee heeft genoeg vlees in de kuip, 2 ons halen 1 betalen
Ik heb ook kilo's heur
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 17:32:een 9,5
Een 9.5 maar?!
Ik had wel meer verwacht van jou
Met jou kan ik in ieder geval wel een rol beschuit eten!
laatste aanpassing
Mooie meid en geweldige tattoo
wil je m ff aaien?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:06:Leuke Chinchilla
wil je m ff aaien?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:10:Mooie meid en geweldige tattoo![]()
OT Dennis weet wel wat ik van hem vind
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:10:wil je m ff aaien?
Nou hij ziet eruit alsof die flink kan bijten.. Doe dus maar nie...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:12:Dennis weet wel wat ik van hem vind lekkerrrrr hoorrrrr
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:14:Nou hij ziet eruit alsof die flink kan bijten.. Doe dus maar nie...
Ik heb m afgericht op marrokanen dus jou zal ie niet bijten hoor
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:16:Ik heb m afgericht op marrokanen dus jou zal ie niet bijten hoor
Och en wie zegt dat ik niets marrokaans in me heb zitten?
not bad.........beschuitje mag best
leuke uhhhh armband....
Thanks
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:19:Och en wie zegt dat ik niets marrokaans in me heb zitten?
Pfff hey t was toch mijn taak om moeilijk te doen
ook al zo'n verwend persoon...wat wou je er dan bij ....een massage behandeling , een hele pak beschuit....
Ik haal graag het maximale uit het leven
Ennuh doe maar een pak beschuitjes met aardbeien en croissantjes en natuurlijk niet te vergeten: Verse jus!
Als ik het doe dan wil ik het wel geod doen natuurlijk...
Of ben jij zown persoon die blij is met de kleine dingen in het leven?!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:22:Pfff hey t was toch mijn taak om moeilijk te doen Niet de rollen ineens om gaan draaien he
Jah als ik op jou moet gaan zitten wachten..
Dan gaat het nog heeeeeeelll lang duren!
Ik had toch al gezegt dat ik de hoop had opgegeven..
En ja als ik de hoop opgeef dan komt de ware Linda naar boven zoals je gemerkt hebt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:23:Ik haal graag het maximale uit het leven
Ennuh doe maar een pak beschuitjes met aardbeien en croissantjes en natuurlijk niet te vergeten: Verse jus!
Als ik het doe dan wil ik het wel geod doen natuurlijk...
Of ben jij zown persoon die blij is met de kleine dingen in het leven?!
hmmmmzzz dat dacht ik al....
neehoor ik zei alleen dat jij zeker ook zo'n persoon bent die verwend is....
heb niet gezegd dat ik daar een hekel aan heb of er niet van hou
ik ben blij met de kleine dingen en grote dingenn
neem ze gewoon allemaal8)
hmmmmzzz dat dacht ik al....
neehoor ik zei alleen dat jij zeker ook zo'n persoon bent die verwend is....
heb niet gezegd dat ik daar een hekel aan heb of er niet van hou
ik ben blij met de kleine dingen en grote dingenn
neem ze gewoon allemaal
Och een man naar mn hart
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:24:Ik had toch al gezegt dat ik de hoop had opgegeven..
En ja als ik de hoop opgeef dan komt de ware Linda naar boven zoals je gemerkt hebt
Dus nu maak ik geen kans meer bij je? Nu wordt t alleen maar interessanter voor mij
eerst beshcuitje eten...toen wou je er nog aardbeien,croissantjes,verse jus, en nu ook nog ene man naar je hart.....gaat snel...wil je er dan ook maar meteen slagroom bij?
Als we nu toch bezig zijn... Graag
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:27:Dus nu maak ik geen kans meer bij je? Nu wordt t alleen maar interessanter voor mij
Try it
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:32:Ja daag je hebt nou julio al
Haha zeg dan niet dat het nu interessanter voor je is
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:32:En als je voetballer bent kan t helemaal nie meer stuk
Overdrijven is ook een vak?! Omdat ik 1 keer een voetballer gehad heb.. Zegt nog niet dat ik altijd een voetballer wil. Juist niet.. Misschien alleen voor de lichaamsbouw
en hoe wilt u uw slagroom nuttigen mevrouw??
op uw croissantje of ergens anders op?
Slagroom op een croissantje?! Die combi ken ik niet.. Lijkt me eerlijk gezegt ook niet echt lekker. Dus dan maar ergens anders op he?!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:35:Doe je toch gewoon alsof
uhmz nee dat ik paar vrienden heb die profs zijn, betekent niet dat ik ernaar kan acteren...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:35:ik heb t allang verpest
nee ze speelt alleen hard 2 get tegen je
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:35:Overdrijven is ook een vak?! Omdat ik 1 keer een voetballer gehad heb.. Zegt nog niet dat ik altijd een voetballer wil. Juist niet.. Misschien alleen voor de lichaamsbouw
nee die hebben watmeer vet als mij8)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:35:Slagroom op een croissantje?! Die combi ken ik niet.. Lijkt me eerlijk gezegt ook niet echt lekker. Dus dan maar ergens anders op he?!
waar zal ik het voor u op spuiten mevrouw?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:35:Haha zeg dan niet dat het nu interessanter voor je is
ja nu speel ji jhard to get! eerst was t te makkelijk
uhmz nee dat ik paar vrienden heb die profs zijn, betekent niet dat ik ernaar kan acteren...
joh dat merkt zij niet
nee ze speelt alleen hard 2 get tegen je
ja de rollen zijn ineens omgedraait..
nee die hebben watmeer vet als mij
Ietsje meer vet is niet verkeerd hoor..
En lekkere gespierde benen/billen daar kan je me voor wakker maken
waar zal ik het voor u op spuiten mevrouw?
Eeuhm ja doe maar wat...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:39:eerst was t te makkelijk
Eerst was het te makkelijk en nu weer te moeilijk?!
Weet je zelf wel wat je wil?!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:41:Eerst was het te makkelijk en nu weer te moeilijk?!
Weet je zelf wel wat je wil?!
Ja n lekkere lange soepstengel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 09:42:Ja n lekkere lange soepstengel
Veel plezier met je zoektocht
Ik ga er van tussen want de verstandelijk gehandicapten zitten op me te wachten!
Spreek jullie snel weer!
Fijne dag verder.
BYe