Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
deze kerel ziet er lijp uit
dit is dus pancrase met dank aan www.google.nl
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 00:23:deze kerel ziet er lijp uit goed gespierd, tattoos en nog s lenig en snel ook
misschien vonk um leuker alsie haar had ghehe
trustuh
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 00:23:deze kerel ziet er lijp uit goed gespierd, tattoos en nog s lenig en snel ook
Kan ik daarmee trouwen?
probeer er het meeste van te maken kwel ....op alle fronten
hehe je vat t ook positief op
of was die hitman al onderweg?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 01:08:enne exhibitionistisch: forummmmm leest iedereen
sommige deuren moeten voor anderen gesloten blijven
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 01:08:Kan ik daarmee trouwen?
jij kan iedereen trouwen
laatste aanpassing
als er iemand onderweg zou zijn,zou je het nooit merken, anders doet ie z'n werk niet goed.
daarom vroeg ik t ook
nee ,lol, alles cool maatje ,hoest verder ??
ja alles bezt, hoessie daar?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 01:13:was ik maar getrouwd
laatste aanpassing
ik las net in een ander topic waar jij nog meer goed in bent !!
whaha viboschietuh zeker? of welk topic heb je precies gelezuh
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 01:21:Ze kan goed zijn in :
koken
opruimen
afwassen
naaien
etc..?
koken--> mwoh, ut is eetbaar, maar kan nie garanderuh dat je geen voedselvergiftiging oploopt
opruimuh--> kmaak liever rommel
afwassuh--> kheb afwasmachine
naaien---> 2 linkerhandjuhs en lompe doos
dus neej, dat wordt um nie
doe zelf klusjes hier ...en daar
haha zoals t een drugsbaron betaamd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 01:21:Hahahaha, dan had ik iig een vent gehad
daarom zwijg ik niet schat
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 01:24:dus neej, dat wordt um nie
ehm.... ik kan wel een massage gebruiken
haha zolang t bij een buitengaatse massage blijft vind ik t best
flauw heur
in masseren ...of dat andere ??? ik ben gek op masseren
euh in beide eiguhlijk niet haha, kben ech enorm lomp. kben zo een typetjuh dat je voor je muil schopt als ze 69 wil gaan ligguh
whehehehe
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 01:38:flauw heur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 01:38:euh in beide eiguhlijk niet haha, kben ech enorm lomp. kben zo een typetjuh dat je voor je muil schopt als ze 69 wil gaan ligguh blauwe bek en blauwe eikel haha
valhelm op je knar tijdens de sex
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 01:38:euh in beide eiguhlijk niet haha, kben ech enorm lomp.
ok ga jij lekker liggen , doe ik jou masseren ok? en dat andere ,daar hebben we het dan wel over
valhelm op je knar tijdens de sex
zal er een notitie van maken ,thx
valhelm op je knar tijdens de sex laatste aanpassing 31 mei 2006 01:41
hahaha en scheenbeschermers en een tok....hm...misschien is die tok toch niet zo handig ghehe
ok ga jij lekker liggen , doe ik jou masseren ok? en dat andere ,daar hebben we het dan wel over
*doet vast slabbetjuh om met de tekst: mijn bek is lek* ga ik altijd van kwijluh