Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van stefanparty op dinsdag 2 mei 2006 om 11:20:Ik ken hem goed en heeft toch al een relatie
?? wat zeg jij nou, heb helemaal geen relatie man, ben wel mensen aan het helpen met liefdesproblemen net als theMissE alleen hebben we allebei een andere visie op gevoelens
Uitspraak van stefanparty op dinsdag 2 mei 2006 om 11:20:Die gozer zoekt vrouwen voor z'n bedrijf hoor
Ik ken hem goed en heeft toch al een relatie, hij speurt de hele dag op partyflock op zoek naar representatieve dames.
Haha wat triest!
Plaats dan een advertentie, maar ga geen meiden lastig vallen op het internet..
Uitspraak van Sparkling Paul op dinsdag 2 mei 2006 om 11:24:wat zeg jij nou, heb helemaal geen relatie man, ben wel mensen aan het helpen met liefdesproblemen net als theMissE alleen hebben we allebei een andere visie op gevoelens
Zoek een leven man...
wat ben jij een kansloos iemand.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 11:24:Haha wat triest!
Plaats dan een advertentie, maar ga geen meiden lastig vallen op het internet..
vote for linda
laatste aanpassing
Uitspraak van Sparkling Paul op dinsdag 2 mei 2006 om 11:26:Jij bent inderdaad ontzettend cool
ik doe tenminste normaal
Uitspraak van Sparkling Paul op dinsdag 2 mei 2006 om 11:26:Jij bent inderdaad ontzettend cool
Wat een triest figuur ben jij zeg!
Ik denk dat je nog een hoop kan leren van addicted to bass..
ik doe tenminste normaal
Ik weet niet waar jij het over hebt hoor maar lees jij maar eens even alle forumberichten van Sparkling Paul door, hij is echt iemand die alleen maar mensen helpt hier. En dat jij nou zegt dat jij tenminste normaal doet slaat dus echt nergens op. Enige wat Sparkling Paul zei is dat Languh linda door haar leeftijd emotioneel nog niet zo ver is. Verder doet hij toch niets??
Uitspraak van Sparkling Paul op dinsdag 2 mei 2006 om 11:24:net als theMissE alleen hebben we allebei een andere visie op gevoelens
misschien moet je eens wat minder ver gaan in dat helpen.. mensen worden niet graag 'geholpen' door totale vreemden
een aardig woordje oké, maar kwerd er gister btje kriegel van
Ik weet niet waar jij het over hebt hoor maar lees jij maar eens even alle forumberichten van Sparkling Paul door, hij is echt iemand die alleen maar mensen helpt hier. En dat jij nou zegt dat jij tenminste normaal doet slaat dus echt nergens op. Enige wat Sparkling Paul zei is dat Languh linda door haar leeftijd emotioneel nog niet zo ver is. Verder doet hij toch niets??
Jongeman.. Als je niet weet waar het over gaat kan je beter je mond houden..
Die sparkling paul heeft me ook allemaal berichten gestuurd.. dus jij weet de helft niet eens!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 11:30:een aardig woordje oké, maar kwerd er gister btje kriegel van
Sorry wilde alleen maar helpen, ik weet hoe je je voelt hoor over hem.
Uitspraak van Sparkling Paul op dinsdag 2 mei 2006 om 11:31:Sorry wilde alleen maar helpen, ik weet hoe je je voelt hoor over hem.
ja owkeej, maar t werd teveel, snap je?
en blijkbaar hebben dus meer mensen dat.. en dan is t niet meer gewoon een aardig woordje, dan is t vervelend..
ik ben er van tussen.
laten we maar weer on topic blijven.
OT:
laten we maar weer on topic blijven.
OT:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 11:35:ja owkeej, maar t werd teveel, snap je?
en blijkbaar hebben dus meer mensen dat.. en dan is t niet meer gewoon een aardig woordje, dan is t vervelend..
Ik kan erg inspelen op je psyche, ik weet het!
mag wel wat vlotter..
Zelfs op internet kan die jullie raken.
Ik houd ze wel bezig maar toch zijn ze wel erg boos op me. Gisteren had ik een andere mening dan TheMissE dus was ik gelijk onaardig. Bij Linda had ik het over dat ze emotioneel nog niet zo ver was en kennelijk was dat iets wat ontzettend onaardig was. Ik gaf juist een compliment dat ze mooie ogen heeft.
Uitspraak van Sparkling Paul op dinsdag 2 mei 2006 om 11:55:Gisteren had ik een andere mening dan TheMissE dus was ik gelijk onaardig.
nee, dat je n andere mening hebt, dat kan.. maar dat je dan probeert om mij jouw mening op te dringen, dáár kan ik niet tegen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 12:01:jouw mening op te dringen, dáár kan ik niet tegen
Dat is een feit wat ik zei, het is namelijk biologisch vastgesteld alleen wilde jij dat niet geloven.
Uitspraak van Sparkling Paul op dinsdag 2 mei 2006 om 12:04:Dat is een feit wat ik zei, het is namelijk biologisch vastgesteld alleen wilde jij dat niet geloven.
ja hoor.. dream on
geen zin meer om me hierover druk te maken,
wat n gezanik zeg
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 12:06:ja hoor.. dream on
geen zin meer om me hierover druk te maken,
wat n gezanik zeg
Als je mijn uitspraken onterecht zou vinden zou je het laten gaan maar ik merk dat je er duidelijk mee zit en dat je nu iets doet wat je blijft kwetsen. Je komt daar nog wel achter hoor
Sparking Paul die gedachte even op z'n beloop laat
Thanks voor de backup man maar is niet nodig hoor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 12:19:Heb jij een bord voor je kop ofzo?!
Kan je er niet tegen dat ik niets onaardigs tegen je zeg maar dat je toch zo doet tegen me
Zeg eens wat je nou boos maakt? Je krijgt misschien een keertje geen gelijk en dat is iets wat je meestal wel krijgt he?
Dat ik je op internet zo kwaad kan krijgen zegt genoeg denk ik!
doordat die vrouwen van hierboven denken dat ze knap zijn (omdat tot nu toe alle mannen dat tegen hun hebben gezegd) kunnen ze er gewoon niet tegen dat Sparking Paul die gedachte even op z'n beloop laat
haha jij snapt het niet helemaal he?!
Die sparkling gast zei juist dat we arroganter moesten worden.. En dan kom jij aanzetten dat wij arrogant zijn?!
Jij bent kennelijk ook zown typ die graag oordeeld over mensen die je niet kent..
Simpel vind je niet?!
Uitspraak van Sparkling Paul op dinsdag 2 mei 2006 om 12:26:Kan je er niet tegen dat ik niets onaardigs tegen je zeg maar dat je toch zo doet tegen me
Zeg eens wat je nou boos maakt? Je krijgt misschien een keertje geen gelijk en dat is iets wat je meestal wel krijgt he?
Dat ik je op internet zo kwaad kan krijgen zegt genoeg denk ik!
haha wie zegt dat ik kwaad ben?! Ik kan alleen maar lachen om figuren zoals jou.. En het heeft niets met mijn zin krijgen te maken.. Daar ging het helemaaall niet over.. jij haalt dingen door de war hoor..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 12:28:jij haalt dingen door de war hoor..
Jaja je bent niet kwaad? Je reageert niet op een berichtje die ik je stuur en als je zou lachen om figuren zoals ik zou je niet zo geirriteerd op dit forum je gevoelens uiten
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 12:27:Die sparkling gast zei juist dat we arroganter moesten worden
Hahahaha je bent dus iemand die over wilt komen alsof je niet arrogant bent maar uiteindelijk ben je dat wel alleen wil je dat niet toegeven. Als ik je forumberichten zo lees merk ik dat je heel arrogant overkomt en alles denkt beter te weten.
Uitspraak van Sparkling Paul op dinsdag 2 mei 2006 om 12:31:Jaja je bent niet kwaad? Je reageert niet op een berichtje die ik je stuur en als je zou lachen om figuren zoals ik zou je niet zo geirriteerd op dit forum je gevoelens uiten
Ik reageer niet op je berichtje omdat je gewoon doorgaat en ik al 100 keer gezegt hebt dat je me met rust moet laten...
En uiteindelijk reageer ik toch op je omdat ik niet om je heen kan.. En ik kan er niet tegen dat mensen zo slap lullen en conclusies trekken terwijl het nergens om gaat..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 12:32:En ik kan er niet tegen dat mensen zo slap lullen en conclusies trekken terwijl het nergens om gaat..
Als ik iets verwacht en het is uiteindelijk waar dan wil ik natuurlijk wel eventjes mededelen
Uitspraak van stefanparty op dinsdag 2 mei 2006 om 12:32:Hahahaha je bent dus iemand die over wilt komen alsof je niet arrogant bent maar uiteindelijk ben je dat wel alleen wil je dat niet toegeven. Als ik je forumberichten zo lees merk ik dat je heel arrogant overkomt en alles denkt beter te weten.
Hahaa ik geef mijn mening.. En ik laat mij de mond niet snoeren door figuren zoals jullie..
Ik weet niet of je dat arrogant kan noemen of gewoon goed gebekt zijn.. Maargoed ieder zn eigen mening erover he..
Jullie moeten lekker denken wat jullie willen denken.. Jullie kennen mij niet..
Ik vind mensen maar triest die oordelen over mensen die je niet kent..
Maargoed veel suc6 met jullie discussie!
Uitspraak van Sparkling Paul op dinsdag 2 mei 2006 om 12:34:Als ik iets verwacht en het is uiteindelijk waar dan wil ik natuurlijk wel eventjes mededelen
Je kan het maar beter de volgende keer voor je houden..
Je ziet maar hoeveel vrienden je ermee maakt..
Mooie ogen