| Betreft: | evenement: Ghosttown 2006, zaterdag 22 april 2006 om 22:00 |
Klopt, maar bedoelde dat als je dan toch nog op het laatste moment met een vervanger op de proppen moet komen, heb je het goed voor elkaar als je deze mannen weet te strikken
Als je niet van early hardcore houd dan ben je wel dom dat je naar ghosttown toe gaat ; het early hardcore feest..
Grappig dat er toch een hoop mensen zijn die het super vonden.. als het dan zo super was waarom zag ik dan de hele nacht de hele zaal zowat stil stond?
we hebben gelachen met paar man, we liepen naar het zaaltje waar darkraver draaide, stond iets van 6 man te hakken boven die party pic stand, leek wel of ze waren ingehuurd om het sfeergehalte omhoog te brengen (en ook nog allemaal in aus), die gasten ging echt maximaal los, fantastisch om te zien
alsof je alleen lol hebt als je de hele nacht hakt? Onzin, mensen gaan voor de muziek en je kunt het feest net zo goed beleven als je erin opgaat (zonder te hakken). Dus jij bent zo eentje die ook lekker langs de kant gaat staan als 40% van de mensen even niet aan het hakke is? Hmmm.. achja, ieder zn ding. Als je t zo bekijkt had je wat mij betrefd meteen weg kunnen blijven!
Als ik IEDEREEN met n glimlach aan t genieten zie weet ik dat de sfeer goed is. Dat hoef je niet te zien aan een hakkende mensenmasse. Iedereen had t naar hun zin, ookal was het geluid niet 100%.
Saamhorigheid
super feest!
Als ik IEDEREEN met n glimlach aan t genieten zie weet ik dat de sfeer goed is. Dat hoef je niet te zien aan een hakkende mensenmasse. Iedereen had t naar hun zin,
e weinig vibe. Weet niet hoe je zoiets utilegt, het is een soort gevoel. dat grote "wij"gevoel was er gewoon niet
Te weinig vibe. Weet niet hoe je zoiets utilegt, het is een soort gevoel. dat grote "wij"gevoel was er gewoon niet
Het was mijn eerste Ghosttown, maar ook wel de laatste waarschijnlijk. ik vond het geluid kut, de aankleding minimaal ( oke, dat is altijd op Ghosttwon begrijp ik, prima, maar ik vind een goede aankleding wel een aanvulling), de sfeer vond ik ook minder en mensenmassa's die helemaal uit hun plaat gingen?? ik heb ze niet gezien...
Precies ... leek op sommige momenten wel of 90% van de zaal gewoon een beetje stil stond, alsof ze ergens in een kroeg waren ofzo
Vond het wel een mindere editie van Ghosttown, met WÉÉR hogere drankprijzen, en deze keer zelfs betaalde wc's
Fijne sfeer, absoluut geen agressie, veel 'leuke' vrouwen voor een hardcorefeest, iedereen kwam echt voor maar één ding en dat was feesten.
lees nu dat veel mensen het publiek veel stil vonden staan! Dat vond ik in het begin vooral ook (toen stond ik een beetje in het midden). Zijn toen maar naar voren gegaan en daar was het een stuk beter! laatste aanpassing 24 april 2006 15:19
Jullie zijn dus ook allebei niet op Pandemonium geweest
lindaaatje en Seeebas: Jullie zijn dus ook allebei niet op Pandemonium geweest En dat zat nog te vers in mn hoofd denk ik. Was er sowieso vanuit gegaan dat dit net zo zou zijn als die Ghosttown in 2003 waar ik was. Toen stond de hele zaal op zn kop. Was nu echt veel minder.
maar goed, wel zeker vermaakt hoor, heb echt een wereldnacht gehad
Ik heb toch aardig wat agressiviteit t en zelfs een vechtpartij gezien hoor. Paar gasten met opzichtige voetbaltattoo's...Vond de sfeer niet echt om over naar huis te schrijven, op bepaalde momenten zelfs een beetje grimmig.
Te weinig vibe. Weet niet hoe je zoiets utilegt, het is een soort gevoel. dat grote "wij"gevoel was er gewoon niet.laatste aanpassing 24 april 2006 15:02
Maar wees maar niet bang, aangezien ik deze Ghosttown kut vond, zal ik er ook niet meer heengaan dus blijf ik lekker thuis of op een techno feest waar ik vrijwel ALTIJD blije mensen lekker zie dansen!
Misschien hebben jullie dan met zun allen op een verkeerde plek gestaan maarja dan loop je toch ff ergens anders heen en ga je daar verder feesten.
Uitspraak van wackiejacky op maandag 24 april 2006 om 15:02:
Ik heb toch aardig wat agressiviteit t en zelfs een vechtpartij gezien hoor. Paar gasten met opzichtige voetbaltattoo's...Vond de sfeer niet echt om over naar huis te schrijven, op bepaalde momenten zelfs een beetje grimmig.
leuke pics marko, dankjewel
op deze lach ik nog lief, maar jij bent net n duivel man
ja en de kou bij de jassen was dus echt geen pretje
http://www.megaupload.com/nl/?d=D6RZONIX
we hebben gelachen met paar man, we liepen naar het zaaltje waar darkraver draaide, stond iets van 6 man te hakken boven die party pic stand, leek wel of ze waren ingehuurd om het sfeergehalte omhoog te brengen (en ook nog allemaal in aus), die gasten ging echt maximaal los, fantastisch om te zien
Uitspraak van Guigie 707 op maandag 24 april 2006 om 14:01:
Vond de sfeer niet echt om over naar huis te schrijven, op bepaalde momenten zelfs een beetje grimmig.
…
De "ok" die ik gegeven heb is dan ook gebaseerd op een "goed" voor de organisatie en een "slecht" voor het publiek. Te weinig vibe. Weet niet hoe je zoiets utilegt, het is een soort gevoel. dat grote "wij"gevoel was er gewoon niet.laatste aanpassing 24 april 2006 15:02
agh ja het smaakte goed
en betalen voor wc's waar je tot je enkels in de pis staat