23 april 2006 00:25Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 00:25:▶Heeft u ook gevulde koeken? dat heb ik zeker
23 april 2006 00:33donateurUitspraak van Freggle op zondag 23 april 2006 om 00:30:▶koffie is vies Een krekel in je koffie is pas vies
Freggle 23 april 2006 00:38donateurUitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 00:33:▶Een krekel in je koffie is pas vies alsof een giraffe in je koffie wel lekker is, waarom nu perse weer krekels
23 april 2006 00:39donateurUitspraak van Freggle op zondag 23 april 2006 om 00:38:▶alsof een giraffe in je koffie wel lekker is, waarom nu perse weer krekels Een krekel past nog wel in je kopje.... Bedoel als je met je thermoskan senseo in het veld zit...
Freggle 23 april 2006 00:42donateurUitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 00:39:▶Een krekel past nog wel in je kopje.... Bedoel als je met je thermoskan senseo in het veld zit... als ik in t veld zit is dr geen plaats voor thermoskannen
23 april 2006 00:42donateur**BlingBling** Uitspraak van Freggle op zondag 23 april 2006 om 00:42:▶als ik in t veld zit is dr geen plaats voor thermoskannen Als ik in het veld zit, ben ik v/d weg geraakt met de auto laatste aanpassing 23 april 2006 00:43
Freggle 23 april 2006 00:51donateurUitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 00:42:▶Als ik in het veld zit, ben ik v/d weg geraakt met de auto als ik in t veld zit, komt dat omdat beatrix of harry potter dat wilt
23 april 2006 00:53donateurUitspraak van Freggle op zondag 23 april 2006 om 00:51:▶als ik in t veld zit, komt dat omdat beatrix of harry potter dat wilt What ever turns them on
Freggle 23 april 2006 01:04donateurUitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 00:53:▶What ever turns them on ja maar daar hoop ik nie op
23 april 2006 01:07donateurUitspraak van Freggle op zondag 23 april 2006 om 01:04:▶ja maar daar hoop ik nie op Heb je nu al gegeten? Dat zusje van je eet toch alles alleen op
23 april 2006 01:13Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 00:39:▶Een krekel past nog wel in je kopje.... Ligt er natuurlijk aan hoe groot je kopje is Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 01:07:▶Dat zusje van je eet toch alles alleen op
23 april 2006 01:22Uitspraak van Tammy op zondag 23 april 2006 om 01:20:▶koffie is ranzig niet mee eens
Freggle 23 april 2006 01:50donateurUitspraak van Tammy op zondag 23 april 2006 om 01:20:▶koffie is ranzig kijk zo'n vrouw moet ik hebben
23 april 2006 02:54ok maar da's ook het enige wat jij krijgt en verdient gatver jij bent echt slecht zeg
Family guy 23 april 2006 08:05Wat is er mis het andere senseo topic https://partyflock.nl/topic/717112 helemaal niet dus.
23 april 2006 11:12Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 10:31:▶doe mij maar een kop thee sorry dat hebben we niet!
23 april 2006 11:25Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 11:18:▶kep al een lekker bakkie voor me staan lekker!
23 april 2006 12:30Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 11:46:▶Ik lust geen koffie geen mij maar thee sorry dat hebben we niet!
Early Bird 23 april 2006 12:45donateurUitspraak van Family guy op zondag 23 april 2006 om 08:05:▶Wat is er mis het andere senseo topic Je bedoelt deze: Drink een bakkie koffie met mij mee;)
23 april 2006 13:07Uitspraak van Jenny op zondag 23 april 2006 om 13:02:▶doe maar met melk en suiker! komt eraan!