Uitspraak van (¯`·..->JustMe<-..·´¯) op zaterdag 22 april 2006 om 19:53:Wie wil er vanavond een date???
Jij
Uitspraak van (¯`·..->JustMe<-..·´¯) op zaterdag 22 april 2006 om 19:53:En met wie dan het liefst???
Dat maakt je volgens mij niets uit...als t maar een piemel heeft
Uitspraak van (¯`·..->JustMe<-..·´¯) op zaterdag 22 april 2006 om 19:53:Wie wil er vanavond een date???
En met wie dan het liefst???
ah gozzie wat jammer nou,
de avond is om, had er nog wel zo'n zin in gehad
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 01:33:gozzie wat jammer nou,
de avond is om, had er nog wel zo'n zin in gehad
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 01:24:Kep net al even met mezelf gedate
scheelt, hoef je je niet af te vragen wie de rekenig gaat betalen toch?
zo doe ik dat nou ook altijd
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 02:03:scheelt, hoef je je niet af te vragen wie de rekenig gaat betalen toch?
zo doe ik dat nou ook altijd
En zo is het maar net!
laatste aanpassing
inh 2001 had ik 1 jaartje een relatie.. ze was mn allereerste serieuze relatie, andersom was dat ook.. jammer genoeg is het uit gegaan.. nu 5 jaar later gaan we weer wat afspreken.. we gaan met zn 2tjes naar Six flags
ik heb er echt zoveeeeeeeeeeeeeeeeel zin in... Het meisje waar ik altijd mijn leven zou willen delen komt weer terug in mn leven.. gelukkiger kan ik niet zijn 
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 23:24:ik heb er echt zoveeeeeeeeeeeeeeeeel zin in... Het meisje waar ik altijd mijn leven zou willen delen komt weer terug in mn leven.. gelukkiger kan ik niet zijn
aaaah wat lief!!
Uitspraak van (¯`·..->JustMe<-..·´¯) op zaterdag 22 april 2006 om 19:53:Met wie wil jij vanavond een date???
Met mijn lieffie