op z'n tijd, ligt aan de gevoelssituatie
gelukkig niet zo vaak.. maar als ze er zijn is het wel heerlijk
Vind "hij had het willen zeggen" de mooiste
Zonde eigenlijk want het is zo mooi
Heb het nieuwe nummer nu een paar keer gehoord, maar het klinkt eigenlijk best lekker Het is bijna dance
mag ik vragen waar je 'm vandaan hebt? zoek hem de hele dag al maar kan m nergens vinden.. .heb 'm wel gehoord op 3fm vanochtend en vond het echt een goed nummer weer...
bij voorbaat dank
zou je hem willen mailen misschien?
thnx, pm verstuurd
het nieuwe nr van hem vind ik wel apart, eigelijk heel veel muziek stylen in 1 nr verwerkt. Ik vindhet daardoor wat rumoerig overkomen maar moet hem denk nog een paar x horen...voor de rest wel voor Marco
Dat is wel de bedoeling, volgende week zaterdag komen de kaarten in de verkoop. Ik vind het idee om in het rood te gaan ook leuk bedacht.. weer s wat anders.
Zover ik weet wel, dacht jij van niet dan?
Volgens sommige mensen lijken bepaalde stukjes op bestaande nummers van verschillende bands, maar ja... dat heb je tegenwoordig al snel. En ik kon de link ook niet leggen toen ik de nummers laatst hoorde
Ik weet niet of het nog zo is maar tot voorkort waren al zijn top-40 noteringen (en niet alleen die), covers van Italiaanse nummers... maar het zal nu wel origineel zijn
Uitspraak van kattivo op dinsdag 9 mei 2006 om 18:45:
Ik weet niet of het nog zo is maar tot voorkort waren al zijn top-40 noteringen (en niet alleen die), covers van Italiaanse nummers... maar het zal nu wel origineel zijn
Hoe kom je daar nu bij?
De teksten enz worden gewoon geschreven door John Ewbank
Nou dan kan je nu gaan bestellen toch
ga je ook op donderdag ?
nee, maar ik hoop einde van deze week of begin volgende week
op de site stond binnen twee weken
Heb een postbank nummer maar er geen P voorgezet maar nullen dus hoop dat het goed doorgekomen is heb wel een mailtje gestuurd maar nog geen reactie gehad
ga je ook op donderdag ?
Las trouwens wel dat als er iets misgaat met de automatische incasso je gewoon een acceptgiro thuiskrijgt. Je zou je kaarten niet kwijt zijn ofzo. Dus ik ga er vanuit dat het altijd goedkomt
anders bel ik ze vrijdag gewoon ff op
voordat die verkoop begint
Ik ga met nog 6 vrienden
allemaal stelletjes
ga als enige vrijgezel mee haha
ik wist wel dat marco een paar covers had
of heb je het daar niet over ?
Ik wil de kaartjes wel overnemen hoor
ik ook niet
hoorde af en toe wel een nummer in het italiaans van marco
op skyradio of zo.
Zou ook gaan naar die van do en trijntje maar helaas is dat door omstandigheden toen niet doorgegaan
ook al was het uit tussen mij en me ex
hij zat toch aan het andere kant van het stadium
Dan maakt het inderdaad weinig uit
ik ben gegewoon gegaan
ook al was het uit tussen mij en me ex
hij zat toch aan het andere kant van het stadium
Knallen met je ouders en een goede vriend
Ik heb geen concertverhalen met ex-en![]()
Ja erg leuk, eerste keer dat mn ouders mee gaan naar een concert, en ook eerste keer dat ze echt naar zoiets groots gaandus ben wel benieuwd wat ze ervan vinden
Ja joh, wat leukBen ook benieuwd dan! Maar jouw ouders zijn wel hip, dus die vinden het vast leuk
Het is voor mij de eerste keer dat ik met iemand naar een concert gaIk ben hiervoor altijd in mijn eentje geweest
Ohh mn moeder zegt net dat ze natuurlijk wel naar Frans Bauer is geweestdus ze weet het wel een beetje hoe het is
Maar nu wel voor het eerst met mn ouders en een vriend
En het is altijd nog maar de vraag hoeveel stelletjes er nog zijn in oktober
Staan of zitten jullie?
nou ik hoop nog allemaal
want ze gaan van plan om dit jaar te gaan samen wonen 2 stelletjes en 1 stel is net gaan samen wonen
wij zitten
vak 113
Gelukkig waren we er nog op tijd bij
Zo net even gebeld en ze hebben het rekeningnummer veranderd, wilde toch even het zekere voor het onzekere nemen natuurlijk
Jij ja
Ik was al te laat geweest als ik thuis kwam..
Zo net even gebeld en ze hebben het rekeningnummer veranderd, wilde toch even het zekere voor het onzekere nemen natuurlijk
Haha, ja, en de rest zal a.s. zaterdag ook wel snel weg zijn!
Maar er komen nog wel een aantal data bij, dat kan niet anders
Hier alles prima
Heb weer even een cd'tje van Marco opstaan
Precies, is met alle Nederlandse muziek zo denk ik
ik vind echt alles bijna leuk van nederlandse muziek
jantje smit
fransje bouwer
andre hazes
rene froger
gordon
gerard joling
Had ook graag naar Toppers in concert gegaan, maar zijn alleen nog slechte plaatsen dus dan wil ik niet
wanneer zijn die dan ook al weer ??
Dan zit je achter een pilaar
Als je met leuke mensen gaat is het altijd leuk
Ik vind heel veel muziek leuk En als ik het niet leuk vind ga ik toch wel mee, dan gewoon voor de gezelligheid Als je met leuke mensen gaat is het altijd leuk
Gefeliciteerd Zit je of sta je?
zit nu ook met die kut belasting dienst aan de tel
want ik wacht al 5 maanden op me zorg toeslag
ja belachelijk
ik had ze aan de tel
ze gaan het weer uitzoeken
voor de 10 miljoenste keer
En belachelijk idd die mensen die kaartjes kopen om ze op marktplaats te zetten! Hoop dat ze er lekker mee blijven zitten, stelletje afzetters!
Volgens mij hebben sommige mensen vanwege de stress nu 24 kaartjes Want het liep weer lekker traag las ik
me collega heef took per ongeluk twee boekingen gedaan
ook door het systeem wat zo traag ging
kan iemand nog aan twee kaarten voor een van zijn concerten komen voor een schappelijke prijs?mijn vriendin wil er erg graag heen, en daarom probeer ik zonder haar weten kaartjes te regelen voor haar verjaardag...wil je me pben?ik zou jullie erg dankbaar zijn!
28 oktober naar zijn concert
Marco was gister bij Jensen
Zeg het maar" heet dat nummer! Is idd wel een lekker vrlijk nummer
De sfeer tijdens de concerten is ook altijd geweldig
Ben echt heel erg benieuwd! Kan niet wachten tot oktober
Ik vind zijn nieuwe nummer wel leuk
Ben gister naar zijn concert geweest en het was echt super! geweldig gewoon!!
Ben gister naar zijn concert geweest en het was echt super! geweldig gewoon!!
Volgens mij komt zij gewoon standaard elke avond
Ik snap écht niet wat iedereen nou in dat schreeuwlelijk ziet...