Partyflock

Forumonderwerp · 866711

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Aloha Pat C fannekes :)

Ik d8 mischien wordt het eens tijd om een wat serieuzer Pat C fanclub topic te openen waarin op zijn minst geprobeerd wordt iets minder off topic te gaan met slap gezwam (wat natuurlijk op zijn tijd best leuk kan zijn),maar waar iig de ECHTE diehard fan gewoon zijn ei lekker kwijt kan( wel handig zo net na de pasen ook, haha :D)met reacties, opmerkingen, en weet ik wat al niet....En voor diegene die nog nooit van deze man hebben gehoord ff het volgende:

Dj Pat C
Deze sympathieke Belg begon op 15 jarige leeftijd te draaien, allereerst in een platenzaak alwaar hij draaiend de platen verkocht. Ook stond hij toen al op zondag in club Kabarka in het Belgische Overmere te draaien. Na een tijdje werd hij ontdekt door Dj MC en deze vroeg hem om in zijn club Sunshine te komen draaien. Eind jaren tachtig stond hij al op grote feesten naast Belgische top dj’s en acts zoals Rhytm Device (hit Acid Rock), PLB System, Dj Tc en Olivier van de beroemde club Boccacio.

Na een tijdje kwam Pat C in contact met zijn inmiddels goede vriend Mike Thompson door wie hij achter de draaitafels van o.a. Cherrymoon en de Zillion belande. Hierna begon voor Pat C zijn Nederlandse carrière met o.a. residenties the Limit, Studio Le Bateau en Parkzicht . Ook was hij een tijdje resident bij het Huukske waar de zoon van de eigenaar, Jochen Miller, toen nog de lichten deed. In ’92 en ’93 bereikte hij de finale van de Dutch House Mix Championships. Tussen de mede finalisten stonden bekendheden zoals: Bass-D, Voodoo Child en Orsow W.

Ook als producer heeft deze man niet stil gezeten samen met Frank T Wallace richt hij in ’97 Biomecanics op waarmee ze een zestal vinyls uitgebracht hebben op een sublabel van Antler Subway, daarna volgde ook nog een aantal releases op het label Thryst. Enkele releases deden het ook goed in Spanje. Hierna begon het hoofdstuk Bonzai waar hij samen met Marcel van Vught diverse vinyls uitbracht op het sublabel Zounds. Diverse remixen kwamen van zijn hand waaronder een thema voor de Love Parade en TMF België. De remix van Tep Zeppi-Space is the Place scoorde hoog in de Engelse charts.

Aan deze flitsende carrière kwam in 2000 abrupt een eind, door een zwaar ongeluk werd het een lange tijd stil rond Pat C. Twee jaar geleden tijdens Violet Skies maakte Pat C zijn lang verwachte rentree en deze bleef niet onopgemerkt. DOTF een internetzender nodigde hem uit om zijn unieke visie op muziek en mixen aan een breder publiek te laten horen en gaf hem een eigen radioshow. Na een succesvol optreden op het legendarische Parkzicht feest op 25 november 2005, georganiseerd door B2S, is hij weer helemaal terug van weg geweest. Afgelopen maart was zijn eerste optreden tijdens een Chakra feest, deze set en zijn persoonlijkheid maakte diepe indruk. “een feest met een gedachte waar ik me heel goed bij voel” laat Pat C weten en is daarom net zoals de organisatie blij met deze residentie.Vanaf nu dus elke maand tijdens de Chakra feesten.eN LET OP!! komende zaterdag in XL Amsterdam ! (22 april)

Agenda:

XtraLarge meets The Sessions · Bedrock cd album release party 22 april 2006

XLDJ prom night 6 mei 2006

Chakra · 7 chakra's 14 mei 2006

G.o.d. 4 juni 2006

Poseidon events invites D.O.T.F and DJ Divato · Benefiet kankerbestrijding 2006 30 juni 2006

EEh WW wel respect houden voor de vrouwen hoor,alleen omdat ze je over gehaald hebben voor een leuk feest ik ben ook nog nooit in de XL geweest dus we zullen zien of ze echt gelijk hebben.En dan kunnen we alsnog terug maauwen en de volgende keer naar onze pijpen laten dansen..:P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 49164, 60172}
heb niets dan :respect: voor deze dames

:bloos: zei je dames ?? waar ?? ;) :lol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 21:20:
zei je dames ?? waar ??

doe niet zo raar, alleen maar hier op het forum en zelfs in de werkelijkheid. In het echie dus :cheer:

Uitspraak van WW op maandag 5 juni 2006 om 21:40:
doe niet zo raar, alleen maar hier op het forum en zelfs in de werkelijkheid. In het echie dus

Whahhhaha okay okay...niks gezegd heren ;) :cheer: :D
Wow wat n verslag WW, ik zat er helemaal in tijdens het lezen :yes:

Leuk je te ontmoeten en zaterdag komt helemaal goed ;-)

Wat mij gister weer opviel is dat het moment dat Pat C. gaat draaien voor velen n startsein is om de dansvloer te betreden en dan niet alleen de fans maar zelfs dat statische Bosche publiek...
Het kan niet anders zijn dan dat Pat C. altijd gewoon met zn opening de gevoelige snaar weet te raken bij de aanwezige mensen,in een soort hypnose zie ik elke keer maar weer de mensen de dansvloer betreden als hij gaat draaien :yes:
Lijkt me ook n prachtig gezicht als zaterdag heel zaal 1 bij de XL leegloopt om de sounds van Pat C. te gaan checken en die kans is vrij groot,dacht ik zo :-)

Ik ga mn bedje opzoeken en nog even nagenieten van TOF en nog maar eens nadenken hoe die Magische Belg dat toch steeds weer voor elkaar krijgt :D

Hoe deed die rattenvanger van Hamelen dat toen ook alweer?, zou Pat C. misschien ook stiekem ergens zo'n fluitje hebben wat ons allemaal de dansvloer optrekt of is het gewoon zo dat ie zeer grote voelsprieten heeft en niet aan zichzelf denk maar gewoon laat horen wat n feest op dat moment nodig heeft ;-)
uhhhhh uit betrouwbare bron heb ik vernomen dan die Joe toch wel regelmatig..............geroepen heeft.
Hhmmmmm geluk voor hem dat ik dat niet gehoord heb :P ik was in een jen bui. In club stond ik hem ook altijd uit te jouwen heheheheheh

wim, vet verslag!:bounce:
Goedenavond mensen,

Ten eerste mijn excuses dat ik er afgelopen zondag niet bij kon zijn :/ maar de 10e komt al aardig dichtbij :P

K heb dr echt al heel erg veel zin in! :yes:

Enne Wim ... :respect: voor je verslag (Y)
G.O.D. stond toch onverwachts op onze planning, maar na het afronden van TOF even met Pat gebeld die inmiddels klaar was met draaien.
Alleen voor de standaard namen echt geen zin om door te gaan naar Beesd :nee:

Wij hebben ergens een andere goede after gehad (Y)

Over Peter zijn set kan ik erg kort en krachtig zijn :
Erg stevige drive, bossche publiek ging los :jaja:
't waren duidelijk stevige oldschool platen, maar zeker niet het standaard werk zoals Rob & Yves :nee:
Voor de rest sluit ik me bij GeraRDam zijn verslag aan :)

Licht was idd drama, maargoed vroegâh hadden ze ook niet veel hangen ;)
laatste aanpassing
10 juni komt er bijna aan, misschien is het voor jullie stilte voor de storm maar geloof me Pat C. Fannekes deze set in de XL gaat alles overtreffen :yes:

Misschien kunnen sommigen van jullie er niet bij zijn door omstandigheden maar als je maar even tijd kan maken,dan kan je dit gewoon niet missen!!

Dit wordt een Pat C. set waar ik sowieso nog maanden terug aan zal denken, dus maak geen fout en geniet van al het moois dat ie gaat brengen :bounce:

ZAAL 2 XL 10 JUNI, no less,no more but simple THE BEST,ECHT WEL :yes:
Wat n stilte na mijn bericht :$

Uitspraak van GerardAM op woensdag 7 juni 2006 om 23:13:
stilte voor de storm

:frusty:

Oja dat was het :-p

NOG 2 NACHTJES SLAPEN!!!

:CHEER:

WW scheetje ;$ het gaat helemaal goedkomen. Gegarandeerd!!!

Uitspraak van GerardAM op woensdag 7 juni 2006 om 23:13:
Dit wordt een Pat C. set waar ik sowieso nog maanden terug aan zal denken, dus maak geen fout en geniet van al het moois dat ie gaat brengen

Gerardje, wat heb je dat weer mooi gezegd, ik denk nee weet zeker dat je helemaal gelijk hebt (k)

Tot zaterdag!

x

hahaha ja we zijn allemaal stil van jou aankondiging :yes: want nu balen die geen die niet kunnen nog meer ;) waaronder MOI :bloos:
Joeppie nog 2 nachtjes,ik sta al volgetankt op de flightline hoor en ik wacht alleen nog maar op het groene licht.
Eindelik ga ik het mee maken of het idd zo leuk is in amsterdam.Nou ja het hoeft niet leuk te zijn want Pat C zal het dan wel goed maken.
Dames en Heren tot zaterdag en voor de gene die zondag gaan stappen tot zondag.

Hey Stralie, met een beetje mazzel hebben ze wel een paar blokken voor je neer gezet zaterdag :devil: ;) :lol:

dan kun je hem alvast indansen voor de week erna voor mij :lol:
Wat ga jij dan mee op het podium dat wil ik zien.hihihih

das niet zo vreemd voor mij hoor in de XL , hoor daar al jaren bij het meubilair ;) :lol:
Straal, ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jij je dansblok krijgt, zet er zelf en bordje op: Landingsbaan Straaljager. Oke?
Het is gedaan met rustig an doen...

gisteren heel mijn huishouden gedaan, zometeen vanaf 15:30 uur gaat het in één ruk door tot zondag 02:00 uur...

En wat een variatie ...hehehehehehehe...

vanavond, hardcore metal en punkrock...
morgen, engelen gezang en Pat C
zondag, jazz
Uitspraak van Pure Joy op vrijdag 9 juni 2006 om 11:47:
Straal, ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jij je dansblok krijgt, zet er zelf en bordje op: Landingsbaan Straaljager. Oke?

:respect: kijk dit is nog eens gastvrijheid :yes:

Zo WW heftig weekend voor je :yes:
Welke engelen gaan er voor je zingen dan?
Komt al helemaal in orde hoor ik.:lol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 07:22:
das niet zo vreemd voor mij hoor in de XL , hoor daar al jaren bij het meubilair

en ja er zijn natuurlijk van die dansende hoela poppetjes dus ja verdorie dan kan het.hihihih.
Maar omdat je in beesd nooit op het podium kruipt,en zeg niet dat die bestemt is alleen voor mij hoor.

Uitspraak van WW op vrijdag 9 juni 2006 om 12:02:
Het is gedaan met rustig an doen...

gisteren heel mijn huishouden gedaan, zometeen vanaf 15:30 uur gaat het in één ruk door tot zondag 02:00 uur...

Ach ja WW je bent niet de enigste hoor,morgenavond lekker naar de XL en na een paar uurtjes lekker naar beesd.Alleen iets betere muziek dan beluisteren.

Uitspraak van straaljager op vrijdag 9 juni 2006 om 14:36:
Maar omdat je in beesd nooit op het podium kruipt,en zeg niet dat die bestemt is alleen voor mij hoor.

Heb er in Beesd ook al een paar keertjes opgestaan hoor ;) :yes: 8)

tralalalallalaaaaaaaaa lekker weekend mensen !! joehoeeeeeeeee :bounce:
o oke dan zie ik je de volgende keer weer fijn op het podium want het aanblik van alleen mij op het podium is ook weer zo saai.

En zeg dat wel joeppie lekker weekend..

Kom ik toch naast je staan Straal :cheer:
;)

HEERLIJK WEEKEND!!!

(k)
Sow eerste etappe zit er op....
1 ding weet ik zeker, hardcore metal en punkrock is niet mijn ding :P

slapen wil ook niet lukken.....grgrgrgrgr

Vanmiddag de tent nog schoonmaken......en dan hoppa de keuken in voor het Pat c promoteam :cheer:
Deze culinaire verwennerij is alsof engeltjes je tong strelen en hoor je zachtjes gezang....

Big up voor little sis (Y)

Here we come, make some room 4 the fabulous four :bounce::cheer:
laatste aanpassing
slapen wil hier ook niet helemaal lukken :(
Ach ja vanavond extra dosis energie door Pat zijn Set B)
ga slapen chiel :p
was ik al gaan doen.... werkte alleen niet echt..
dan maar weer ff wat anders doen he ;)
mja, ik ga zo maar eens richting rotterdam :)
werkze dan maar (Y)
ik ga het weer proberen.. wil vanaaf toch wel beetje fit zijn.
ik ben weg, mzl!

@ WW :respect: voor je report (y)

Er komt op zeker een herhaling van dit feestje, en dan zorg ik dat ik der zelf wel bij ben :o O:)
We gaan sowieso snel de geleden schade inhalen :bounce:

enneh...thanx nog :hug: :lief:

;)
laatste aanpassing
Graag gedaan Leander.....je weet toch ;) :knuffel:
laatste aanpassing
Ben benieuwd......

Nivea for men wallenweg Q10?
Maak er maar gerust Q50 van :D

Nog 10 uur te gaan, ik zal maar eens gaan haasten.
Hup jongerencentrum poetsen.....en was ik nou van de week niet zo stom geweest om in mijn "tuin" te werken, moet hier ook nog dweilen :S
Ik kijk nooit meer iemand in de ogen aan, komt alleen maar stress van :D:P

Peter jongen, neem maar flink wat acid platen mee want dan blijf ik egarandeerd wakker, of ik dan nog op deze aardbol ben is een andere vraag ;) ;P
laatste aanpassing

Uitspraak van WW op zaterdag 10 juni 2006 om 10:33:
Peter jongen, neem maar flink wat acid platen mee

Oei oei, als de XL dat maar gaat trekken !! :) :lol:
Joeppie nog een paar uurtjes en het is zover.
De straaljager gaat de XL bekijken en onveilig maken.
De motor staat al ff warm te draaien dus amsterdam watch out.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 10:47:
Oei oei, als de XL dat maar gaat trekken !!

heheheheheh boeit me niks, zolang ik het maar trek ;P

hee straal tot straks in Casa Wim
Hoppa complete tent gedweild en de plee's zijn weer schoon...klaar voor de jazz morgen...

Plicht hier vervult en lekker op schema....

:bier: en :smoke: voor beloning
en ff uitzweten heheheheheheh

Tot straks!
Ellie is er al helemaal klaar voor!!!!
(k)

:bounce: geniet ervan WW
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:00:
geniet ervan WW

tanx....tot straks :cheer:
Het aftellen is begonnen, nog een paar uur en lekker :cheer: bij Pat in de XL!! Heb er echt zin in :cheer:
Uitspraak van WW op zaterdag 10 juni 2006 om 05:55:
Deze culinaire verwennerij is alsof engeltjes je tong strelen en hoor je zachtjes gezang....

:$ ik word er nu al stil van :-)

Eindelijk is het dus de magische 10 juni,wel n beetje n dubbele dag voor me maar heb er heeeel veel zin in en tsjaa wat ik allemaal ga horen,is nooit te voorspellen bij Pat C. en dat maakt het ook zo bijzonder :yes:

Heb wel weer zo'n voorgevoel dat hij iets neer gaat zetten wat me diep gaat raken :respect:

En wie weet dans ik vannacht zelfs nog wel n rondje of ........ 200 ;-p

Iedereen tot XL :lief:
hmmmm eet smakelijk alvast, hihi... niet te zwaar want we moeten nog :bounce: bbq is hier al naar buiten gezet.

Whoeiiiiiiiiiii

Kuss
Joeppie de motor is gestart en ik ben onderweg.
LET'S PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JEY Let's party!!!!!

Bedankt lieve mensen voor de te gekke, gezellige avond!

Klein beetje balen dat Peter maar 2 uurtjes heeft gedraaid, maar die 2 uur dat ie draaide waren de mooiste uurtjes van de hele avond! :cheer:.

Pat-C thank you :respect:

:knuffel: