Partyflock

Forumonderwerp · 866533

Waarschuw beheerder
Brokstukken van de komeet 73P Schwassman-Wachmann 3-B, die al eeuwenlang rond de zon draait, zullen waarschijnlijk op 25 mei aanstaande de aarde treffen. Normaliter zou de komeet de aarde op een astronomische haar (ruim 10 miljoen kilometer) na gemist hebben, maar doordat hij in 1995 uit elkaar gevallen is, heeft hij nu een staart van brokstukken, waar de aarde recht doorheen zal vliegen. De brokstukken zullen in de Atlantische Oceaan terechtkomen, waar onderzeese vulkanen kunnen uitbarsten, die weer tsunami's van ruim tweehonderd meter kunnen creëren, die op de Atlantische kusten terecht zullen komen en er tientallen miljoenen slachtoffers kunnen veroorzaken. Dat zegt Eric Julien, van het Ecopolitics Institute. Onder andere Yahoo News maakt hier melding van.

Julien maakt zich boos over het feit dat bij NASA ontkent en zegt dat de brokstukken de aarde op zes miljoen kilometer zullen passeren. Volgens hem komt dat door de onwetendheid van NASA: het is weliswaar bekend dat de komeet de aarde vlakbij zal passeren, maar de brokstukken die dus wél in zullen slaan, zijn veel te klein om met een telescoop te zien. Hij verwijt NASA dan ook weinig: Julien heeft immers veel meer informatie dan NASA kan hebben. Drie jaar geleden heeft hij namelijk een droom gehad, die de tsunami's voorspelde. Via telepathie heeft hij op 7 april jl. van zijn buitenaardse vrienden gehoord dat die droom werkelijkheid zou worden rond 25 mei, of een paar dagen eerder of later. Toch had NASA het wel kunnen weten: in een graancirkel uit 1995 is een deel van het zonnestelsel te zien rond het moment van inslag. De aarde ontbreekt...

Julien roept de overheden op aarde op om maatregelen te nemen. Volgens hem kan dat miljoenen levens sparen. Voorlopig wordt hij alleen nog niet serieus genomen

[img width=327 height=225 cacheid=000c2cfc00230855b63e85811a015abf0f]http://images.fok.nl/upload/060417_108939_GeenAarde.JPG[/img]

De graancirkel met het zonnestelsel, waarop de aarde ontbreekt. De buitenste ring is de asteroïdegordel, tussen Mars en Jupiter.

Julien publiceert al langer over buitenaardse verschijnselen. Zo heeft hij een nieuwe theorie bedacht, waarin de snelheid van de tijd afhankelijk is van de tijdsdichtheid op een bepaald punt in de ruimte-tijd. Hierdoor kan de tijd dus op sommige plaatsen sneller lopen dan op andere plaatsen, waardoor daar de lichtsnelheid ook hoger ligt en UFO's dus sneller de aarde kunnen bereiken dan wetenschappers denken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexonai op maandag 17 april 2006 om 17:05:
nee buiten delen van brabant en limburg zou Nederland ook onder water te komen staan...

dus het gehele oostenook :/ na hoop ut niet..
mocht t wel gaan gebeuren sta ik toch te stuiteren op hemelrave en da maak ik het allemaal toch niet helder mee:P
heb trouwens ook al kaarten voor defqon dus ik wil dr wel heen:[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 15:52:
Uitspraak van Boy aka knuffeldiertoy op maandag 17 april 2006 om 15:06:
Wij zitten aan de Noordzee...zolang daar niks in dondert zitten we goed denk ik zo

volgens mij staat de noordzee in directe verbinding met de atlantische oceaan

Er is wél al aangetoond via wetenschappelijke studies dat de schade voor Nederland in zo'n geval(dus als er iets in de Atlantische Oceaan zou gebeuren) relatief mee zal vallen, aangezien we "beschermd" worden door het Verenigd Koninkrijk.

Maar dan nog zal het goed blank staan.

Ben blij dat ik per 1 mei m'n nieuwe apprtement heb op 2 hoog B) Ga ik lekker op m'n balkonnetje zitten met een biertje als alles gebeurt 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xochipilli'81 op maandag 17 april 2006 om 17:00:
We moeten die meteorieten nmet kernwapens kapotschieten. Daar zijn die dingen toch voor?

Anders bel je Bruce Willis ff :D

Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien moet Julien eens een betere dealer zoeken, voor nog betere speed waardoor hij nog wat realistischer over kan komen?

In de tussentijd kan ik me mooi bezig houden met duivenvoerders terroriseren.. Als we toch vergaan, maken we er maar het beste van toch?

--------------------> :gaap:
Waarschuw beheerder
Beter een laat verjaardagskado dan nooit... :)

Wel jammer dat verassing er nu al af is... :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op maandag 17 april 2006 om 17:43:
heb trouwens ook al kaarten voor defqon

Zo'n party daar kan de astroloog slechts van dromen!
Laat die vallende sterren even wachten tot na je feestje.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm... Hij zal ook niet serieus genomen worden. Mocht hij wel serieus genomen worden dan zal het al wel te laat zijn. Nu maar hopen dat er niets van klopt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 17:59:
duivenvoerders

Kkan niet wachten op de vogelgriep!

Waarschuw beheerder
Iedereen!! Maak snel al je spaargeld op!! Nu kan het nog! ;);)

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
Gekkenhuis!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 19:04:
Iedereen!! Maak snel al je spaargeld op

:woop:
En als dan om één of andere duistere reden de wereld toch niet vergaat die Julien vervolgen :yes:
Waarschuw beheerder
schulden maken bij het leven :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op maandag 17 april 2006 om 18:02:
Beter een laat verjaardagskado dan nooit... :)

Wel jammer dat verassing er nu al af is... :/

:d

Spannend!!!

Eeerlijk gezegd vind ik het ook een geloofwaardig verhaal. Dat hij contact heeft met buitenaardsen wil ik ook nog best geloven (alhoewel ik hem niet ken en dus niet weet hoe betrouwbaar dat is), maar het is idd wel een kwestie van afwachten natuurlijk...
Eerlijk gezegd, ben ik zeer benieuwd wat wat er komen gaat... :jaja:
Het is wel iets dat vaak voorspelt wordt dat er de komende jaren grote tsunami's gaan komen.
Zowiezo is er al wetrenschappelijk bevestigd dat de vulkaan op lanzarote gaat uitbarsten binnen NU en 10 jaar, wat zal zorgen dat er grote stukken in de zee terecht gaan komen waardoor er mega tsunami's zullen ontstaan, die zowiezo de Amerikaanse kust zullen bereiken, waardoor ook miljoenen doden zullen vallen mits er niet op tijd gewaarschuwd word.
Dat dat staat te gebeuren staat zowiezo 100% vast!
Of dit gaat gebeuren, ben ik zeer benieuwd naar!

Waarschuw beheerder
Als het uitkomt en de aarde is in één ruk naar de klote, dat zou me zelf niet zo veel kunnen schelen.
Als iedereen tegelijk sterft, tja dan is het zo he.
Er blijft toch niemand achter die je zal missen dus waarom niet :), altijd blijven positief denken:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 17:52:
Er is wél al aangetoond via wetenschappelijke studies dat de schade voor Nederland in zo'n geval(dus als er iets in de Atlantische Oceaan zou gebeuren) relatief mee zal vallen, aangezien we "beschermd" worden door het Verenigd Koninkrijk.

Maar dan nog zal het goed blank staan.

Ik woon toch in limburg. :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 17 april 2006 om 19:23:
Als het uitkomt en de aarde is in één ruk naar de klote, dat zou me zelf niet zo veel kunnen schelen.
Als iedereen tegelijk sterft, tja dan is het zo he.
Er blijft toch niemand achter die je zal missen dus waarom niet :), altijd blijven positief denken:)

daar heb je gelijk in

Waarschuw beheerder
[img width=400 height=272]http://www.edu.amsterdam.nl/flevopark/Geschiedenis/geschiedenis%20aarde/inslag_meteoriet.jpg[/img]

wegrennuh!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 19:21:
Zowiezo is er al wetrenschappelijk bevestigd dat de vulkaan op lanzarote gaat uitbarsten binnen NU en 10 jaar, wat zal zorgen dat er grote stukken in de zee terecht gaan komen waardoor er mega tsunami's zullen ontstaan, die zowiezo de Amerikaanse kust zullen bereiken, waardoor ook miljoenen doden zullen vallen mits er niet op tijd gewaarschuwd word.
Dat dat staat te gebeuren staat zowiezo 100% vast!

echt 100% vast?? heb wel es gehoord dat het ooit gaat gebeuren nu of over 100 jaar maar niet binnen 10 jaar:no:

hmm en nederland da??
geen last van tsunami's da??o:)
ach ik moet het allemaal nog zien.. Ik kan het me neit echt voorstellen
net zoals met die vogelgriep:s :s
Hele land op de kop en nu.. ik hoor er echt helemaal nix meer van:no:
of ik kijk nie goed tv:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 19:21:
Zowiezo is er al wetrenschappelijk bevestigd dat de vulkaan op lanzarote gaat uitbarsten binnen NU en 10 jaar

Ik dacht dat die 10 jaar juist nog niet aangetoond was.. alleen dat het zou gaan gebeuren.

Waarschuw beheerder
heb er nu al zin in!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 19:35:
de vulkaan op lanzarote

Ik volg niet helemaal is dat die vulkaan waar men van vermoed dat hij een enorme tsunami gaat veroorzaken?

Waarschuw beheerder
De mensen die beweren dat het bullshit is zullen straks het hardste gillen ;)

Wordt lachen :D

Waarschuw beheerder
ja en we gaan allemaal dood
Waarschuw beheerder
[img width=211 height=152 cacheid=000c2d9500230a05ecfa5ecb1a015aedad]http://tesla.liketelevision.com/liketelevision/images/lowrez/duckndie211.jpg[/img]

:) Wie GELOOFT dit nou...Dat er naar zo'n vent geluisterd wordt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van isios op maandag 17 april 2006 om 19:50:
Wie GELOOFT dit nou...Dat er naar zo'n vent geluisterd wordt...

Achjoh! Daarom toch!! Totdat het maar echt gebeurd ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 19:50:
ja en we gaan allemaal dood

Mwah...nee :)

Waarschuw beheerder

totdat ie gelijk heeft en dan:O:O:O
Waarschuw beheerder
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha­haha :z

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 17 april 2006 om 20:02:
totdat ie gelijk heeft en dan

Dan ga je dood :yes:

Waarschuw beheerder
mevrouwtje gonzales heb jij trouwens een link van je bericht??;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 17 april 2006 om 20:02:
totdat ie gelijk heeft en dan

hehe...Dan komt ie in de Oprah Winfrey show..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 17 april 2006 om 20:17:
mevrouwtje gonzales heb jij trouwens een link van je bericht??

http://www.xerson.nl/content/view/216/2/
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik me 25 mei maar ff suf ga blowen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 13:54:
Toch had NASA het wel kunnen weten: in een graancirkel uit 1995 is een deel van het zonnestelsel te zien rond het moment van inslag. De aarde ontbreekt...

[img width=327 height=225 cacheid=000c2cfc00230855b63e85811a015af6b8]http://images.fok.nl/upload/060417_108939_GeenAarde.JPG[/img]

O ja? Is er hier iemand met verstand van astronomie die uit deze afbeelding de datum "25 mei 2006" kan afleiden?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op maandag 17 april 2006 om 20:45:
O ja? Is er hier iemand met verstand van astronomie die uit deze afbeelding de datum "25 mei 2006" kan afleiden?

Nou, het kan natuurlijk heel goed dat de planeten zo staan op dat moment ;)
Waarschuw beheerder
ik heb geen tijd op 25 mei o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op maandag 17 april 2006 om 20:45:

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 20:47:
Nou, het kan natuurlijk heel goed dat de planeten zo staan op dat moment

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 20:47:
Nou, het kan natuurlijk heel goed dat de planeten zo staan op dat moment ;)

Daar had ik ook al aan gedacht ;-)
Maar kan iemand bevestigen dat dat zo is?

En dan nog: die stand zal wel vaker voorkomen, dus dan weet je nog niet veel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op maandag 17 april 2006 om 19:34:
echt 100% vast?? heb wel es gehoord dat het ooit gaat gebeuren nu of over 100 jaar maar niet binnen 10 jaar

Jep, staat 100% vast. En ik hoorde dat het binnen nu een 10 of 15 (weet niet meer helamaal precies, iig zal het niet veel ervan verschillen, ik heb alleen een beetje een slecht geheugen:P) jaar zijn.
Die vulkaan barst namelijk eens in de zoveel duizend jaar uit ofzo. En nu zitten we op een punt dat dat weer staat te gebeuren. En daarbij wordt er ook steeds meer activiteit waargenomen in die vulkaan.

Uitspraak van actief op maandag 17 april 2006 om 19:49:
Ik volg niet helemaal is dat die vulkaan waar men van vermoed dat hij een enorme tsunami gaat veroorzaken?

:jaja: Lanzarote was het geloof ik...maar eigenlijk twijfel ik of het niet een ander canrisch eiland was. iig wel ún canarisch eiland.. :)

iig niet de mensen die alleen pas iets geloven wanneer de grote nieuwszenders ermee op de proppen komen. Ik wil niet zeggen dat ik hier 100% in geloof. We zullen het zien rond 25 mei...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 13:54:
Drie jaar geleden heeft hij namelijk een droom gehad, die de tsunami's voorspelde. Via telepathie heeft hij op 7 april jl. van zijn buitenaardse vrienden gehoord dat die droom werkelijkheid zou worden rond 25 mei, of een paar dagen eerder of later

tot hier beschouwde ik het artikel als mogelijk wetenschappelijk, waarschijnlijk weer een kerel die interessant probeert te doen
Waarschuw beheerder
iets dergelijks is al eens gebeurt,

Het is iig nix om over te spotten, want vroeg of laat gaan dit soort dingen gebeuren..

of het 25 mei gaat gebeuren is nog de vraag natuurlijk, maar verklaar dit soort mensen nooit meteen voor gek!!

ik heb een hele tijd terug al gelezen over diezelfde komeet die langs ons stelsel zou razen...

Berekend werd dat ie ons zou missen maar na nog enkele calculaties waren ze dat toch weer niet helemaal eens met mekaar...

ik denk dat t allemaal wel mee zal vallen, want niet alleen de nasa monitoord dit soort omstandigheden...

dus er wordt heus wel gewaarschuwd..
dat er ergens anders leven is is ook zeer waarschijnlijk sinds dat als t eenmaal begint t ook bijna niet uit te roeien is. dus buitenaardse bezoeken kan je ook niet echt uitsluiten....

Raadselachtig blijven ook paranormale verschijningen.
mensen die geesten zien ga maar door.
Mensen die beweren dat interdimensionale wezens onze aarde al hebben aangedaan..

veel dingen zijn best plausibel, dus waar of niet het is absoluut niet iets om de spot mee te drijven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >BOELIE< op maandag 17 april 2006 om 21:06:
dus er wordt heus wel gewaarschuwd..

Hahaha denk je? :D:D

De regeringen houden veeeeeeeeeeeel meer voor je dan je echt denkt :D

Denk je dat zíj willen dat de chaos gaat uitbreken? No way ;)

Waarschuw beheerder
Op 8 juni kruist de aarde de baan van de komeet.

dan is de komeet al voorbij dus hopelijk ook de brokstukken:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 21:09:
De regeringen houden veeeeeeeeeeeel meer voor je dan je echt denkt

amerika jah, maar zoals ik al zeg zijn ze niet de enige die dat in gaten houden...

er zijn particulieren en andere ruimte instellingen
dus dr wordt echt wel gewaarschuwd, iig gaan ze er dan wat aan proberen te doen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >BOELIE< op maandag 17 april 2006 om 21:06:
maar verklaar dit soort mensen nooit meteen voor gek!!

Juist! (Y) Ik vind ook dat men niet te snel mensen altijd maar voor gek moet verklaren. Wees een beetje open-minded! :)
Echt niet alles hoeft altijd maar op tijd door de wetenschap ontdekt of erkent te worden hoor. Wetenschappers zijn ook maar mensen, het zijn echt geen heilige geesten die alle wijsheid van de wereld in pacht hebben.
Er gaat misschien wel veel meer schuil in deze wereld dan tot nu toe word aangenomen. Persoonlijk weet ik het wel zeker eigenlijk...

Maargoed, "het volk" reageert nou eenmaal op dit soort topics hé. Schaapjes. ;)