Partyflock

Forumonderwerp · 866533

Waarschuw beheerder
Brokstukken van de komeet 73P Schwassman-Wachmann 3-B, die al eeuwenlang rond de zon draait, zullen waarschijnlijk op 25 mei aanstaande de aarde treffen. Normaliter zou de komeet de aarde op een astronomische haar (ruim 10 miljoen kilometer) na gemist hebben, maar doordat hij in 1995 uit elkaar gevallen is, heeft hij nu een staart van brokstukken, waar de aarde recht doorheen zal vliegen. De brokstukken zullen in de Atlantische Oceaan terechtkomen, waar onderzeese vulkanen kunnen uitbarsten, die weer tsunami's van ruim tweehonderd meter kunnen creëren, die op de Atlantische kusten terecht zullen komen en er tientallen miljoenen slachtoffers kunnen veroorzaken. Dat zegt Eric Julien, van het Ecopolitics Institute. Onder andere Yahoo News maakt hier melding van.

Julien maakt zich boos over het feit dat bij NASA ontkent en zegt dat de brokstukken de aarde op zes miljoen kilometer zullen passeren. Volgens hem komt dat door de onwetendheid van NASA: het is weliswaar bekend dat de komeet de aarde vlakbij zal passeren, maar de brokstukken die dus wél in zullen slaan, zijn veel te klein om met een telescoop te zien. Hij verwijt NASA dan ook weinig: Julien heeft immers veel meer informatie dan NASA kan hebben. Drie jaar geleden heeft hij namelijk een droom gehad, die de tsunami's voorspelde. Via telepathie heeft hij op 7 april jl. van zijn buitenaardse vrienden gehoord dat die droom werkelijkheid zou worden rond 25 mei, of een paar dagen eerder of later. Toch had NASA het wel kunnen weten: in een graancirkel uit 1995 is een deel van het zonnestelsel te zien rond het moment van inslag. De aarde ontbreekt...

Julien roept de overheden op aarde op om maatregelen te nemen. Volgens hem kan dat miljoenen levens sparen. Voorlopig wordt hij alleen nog niet serieus genomen

[img width=327 height=225 cacheid=000c2cfc00230855b63e85811a015abf0f]http://images.fok.nl/upload/060417_108939_GeenAarde.JPG[/img]

De graancirkel met het zonnestelsel, waarop de aarde ontbreekt. De buitenste ring is de asteroïdegordel, tussen Mars en Jupiter.

Julien publiceert al langer over buitenaardse verschijnselen. Zo heeft hij een nieuwe theorie bedacht, waarin de snelheid van de tijd afhankelijk is van de tijdsdichtheid op een bepaald punt in de ruimte-tijd. Hierdoor kan de tijd dus op sommige plaatsen sneller lopen dan op andere plaatsen, waardoor daar de lichtsnelheid ook hoger ligt en UFO's dus sneller de aarde kunnen bereiken dan wetenschappers denken.
Artiest O-laf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 13:54:
Brokstukken van de komeet 73P Schwassman-Wachmann 3-B, die al eeuwenlang rond de zon draait, zullen waarschijnlijk op 25 mei aanstaande de aarde treffen

Alsjeblieft... hou toch eens op.. Hoe vaak hebben we dit al niet gehoord...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 17:57:
Op 11 sept 2001 wordt de grootste anti-tereur oefening aller tijden gehouden in de US, op die dag ook de grootste tereur aanslag aller tijden.

Op 7 juli 2005 worden -ondersteund door de cia- in Londen anti-tereur oefeningen gehouden, op die dag vinden ook 4 aanslagen plaats.

Toeval..

Waarschuw beheerder
laat hem maar inslaan :-p ga waarschijnlijk zakke voor me examens... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 17:14:
beter van niet ouwe... ik ben de 26ste jarig.. hehe

:jaja: me vriend ook! die zei ook al beter de 27e
Waarschuw beheerder
:|
we gaan allemaal dood joh!!!!!!!

slechte zaak:( heb nog zoveel te doen:O

Waarschuw beheerder
donateur
Kop in het zand...
Kan ik de meeste mensen overigens niet kwalijk nemen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Een komeet welk nu nog maar 3dagen van de aarde verwijderd is, is met een beetje telescoop echt wel te zien hoor;-)

Daar heb je Nasa niet meer voor nodig!
Waarschuw beheerder
dan ben ik lekker aan het feesten in de asta

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 19:49:
laat hem maar inslaan ga waarschijnlijk zakke voor me examens...

[papamode]wat doe je op pf dan, ga leren! [/papamode]

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 19:34:
en ik ben de schipper van de bontekoe

:O Jij ook al:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebel :[ op maandag 22 mei 2006 om 19:56:
Uitspraak van Venamize-[H4L] op maandag 22 mei 2006 om 17:14:
beter van niet ouwe... ik ben de 26ste jarig.. hehe

me vriend ook! die zei ook al beter de 27e

hahah late we t hope:P:P

Waarschuw beheerder
ik weet niet of de vraag al langs is gekomen maar ALS het waar zou zijn en Bush en ze vriendjes hebben dat gehoord van de Nasa.
denk ik dat ze het niet aan de wereld bekend maken ivm massahysterie??
iedereen zou vet in paniek raken en de gekste dingen zouden gebeuren.. hoe denken jullie daar over?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 19:34:
en ik ben de schipper van de bontekoe

;respect: hahhahahaha 8)

Uitspraak van (Cinderella). op maandag 22 mei 2006 om 21:23:
Jij ook al

jij bent de schipper van de mierenzee B)

maarre OT: Ik vind dit soort berichten altijd wel een beetje spooky.. ik bedoel, t hoeft nie perse de 25e te zijn, maar tis heus wel uitgezocht tdat zoiets wel binnen afzienbare tijd gaat gebeuren hoor :yes:

mag alleen hopen dat t pas over 100en jaren gebeurd :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 22:18:
jij bent de schipper van de mierenzee

Owja was het ff vergeten B)

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 3 dagen mensen!!

Geniet er nog maar van ;P
Waarschuw beheerder
[img width=682 height=414 cacheid=0013cad70023a872a3e5e4c91a016a9e29]http://www.savelivesinmay.com/slimdocs/map-High-Risk-Areas_files/image021.jpg[/img]

Een tsunami zal de randstad overspoelen. Dus als jullie slim zijn, gaan jullie met Hemelvaart naar Limburg ofzo
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
joajoajoa dan komen ze wel hè :devil: maar als hier s t water te hoog staat horen we opeens bij Belgique :@ :p
Waarschuw beheerder
Komeetbrokken slaan niet op aarde in!

Op het internet zijn berichten dat komeetfragmenten van 73P/Schwassmann-Wachmann de aarde op 25 mei zullen treffen. Toch zal de komeetkern en 40 fragmenten de aarde passeren op veilige afstand.

“Wij zijn er overtuigd dat de baan van komeet 73P Schwassmann-Wachmann 3 klopt”, aldus Donald Yeomans, manager van NASA’s Near-Earth Object Program (NEO). “Er is absoluut geen gevaar voor mensen op aarde of de bewoners van het ISS. De komeetstukken zullen aarde op vele miljoenen mijlen passeren.”

Recente Hubble foto’s hebben veel meer fragmenten gevonden dan op aarde gebaseerde observatoren. Deze observaties verzorgen een ongekende gelegenheid om de kern van de komeet te onderzoeken.

Geen van de komeetfragmenten zal minder dan 9 miljoen kilometer (5,5 miljoen mijlen) de aarde passeren tijdens de dichtste benadering tussen 12 – 28 mei. Dat is meer dan 20x de afstand van aarde tot de maan.

Het grootste fragment, genaamd fragment C, zal naar schatting 12 miljoen kilometer (7,3 miljoen mijlen) aarde passeren op 12 mei. Het fragment zal zichtbaar zijn met een kleine telescoop in het sterrenbeeld Vulpecula (Vosje). NASA’s ruimtetelescoop Spitzer gaat de komeet in mei observeren.

Astronomen hebben de komeet al meer dan 75 jaar waargenomen. De baan van de komeet is gecontroleerd en verfijnd over deze tijd, zijn pad rond de zon is goed te beschrijven. Amateur en professionele astronomen hebben op de wereld hebben de uiteengevallen fragmenten al lang nagespoord.

De komeet bestaat momenteel uit vele fragmenten, die alfabetisch worden opgesomd, over enkele graden over de hemel staan verspreid. (De zon en maan hebben een diameter van ongeveer 0,5 graad aan de hemel.) Waarnemers hebben opgemerkt dat fragmenten dramatisch ophelderen die na verdere delingen niet meer zullen zien.

[img width=598 height=514 cacheid=000c63060023a8aae777a8971a016aa3b2]http://home.tiscali.nl/~ppsmeets/Kometen/Komeet-Schwassmann-Wachmann%203-en-M57-Ringnevel.gif[/img]
Waarschuw beheerder
[img width=526 height=584 cacheid=000c63080023a8acfc035a231a016aa3c3]http://www.nasa.gov/images/content/147624main_Comet-73P_hires.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat noem k nog s nieuws :yes:
Waarschuw beheerder
Wist ik sowieso al
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat spannend:P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 13:54:
Voorlopig wordt hij alleen nog niet serieus genomen

:|
ik vraag me af waarom?

Uitspraak van Para J [JWT] op maandag 22 mei 2006 om 23:32:
Een tsunami zal de randstad overspoelen. Dus als jullie slim zijn, gaan jullie met Hemelvaart naar Limburg ofzo

We vangen jullie wel op hoor hier in et oosten, gezellig!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op maandag 22 mei 2006 om 23:32:

[img width=594 height=483]http://i4.tinypic.com/10861lh.gif[/img]
gelukkig zit ik dan droog !

Waarschuw beheerder
ok 6 miljard levens te redden
Waarschuw beheerder
De dichtsbijzijnde meteoriet komt 9 miljoen km. langs de aarde, dus waar maken jullie je druk over ? ik ga gewoon kijken met me telescoop.

Waarschuw beheerder
wie neemd hardcore mee en wie een radio

neem wel radio mee ;)

ot: achja ziet het vanzelf wel heb wel schoolfeest:P miss draait technoboy letterlijk het dak er af:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 11:03:
miss draait technoboy letterlijk het dak er af

dan is wouty zijn taak :[
Waarschuw beheerder
[img width=719 height=356 cacheid=000c63250023a9281655da4d1a016ab62c]http://neo.jpl.nasa.gov/images/sw3.jpg[/img]

De dichtsbijzijnde komt hier 20 keer zover vanaf onze maan, en die is hier 400.000 km vandaan, dussssssss bijna 10 miljoen km. op aarde kun je dus rustig naar een party gaan:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 23 mei 2006 om 10:57:
De dichtsbijzijnde meteoriet komt 9 miljoen km. langs de aarde, dus waar maken jullie je druk over ? ik ga gewoon kijken met me telescoop

:( jmmr had wel avontuur gewild

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 23 mei 2006 om 11:08:
400.000 km vandaan

dat word ver fietsen om te vluchten :/

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
maar misz zegge ze dat dat wij niet wild gaan worden en ales overhoop gooien :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb toch voor de voorzorg maar kamedrs in de ver huur gedaan

- K A M E R S - T E H U U R -
ca. 200 mtr boven NAP

boek nu op tijd voor de vloedgolf
€ 5000,- per maand
Waarschuw beheerder
poeh dan haal ik net me 23 verjaadag :p wat een feest een meteoriet in de achtertuin :$

Waarschuw beheerder
We blijven leven. Zucht, ik zag me al wegspoelen in mijn rubberen bootje. Leven redden, lintje van kon. Bea ontvangen. Zucht, het gaat niet door.

Waarschuw beheerder
donateur
nog 2 dagen :cheer:
Waarschuw beheerder
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het hoop!
Waarschuw beheerder
kut dan kan ik me vakantie geld niet uitgeven dat krijg ik donderdag of vrijdag pas :s

klotezooi :@

Waarschuw beheerder
we gaan er met en pils bij staan kijke hoe de steen naar ons toekomt B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raluuuuuuuuf ! :) op dinsdag 23 mei 2006 om 11:29:
wat een eer :P

Ja en nu gaat dat allemaal niet meer door. :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 12:12:
we gaan er met en pils bij staan kijke hoe de steen naar ons toekomt

idd als we gaan, gaan we met een biertje..:P
Waarschuw beheerder
is er al nieuws. is die al in de buurt

Waarschuw beheerder
donateur
Mocht het toch inslaan dan staat het er zo voor in Nederland;

[img width=682 height=414 cacheid=0013cad70023a872a3e5e4c91a016abef8]http://www.savelivesinmay.com/slimdocs/map-High-Risk-Areas_files/image021.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
shit dan hou ik het net niet droog hier.