Partyflock

Forumonderwerp · 866350
Waarschuw beheerder
Zo net als op Masters of Hardcore had ik nu ook mijn digicam weer bij me en is het me gelukt weer een paar mooie filmpies te maken :)

Zelf vind ik het filmpie "The Rapist 2" erg vet, super lange maar goede (kwa zowel geluid en licht) opbouw vervolgd door lkkr stampwerk :bounce: Ken alleen het hele nummer[s] niet. Als je deze herkent hoor ik graag welke het is/zijn!

Ook het laatste filmpie met Partyraiser "Partyraiser 3" is wel komisch, hier denkt hij eerst dat ik een foto wil maken en dit me niet lukt. Jammer was wel dat als hij net los wil gaan op een flinke beat het filmpie stopt, hier zat mijn geheugen vol en was het afgelopen met filmen/fotograveren.

De filmpies zijn officieel samen 950mb wat natuurlijk way to big is. Heb ze nu met behulp van DIVX teruggebracht naar damen een goede 136mb (uitgepakt). Kwaliteit is in mij ogen nog aardig in tact gebleven :yes:

Veel plezier ermee en een bedankje / reactie op de filmpies lijkt me niet meer als normaal als tegenprestatie.

download link:
Filmpies thx to MR HARD

rechts (bijna helemaal bovenaan) staat een knop met "click here to download". Als deze niet in beeld is komt het waarschijnlijk omdat er een popup voor zit, eventjes op het kruisje hiervan drukken en hij verdwijnt :)

Wanneer het videotype onbekend is, het volgende even downloaden: http://www.divx.com/divx/play/download/?hp3playdl Na dat geinstalleerd te hebben kun je de filmpies in alle rust bekijken :)
laatste aanpassing

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
Ook deze weer binnen gehaald. Iedereen die beeld, geluid of ander materiaal heeft mag het aan mij pb-en dan zorgen we dat het netjes allemala op een dvd komt. :)
Artiest {SHOWLIST artist 45555, 71383, 25959}
Waarschuw beheerder
hahah :) ok dan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De filmpjes zijn vet geworden! :respect:
Waarschuw beheerder
Die filmpjes zijn bruut Mr.Hard was zeker vet feesie :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 april 2006 om 10:42:
De filmpjes zijn vet geworden! :respect:

Dus volgend jaar mogen de digicams weer mee?? :P (en dan neem ik wel ff extra geheugen mee, kank meer filmpies maken want ze vreten helaas mb's bij het leven)

Uitspraak van Frozen Liquid Ice op vrijdag 21 april 2006 om 16:18:
Die filmpjes zijn bruut Mr.Hard was zeker vet feesie :D

Haha thx, was zkrs gezellig! bij het vervolg zkrs weer overdoen en misschien nog wat feessies tussendoor, ligt eraan of we dezelfde feessies langsgaan in die tijd :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 april 2006 om 10:42:
De filmpjes zijn vet geworden!

Enig idee wanneer deze worden vrijgegeven (als ze dat al worden? :P)?
Waarschuw beheerder
donateur
:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MR HARD op vrijdag 21 april 2006 om 16:51:
Dus volgend jaar mogen de digicams weer mee?? (en dan neem ik wel ff extra geheugen mee, kank meer filmpies maken want ze vreten helaas mb's bij het leven)

Tuurlijk mag dat! :yes: Het zal hopelijk wel eerder dan volgend jaar zijn... ;p

Uitspraak van radic op vrijdag 21 april 2006 om 18:34:
Enig idee wanneer deze worden vrijgegeven (als ze dat al worden? )?

Ze staan allemaal in dit topic... :D
Waarschuw beheerder
idd -> beetje teruglezen 8)
Waarschuw beheerder
mja ik dacht de filmpjes die zijn gemaakt door die camera's die vlak naast de dj stonden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op maandag 24 april 2006 om 11:53:
mja ik dacht de filmpjes die zijn gemaakt door die camera's die vlak naast de dj stonden

Daar stond een camera die alleen diende om de DJ op het grote scherm te projecteren. :)
Waarschuw beheerder
Ik heb wel iemand zien filmen in het kleine zaaltje met een echte filmcamera. Maar deze heb ik maar 1x gezien, hoorde denk gewoon bij diegene die draaide op dat moment.