Partyflock

Forumonderwerp · 866309
1 volger · 13691x bekeken
Betreft: evenement: Megarave, vrijdag 1 september 2006 om 18:30
Waarschuw beheerder
[img width=567 height=256 cacheid=0008bbdd00187692f213c2e71a015a5092]http://img118.imageshack.us/img118/3274/megaravepeppermill0ye.jpg[/img]

ik had het wel al verwacht, maar het komt er dus echt aan :respect:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder
Nou stelde de epk line up nog niet veel voor natuurlijk, zag liever namen als Chappy, MiBo, Cardiak#, art is anal, Traffic, DKP of cepa la pierre oid. Maar goed, haalt niet weg dat het zeker een gewaagde zet was B)
Waarschuw beheerder
zouden ze rob-G en slipknot in de line up zetten ? :P
Waarschuw beheerder
nee die hebben ruzie gemaakt op senseo zwart ... hebben beide een beoete gekregen van 2500 ,-

er was een bezoeker op het podium geklommen ... hebben rob gee en die gitarist van slipknot die bezoeker van het podium afgeslagen ...

lachen ofwat ???
Artiest Brum
Waarschuw beheerder
die sul had gewoon niet op het podium moete komen:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Talibram op maandag 10 juli 2006 om 17:37:
die sul had gewoon niet op het podium moete komen

nee, dat zeker niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-SHOCK op maandag 10 juli 2006 om 15:29:
nee die hebben ruzie gemaakt op senseo zwart ... hebben beide een beoete gekregen van 2500 ,-

er was een bezoeker op het podium geklommen ... hebben rob gee en die gitarist van slipknot die bezoeker van het podium afgeslagen ...

dat is nog eens een live act :devil:

fuck it all and fuckin'no regret :bier:
Waarschuw beheerder
ik zag nog geen bloed vliegen niet hard genoeg geslagen ...
Waarschuw beheerder
waar staat die eerste dan? Zie alleen ene waar het al op afgelopen is:/
Waarschuw beheerder
ik heb hem wel gezien woehahaha
Waarschuw beheerder
hoe kunnen we nu terug gaan MR als megarave nog moet komen . DUS ... we moeten er nog naartoe gaan ... alleen ik denkelijk NIET ...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D-SHOCK op maandag 10 juli 2006 om 15:29:
lachen ofwat ???

nee hij kon achteraf nog lopen.

Waarschuw beheerder
donateur
zeker aanwezig @ megarave! :respect:

VIP Kaartje is binnen b)
Waarschuw beheerder
Ga liever dag erna na Cityrave Krijg je temiste waar voor je geld
Waarschuw beheerder
Wel veel leuke dj's maar nou ook weer niet echt dat je zecht super. Heb die dj's ook al allemaal ram vaak gezien.
Waarschuw beheerder
welke dj's niet
Waarschuw beheerder
venetian snares, somatic responces, sickboy, I:gor, Qualcommando, doormouse, capslock, alec empire, om er maar een paar te noemen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op maandag 10 juli 2006 om 21:41:
sickboy

dat is pas een freak ... die gast slaat volgens mij hele maanden over met slapen ... die gast ziet er echt gefreakt uit man ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja haha 8) Maar hij maakt wel goede muziek:jaja: Gaat zelfs ook altijd helemaal los achter zn laptopje B)
Waarschuw beheerder
heb foto's en filmpjes van die freak gezien ...

ja en echt muziek is het niet het is wel KLASSE HERRIE
Waarschuw beheerder
Is breakcore ja:) Heb best veel van die muziek, als je een link wilt hebben voor een boel live mixen van venetian snares, sickboy, somatic responces en weet ik veel wat nog meer moet je maar even pm'en.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sickboy

sickboy heb ik nou wel al een aantal keren gezien:P
maar het blijft echt super en elke keer iets speciaals:kwijl:

Artiest {SHOWLIST artist 3317, 79053}
Waarschuw beheerder
Gaat het al over Megarave?... :P
Waarschuw beheerder
sickboy op megarave? was dat maar waar:P
of andere breakcore dj's:P
Uitspraak van D-SHOCK op maandag 10 juli 2006 om 21:44:
dat is pas een freak ... die gast slaat volgens mij hele maanden over met slapen ... die gast ziet er echt gefreakt uit man ...

maar hij is wel geweldig:yes:
hij leeft zich helemaal in de muziek:P en hij is ook nog eens vet om mee te praten:yes: echt een vage gast:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 22:51:
Gaat het al over Megarave?...

nee dit is een forum
volgen mij moet je effe onder sex kijken, en dan topic wie heeft het gedaan met een bekende nederlander. Daar wordt over de megarave gepraat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ram B ofwat ?! op maandag 10 juli 2006 om 18:43:
dat is nog eens een live act

Kunnen wij geheel gratis en met plezier op verzoek ook verzorgen...:P

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:25:
Owja, jij bent er ook natuurlijk

Zeg ik...:D

Uitspraak van D-SHOCK op donderdag 29 juni 2006 om 19:38:
RIGE WORDT STANDAARD IN DE LINE UP'S ... iedere fucking keer hetzelfde

+ nog wat opmerkingen hier en daar...
Je moet de hand die je voed nooit bijten en jij begint al te bijten nog voor je gevoed wordt...:(
Geen wonder dat er niet vernieuwend kan worden geprogrammeerd...maar ja...je krijgt wat je geeft in dit leven...dus...wil je wel eens horen als jij ieder keer geboekt wordt...zeg je dan ook ...nee doe maar niet, dat is niet vernieuwend...pfff...kom nou zeg...dan ga je ook je geld tellen...:P Be real!:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
venetian snares, somatic responces, sickboy, I:gor, Qualcommando, doormouse, capslock, alec empire, om er maar een paar te noemen

gelukkig ken ik er toch nog 1 van :P Qualcommando
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivanhooo op dinsdag 11 juli 2006 om 12:05:
Uitspraak van [TB]Budburner op maandag 10 juli 2006 om 21:41:
venetian snares, somatic responces, sickboy, I:gor, Qualcommando, doormouse, capslock, alec empire, om er maar een paar te noemen

gelukkig ken ik er toch nog 1 van Qualcommando

ik ken ze allemaal maar capslock is toch weer iets minder...
maar toch nog zeker vet:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gitano A.K.A. Egofuckâh op dinsdag 11 juli 2006 om 07:51:
+ nog wat opmerkingen hier en daar...
Je moet de hand die je voed nooit bijten en jij begint al te bijten nog voor je gevoed wordt...
Geen wonder dat er niet vernieuwend kan worden geprogrammeerd...maar ja...je krijgt wat je geeft in dit leven...dus...wil je wel eens horen als jij ieder keer geboekt wordt...zeg je dan ook ...nee doe maar niet, dat is niet vernieuwend...pfff...kom nou zeg...dan ga je ook je geld tellen... Be real!laatste aanpassing 11 juli 2006 07:57

ik snap je commentaar ... maar luister kerel het gaat nu niet over mij en boekingen maar over jullie feest en wat jullie de bezoekers geven ... en ik vindt dat dat steeds line up's zijn die bijna altijd hetzelfde zijn ... erzijn maar weinig veranderingen ...

maar dat is mijn mening ... andere mensen hebben hun eigen mening maar heb ik deze ... en naar mijn mening mag ik mijn eigen mening geven omdat we in een vrij nederland leven ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Talibram op dinsdag 11 juli 2006 om 13:04:
ik ken ze allemaal maar capslock is toch weer iets minder...
maar toch nog zeker vet

Beetje rustig over het algemeen:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-SHOCK op dinsdag 11 juli 2006 om 13:37:
ik snap je commentaar ... maar luister kerel het gaat nu niet over mij en boekingen maar over jullie feest en wat jullie de bezoekers geven ... en ik vindt dat dat steeds line up's zijn die bijna altijd hetzelfde zijn ... erzijn maar weinig veranderingen ...

maar dat is mijn mening ... andere mensen hebben hun eigen mening maar heb ik deze ... en naar mijn mening mag ik mijn eigen mening geven omdat we in een vrij nederland leven ...

Het is ook heel slim om af te geven op grote organisaties, die zullen je dan in elk geval niet boeken... ;) Een mening geven is prima maar of het altijd slim is om die te geven en helemaal terwijl er niet om een mening gevraagd wordt... tja...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kerel rige hoeft mij niet te boeken ... ik draai jump / hardstyle ... niet de muziek keuze voor een rige feestje ...

Waarschuw beheerder
ok, waar zeur je dan eigenlijk over... :P
Waarschuw beheerder
ik zeur niet ... nogmaals ... ik geef mijn mening ...

zoals heel veel mensen dat hier doen ... daarom is het een discussie forum ... :P:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 14:09:
Het is ook heel slim om af te geven op grote organisaties, die zullen je dan in elk geval niet boeken... Een mening geven is prima maar of het altijd slim is om die te geven en helemaal terwijl er niet om een mening gevraagd wordt... tja...

Uitspraak van D-SHOCK op dinsdag 11 juli 2006 om 14:26:
ik zeur niet ... nogmaals ... ik geef mijn mening ...

zoals heel veel mensen dat hier doen ... daarom is het een discussie forum ...

helemaal met dave eens :yes: je hoeft toch niet te wachten totdat je een mening wordt gevraagd? een organisatie hoort juist blij te zijn met reacties uit het publiek, of deze nu positief of negatief zijn. zonder publiek ook geen inkomsten......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivanhooo op dinsdag 11 juli 2006 om 14:35:
helemaal met dave eens je hoeft toch niet te wachten totdat je een mening wordt gevraagd? een organisatie hoort juist blij te zijn met reacties uit het publiek, of deze nu positief of negatief zijn. zonder publiek ook geen inkomsten......

en daar ben ik het dus mee eens en zo bedoelde ik het ook ...

Waarschuw beheerder
Tja, persoonlijk laat ik onderwerpen die ik niet interessant vind compleet links liggen, ik heb namelijk wel iets beters te doen. Het gekke is dat veel mensen op veel fora's totaal geen interesse schijnen te hebben in een onderwerp maar er wel energie en tijd in steken om bijvoorbeeld negatieve meningen te geven. Ik noem dat geen discussie voeren, dat is meer te wijten aan het feit dat sommige mensen blijkbaar een chronische behoefte hebben aan het spuien van negatieve kritiek. Als het dan vaak ook nog bij één keer een mening uiten bleef in plaats van steeds in herhaling vallen en negatieve gepruim blijven ventileren, dan valt er nog wat van te zeggen. Als je al met al dit een gezonde vorm van discussiëren noemt dan draagt de paus jarretels...
Waarschuw beheerder
kerel ik vindt hardcore wel vet ... ik heb zelf mijn b-day feest gehad waar ook hardcore werdt gedraait ... door bijv:

nosferatu - endymion - jda - lunatic & hysteria ... en dan locale mannen zoals mij ...

dus vindt hardcore wel vet alleen draai ik het niet ... dus ik mag wel een discussie geven ...

Waarschuw beheerder
Doe je nou alsof je het niet begrijpt of lees je niet goed wat mensen posten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 16:11:
Doe je nou alsof je het niet begrijpt of lees je niet goed wat mensen posten...

jij zegt dat als ik niet van de muziek hou die wat op megarave gedraaid wordt dat ik dan ook geen discussie moet aangaan ... maar houddt dus wel van die muziek dus ga ik die wel met je aan ...

of begrijp ik het nu echt zo verkeerd ... dan zul je eht fftjes beter moeten uitleggen wat je bedoelt ... :P:P:P ...
Waarschuw beheerder
niet zeuren mensjes het gaat tog om de muziekstyl. Die djs gebruiken tog allemaal elkaars plaaten!!!
Waarschuw beheerder
dat is jou mening ... :P;):P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan me nu effe niet meer inhouden, ik wil al langer reageren . Maar nu moet ik even.
Eerste plaats valt zeuren onder vrijheid van meningsuiting dus dat mag.
Het verschil tussen zeuren en mening geven is de toon.
Maar als je ligt tezeuren, en je bent artiest, dan moet je niet ver w88 dat je veel geboekt gaat worden. daar mag je dan ook niet van mij verwachten dat ik dat zielig vind.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 18:13:
ik kan me nu effe niet meer inhouden, ik wil al langer reageren . Maar nu moet ik even.
Eerste plaats valt zeuren onder vrijheid van meningsuiting dus dat mag.
Het verschil tussen zeuren en mening geven is de toon.
Maar als je ligt tezeuren, en je bent artiest, dan moet je niet ver w88 dat je veel geboekt gaat worden. daar mag je dan ook niet van mij verwachten dat ik dat zielig vind.

ik snap je niet ... ik neem aan dat je eht tegen mij hebt ???