| Betreft: | evenement: Megarave, vrijdag 1 september 2006 om 18:30 |
nee die hebben ruzie gemaakt op senseo zwart ... hebben beide een beoete gekregen van 2500 ,-
er was een bezoeker op het podium geklommen ... hebben rob gee en die gitarist van slipknot die bezoeker van het podium afgeslagen ...
dat is nog eens een live act
dat is pas een freak ... die gast slaat volgens mij hele maanden over met slapen ... die gast ziet er echt gefreakt uit man ...
dat is nog eens een live act
Owja, jij bent er ook natuurlijk
RIGE WORDT STANDAARD IN DE LINE UP'S ... iedere fucking keer hetzelfde
pfff...kom nou zeg...dan ga je ook je geld tellen...
Uitspraak van [TB]Budburner op maandag 10 juli 2006 om 21:41:
venetian snares, somatic responces, sickboy, I:gor, Qualcommando, doormouse, capslock, alec empire, om er maar een paar te noemen
gelukkig ken ik er toch nog 1 van Qualcommando
Zeg ik...
+ nog wat opmerkingen hier en daar...
Je moet de hand die je voed nooit bijten en jij begint al te bijten nog voor je gevoed wordt...
Geen wonder dat er niet vernieuwend kan worden geprogrammeerd...maar ja...je krijgt wat je geeft in dit leven...dus...wil je wel eens horen als jij ieder keer geboekt wordt...zeg je dan ook ...nee doe maar niet, dat is niet vernieuwend...pfff...kom nou zeg...dan ga je ook je geld tellen... Be real!laatste aanpassing 11 juli 2006 07:57
ik snap je commentaar ... maar luister kerel het gaat nu niet over mij en boekingen maar over jullie feest en wat jullie de bezoekers geven ... en ik vindt dat dat steeds line up's zijn die bijna altijd hetzelfde zijn ... erzijn maar weinig veranderingen ...
maar dat is mijn mening ... andere mensen hebben hun eigen mening maar heb ik deze ... en naar mijn mening mag ik mijn eigen mening geven omdat we in een vrij nederland leven ...
Het is ook heel slim om af te geven op grote organisaties, die zullen je dan in elk geval niet boeken... Een mening geven is prima maar of het altijd slim is om die te geven en helemaal terwijl er niet om een mening gevraagd wordt... tja...
ik zeur niet ... nogmaals ... ik geef mijn mening ...
zoals heel veel mensen dat hier doen ... daarom is het een discussie forum ...
helemaal met dave eens je hoeft toch niet te wachten totdat je een mening wordt gevraagd? een organisatie hoort juist blij te zijn met reacties uit het publiek, of deze nu positief of negatief zijn. zonder publiek ook geen inkomsten......
Doe je nou alsof je het niet begrijpt of lees je niet goed wat mensen posten...
ik kan me nu effe niet meer inhouden, ik wil al langer reageren . Maar nu moet ik even.
Eerste plaats valt zeuren onder vrijheid van meningsuiting dus dat mag.
Het verschil tussen zeuren en mening geven is de toon.
Maar als je ligt tezeuren, en je bent artiest, dan moet je niet ver w88 dat je veel geboekt gaat worden. daar mag je dan ook niet van mij verwachten dat ik dat zielig vind.