Partyflock

Forumonderwerp · 866199
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2242, 2678}
Artiest {SHOWLIST artist 18251, 44558}
Waarschuw beheerder
donateur
Na 7 jaar, elk weekend knallende feestjes is het einde aangebroken :

The wall stopt met hardcore !

The wall blijft nog steeds open staan voor hardcore events en kan hiervoor nog steeds gehuurd worden.

Tevens willen wij nog onze dank uiten aan alle klanten !

Wij zullen je NOOIT vergeten

(No one harder op 15 April zal dus niet doorgaan !)

http://www.the-wallonline.com
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja wij werkten er nog steeds :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart ! op zaterdag 28 oktober 2006 om 17:28:
Martijn denkt maar aan 1 ding en dat is geld ,

Duh... Tis niet alleen om de jeugd int weekend onderdak te geven. Die jongen moet ook eten... Ik geef hem groot gelijk!
Verder gaan met hardcore was niet echt slim, dat koste alleen maar geld...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 12:36:
Ik geef hem groot gelijk!

meen je dat nu willem? jij zou toch goed genoeg moete wete dat hij ni bepaald veel gedaan heeft om er iets aan te doen dat zijn discotheek naar de knoppe ging...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van indus³ op donderdag 2 november 2006 om 13:05:
jij zou toch goed genoeg moete wete dat hij ni bepaald veel gedaan heeft om er iets aan te doen dat zijn discotheek naar de knoppe ging..

:)

Waarschuw beheerder
meen je dat nu willem?

ja!
jij zou toch goed genoeg moete wete dat hij ni bepaald veel gedaan heeft om er iets aan te doen dat zijn discotheek naar de knoppe ging...

Ben blij voor hem dat ie nu wel iets onderneemt. En ik hoop dat het werkt... Helaas geen hardcore meer, maar ja kan zelf ook niks beters verzinnen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 11:05:
Ben blij voor hem dat ie nu wel iets onderneemt

mja veel heeft hij zelf ni moete doen, want de mense van the-clubs zate al langer achter de wall te visse heb ik vernome...

Waarschuw beheerder
hij is toch zelf het interieur aan het veranderen... We zien wel wat het word... Ik zal er niet wakker van liggen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van indus³ op vrijdag 3 november 2006 om 11:15:
mja veel heeft hij zelf ni moete doen, want de mense van the-clubs zate al langer achter de wall te visse heb ik vernome...

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 11:19:
Ik zal er niet wakker van liggen

wie wel... wie dit ni had zien aankome is ofwel blind ofwel een dom rund. het heeft me zelfs al verwonderd dat het ni al langer gelede gebeurd was.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 11:19:
hij is toch zelf het interieur aan het veranderen

dit had ik nog ni gehoord, en eerlijk gezegd vind ik da een spijtige zaak. kheb het interieur van de wall altijd enorm gevonde. kben nergens anders een discotheek tegengekome met een vergelijkbare uitstraling...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van indus³ op vrijdag 3 november 2006 om 11:56:
kben nergens anders een discotheek tegengekome met een vergelijkbare uitstraling...

daar ben ik het volledig mee eens, welke soort muziek er ook geprogrameerd staat, het interieur is voor alles toepasbaar, dus daar heeft het zeker niet aan gelegen.

aanwijsbare redenen zijn:
1. die k#tcontroles van de politie op de grens.
2. overdaad aan feesten in Nederland
en zo zijn er nog wel wat andere dingen te bedenken
Waarschuw beheerder
het vertrek van dazzler en reflect deed ook een hoop volk wegblijve, meen ik me te herinnere. kdenk dat we ook wel allemaal wete door wie ze aanvankelijk vertrokke ware...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van indus³ op vrijdag 3 november 2006 om 16:16:
het vertrek van dazzler en reflect deed ook een hoop volk wegblijve

dat ook wel ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 15:26:
2. overdaad aan feesten in Nederland
en zo zijn er nog wel wat andere dingen te bedenken

das zeker waar...
Interieur blijft wel ongeveer hetzelfde... Kleuren zijn veranderd.... Alles wat wit was is nu zwart en de beelden en hekken zijn grijs.... Groot podium gaat weg... In plaats daarvan komen verschillende podia... Stuk beter in ieder geval.... Dus de romeinse stijl blijft wel dus...
Waarschuw beheerder
de romeinse style was altyd wel (Y)
en het kon ook allemaal wel een opknap beurtje gebruiken :yes:
en nieuwe boxen want ze kraakte opt laast alsde tering ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart ! op zaterdag 28 oktober 2006 om 17:28:
Martijn denkt maar aan 1 ding en dat is geld

Hier ben ik het niet mee eens. Ik ken natuurlijk niet alle in en outs en er zal ook best wel een groot deel van waar zijn misschien. Maar wat Martijn (en Crew!!) voor ons heeft gedaan 3,5 jaar geleden is echt super!! En dat deed hij zeker niet voor het geld.

Uitspraak van indus³ op vrijdag 3 november 2006 om 16:16:
het vertrek van dazzler en reflect deed ook een hoop volk wegblijve

Dit is voor ons idd een van de redenen geweest om minder te komen.

Zeer jammer dat de wall nu echt weg is. Heb daar echt een supertijd gehad, vooral met Bo, Jolanda, Reflect en Dazzler!! Denk ik met zeer veel plezier aan terug! bedankt voor de leuke tijd jongens!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Annes* op woensdag 6 december 2006 om 15:18:
Maar wat Martijn (en Crew!!) voor ons heeft gedaan 3,5 jaar geleden is echt super!! En dat deed hij zeker niet voor het geld.

Klopt helemaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 15:26:

ja echt kut controles me vriend laatst nog aan gehouden met een zakje wiet en hij zat achter het stuur dus mocht ie pissen flink de lul dus
daar gaat z'n eindejaars premie:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! !Cheeta@Dark! ! ! op woensdag 6 december 2006 om 21:29:
ja echt kut controles me vriend laatst nog aan gehouden met een zakje wiet en hij zat achter het stuur dus mocht ie pissen flink de lul dus
daar gaat z'n eindejaars premie

en dan noemde ze het nog wel wodka control heb 3 kwartier in de kou staan bibberen daar in weelde maar geen een van de bestuurders van de auto's zien blazen. ze pikte alleen jong volk er tussen uit en oudere mensen of mensen in dure auto's mochten gewoon door rijden echt belachelijk!

Waarschuw beheerder
donateur
Dus de volgende keer of een fatsoenlijke auto onder je kont of een van je ouders laten rijden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 07:31:
Dus de volgende keer of een fatsoenlijke auto onder je kont of een van je ouders laten rijden.

ja hahaha idd sparen dan maar