Niets zo doorzichtig als een man op de versiertoer. Al staand in een kroeg ben je als vrouw niets meer dan een goede biefstuk bij de keurslager. Als een man haar eenmaal in het vizier heeft word ze bekeken, gekeurd en besproken met zijn ‘medeslagers’. De man neemt nog een drankje en gaat op zijn prooi af. Vaak met de meest spannende openingzin, waar hij ooit avonden zijn hoofd over heeft lopen breken en die hij bij elke vrouw die hij versiert telkens opnieuw gebruikt, spreekt hij haar aan. Beleeft als ze is beantwoord ze zijn hopeloze openingszin door terug te praten. Er komt een gesprek tot stand waarbij de man doet alsof hij oprecht geïnteresseerd is in hetgeen zij te vertellen heeft. Natuurlijk weten beide partijen dat de man in zijn hoofd slechts met 1 ding bezig is: Hoe krijg ik fysiek contact tot stand? Vervolgens bied de man haar een drankje aan, wat maakt dat haar marktwaarde van kijken-kijken-niet-kopen gestegen is tot een goede 3 euro. Na dit drankje en nog meer nutteloze informatie uitwisselen word de man zenuwachtig, hij begint vaker om haar oh zo leuke verhalen te lachen, begint wat meer om haar heen te draaien en komt zo wat dichter bij haar staan. Het is nu nog te vroeg voor doelgerichte complimentjes, dus gaat de man praten over vrouwen in het algemeen: “Ik val altijd op vrouwen waar ik goed mee kan praten, die domme mutsen waar niks uitkomt is helemaal niks voor mij!”, is een prachtig voorbeeld van een veelgebruikte zin. Beide partijen weten nu dat de man doelt op haar, maar beide partijen weten ook dondersgoed dat het geouwehoer wat haar mond uit komt hem absoluut niet boeit. Vriendschappelijk legt de man nu af en toe een arm om haar middel of schouder. En wat schetst zijn verbazing, ze mept hem niet weg, dus de ingang is er! Door naar de volgende stap, nog steeds geboeid luisterend natuurlijk, haar kont. Langzaam zakt zijn hand, quasi nonchalant en vast ook ontzettend per ongeluk expres, via haar middel naar beneden. De kont is bereikt en haar reactie is wederom niet negatief, we zijn binnen!!! Nu komen ook de complimentjes, want het streven is natuurlijk neuken en de man weet dat het bereiken van een kont nog maar een muizenstap is vergeleken met zijn beoogde doel. De zinnen als: “Je hebt echt een lekker kontje” en “Je bent echt een lekker ding” komen nu haast geloofwaardig uit zijn mond en worden, met lippen tegen haar oor aan gedrukt, bij haar naar binnen gefluisterd. Hij gaat mogelijk nog dichter tegen haar aanstaan en nu komt een moeilijke stap; de lippen moeten verplaatst worden van haar oor naar haar mond, gevaarlijk, maar niet geschoten is altijd mis. Hij kijkt haar diep in haar ogen (in GTST scoren ze daar tenslotte ook altijd mee, dus het zal wel werken) en brengt langzaam zijn mond naar de hare. Ze beantwoord zijn zoen en weer kan er een vinkje worden gezet op zijn to-do-list. Vervolgens stelt hij voor een rustiger plekje op te zoeken. Al lopend naar die rustigere plaats word haar hand angstvallig vastgehouden, het mag tenslotte nu niet meer mis gaan en er worden trotse blikken met zijn vrienden gewisseld. Eenmaal op de rustigere plek aangekomen gaat de man mogelijk nog doelgerichter te werk, er word flink gezoend en ook zijn handen kennen geen remmingen meer. Er word uitgebreid gevoelt, gefriemeld en gestreeld en in zijn hoofd bedenkt hij dat het op deze wel gaat lukken. Er is nog maar 1 stap te gaan en overmoedig als hij inmiddels is geworden zegt hij: “Ik wil je zo graag, ga je met me mee vanavond?” Zodra zij dit positief beantwoord beginnen er in het hoofd van de man zich beelden af te spelen van het doelpunt van Marco van Basten, EK ’88, hij heeft gescoord!!! Zijn seksuele lading zal vannacht weer ontladen worden en zijn gemiddelde is weer omhoog gekrikt, hulde!