Partyflock
 
Forumonderwerp · 866105
Zoals beloofd de dj-contest, we hebben ondescheid gemaakt tussen een hardcore/industrial versie en een hardstyle/jump versie..
deze editie op zondag 11 juni zal er gestreden worden in de categorie hardcore/industrial.
De jury zal punten geven voor zijn of haar dj kwaliteiten maar ook voor de reactie van het publiek zal meetellen.
Voor alle dj's die meedoen of geintereseerd zijn, neem zo veel mogelijk mensen mee! de entree is deze avond gratis!
opgeven kan bij rudeboy of tomcat
laatste aanpassing
 
Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
was hij al zo zat tot hij op een toeter zat te blazen :D typisch utopian hahahha
laatste aanpassing
 
Artiest Junior Funk
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 18:22:
was hij al zo zat tot hij op een toeter zat te blazen :D typisch utopian hahahha

En dan nog winnen... Dat zegt wat over de andere deelnemers... :P

Geintje, geintje. Iedereen heeft goed z'n best gedaan, en slechte dj's zaten er niet tussen. Maar ja, er kan er maar 1 de beste zijn...
Werkzaam bij Down South Events
Artiest {SHOWLIST artist 18214, 56699, 12674}
Uitspraak van !!!Panter!!! op maandag 12 juni 2006 om 02:55:
ben het er niet mee eens

begin je weer? :p

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 18:18:
Ook niet als het publiek daar om vraagt?

(y)

Uitspraak van Conflict Technology op maandag 12 juni 2006 om 16:40:
en je bent niet een goede dj omdat je op een toeterblaast...

ik heb op geen toeter geblazen maar dat maakt verder niks uit hoor ;)


iig, iedereen bedankt voor alles!!! :D

:respect: respect to the dj's :respect:
 
Uitspraak van Conflict Technology op maandag 12 juni 2006 om 18:31:
Een set moet naar iets opbouwen, ik vond het maar een sooitje door elkaar, en bovendien volgends mij heb jij uberhaupt geen verstand van hoe hardcore in elkaar zit.

Ik weet inderdaad weinig van hardcore, maar ik heb voldoende ervaring als DJ om te weten of een set goed word opgebouwd of niet.

Ik hoop wel dat je het met me eens bent dat een half uur ook niet echt genoeg is om een set op te kunnen bouwen, zelfs niet bij een relatief snelle stijl als hardcore. Dan gaat het er dus vooral om om je veelzijdigheid te laten zien. Natuurlijk hoeft dat niet meteen een zooitje te worden, maar zelfs de winnaar van de vorige dj-contest (Q-Bix) kreeg als opmerking mee dat hij wat minder rommelig moest draaien. Wel werd zijn afwisselende platenkeuze gewaardeerd. Het ligt er dus maar net aan wat voor de jury het zwaarst weegt...

ik denk dat ik al wel op genoeg feestjes ben geweest en ik weet wat een goed performende dj is... duidelijk niet hem... niet iedereen zat te wachten op de muziek die zanthar draaide (die overigends 2x zo moeilijke is te mixen als mainstream) maar hij entertainde wel goed als de platen er in knalde en speelde zelfs het meest met het publiek van iedereen.. maar toevallig heeft hij niet op de toeter geblazen.

Zoltar bedoel je? Hij entertainde inderdaad wel goed, maar draaide zoals je zelf al aangeeft niet echt wat het publiek wilde horen. Ook dat levert minpunten op, aangezien een DJ voor het publiek staat te draaien.

Dat je moeilijk mixbare platen draait wil niet zeggen dat je een goede DJ bent. Soms is makkelijk mixen (met in dit geval mainstream) een betere optie, vooral als duidelijk is dat het publiek graag mainstream wil horen.

Dus jij wilt zeggen dat als bavos is ff flink aan de toeter had lopen trekken dat ie eerste was geworden?

Nee. Ik probeer alleen maar aan te geven dat lef hebben en gek doen (op een goede manier wel te verstaan) wel degelijk punten op kan leveren. Ik vond Bavos geen goede entertainer, maar vond zijn sets wel erg goed. Misschien was hij wel hoger geeindigd als hij wat meer met het publiek had gespeeld, zoals Zoltar deed.

Nogmaals: de jury let op meerdere dingen. Het gaat om het geheel. Iemand die superstrak draait en niet entertainend bezig is kan dus lager eindigen als iemand die minder strak draait en het publiek op en top weet te vermaken.

Toen ze hoorde dat prophecy afviel was ik de eerste die zin gedachten hadden alleen ze hadden mijn nummer niet.

ik doe de volgende keer idd mee

Top (y). Ik ben benieuwd...
 
wie zegt tot je een set MOET opbouwen wedden tot als ik een paar goeie partynummers draai tot het publiek tog loosgaat...
 
Uitspraak van Conflict Technology op maandag 12 juni 2006 om 18:45:
maar jij gelooft toch niet zelf dat je beter bent als zanthar en priests of industry?

De jury geloofde het in elk geval wel, en daar gaat het tenslotte om bij een contest.

Zoals je wellicht gehoord hebt lagen de eerste drie dj's erg dicht bij elkaar, alleen heeft Utopian de meeste punten verzameld.

Verliezers zijn er dus eigenlijk niet, aangezien iedereen erg goed heeft gedraaid. Nadeel van een contest is wel dat er maar 1 kan winnen, en in dit geval is dat Utopian.

Of jij het daar mee eens bent is een tweede. Helaas zit je niet in de jury, dus heeft het weinig zin om er over te gaan klagen... ;)
laatste aanpassing
Dat is mooi gezegd Tim! (y)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 18:51:
Ik vond Bavos geen goede entertainer, maar vond zijn sets wel erg goed

ben ik het compleet mee oneens.. bavos goeie kerel(Y)(F) maar draaien kan hij nog niet echt, althans het ging gister niet zo lekker.. platen liepen niet gelijk etc.. maar hij was dan ook sjikker:9
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 19:01:
De jury geloofde het in elk geval wel, en daar gaat het tenslotte om bij een contest.

dat klopt, maar qua mixtechniek is zoltar heel wat beter
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 19:01:
f jij het daar mee eens bent is een tweede. Helaas zit je niet in de jury, dus heeft het weinig zin om er over te gaan klagen...

zeg zeurzak;) dat is niet klagen, dat is discusieren over een onderwerp, precies waar deze forums voor zijn;)

Maar graag doe niet zo moeilijk allemaal, beslissing is genomen that's it..
Uitspraak van Conflict Technology op maandag 12 juni 2006 om 19:37:
Een beter dj omdat je voor het standaart volk hun ding gaat doen? geen eigen stijl hebt etc? wtf.. en dan zeggen dat het je geen betere dj maakt als je moeilijk mixbare platen draait? heb je wel enig id waarom die shit moeilijk mixbaar is?! ik durf te wedden dat jij geen enkele plaat er mooi in had gekregen... wel eens gehoord van ofbeats en extreme rauwheid? gaat dat maar is mixen...

mee eens!!:yes:


Uitspraak van Conflict Technology op maandag 12 juni 2006 om 19:37:
deze disussie is afgelopen

yes.. jullie gaan in vrede uit elkaar8)
 
ik vind het persoonlijk een kwestie van slechte smaak.. als je graag blije crap met darkcore wil mixen doe dan je eerste half uur blij en 2de darkcore ofzo.

Dat is je eigen mening, en daar heb je ook 100% recht op.

Als de mening van de jury echter anders is, dan is dat wel in je nadeel...

Een beter dj omdat je voor het standaart volk hun ding gaat doen? geen eigen stijl hebt etc?

Je eigen ding doen is absoluut niet fout (in tegendeel zelfs), maar je moet niet vergeten dat je er toch altijd voor het volk staat. Hardcore kan ook mainstream zijn, en dat was in dit geval dus zo.

Zoltar deed z'n eigen ding, en daar heb ik veel respect voor. Bij je eigen stijl blijven is erg belangrijk voor een dj, en ik zeik hem dan ook absoluut niet af.

wtf.. en dan zeggen dat het je geen betere dj maakt als je moeilijk mixbare platen draait? heb je wel enig id waarom die shit moeilijk mixbaar is?! ik durf te wedden dat jij geen enkele plaat er mooi in had gekregen... wel eens gehoord van ofbeats en extreme rauwheid? gaat dat maar is mixen...

Nee, moeilijk mixbare platen draaien maakt je niet per definitie een betere DJ. De mixkwaliteiten van Tiesto zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven, en toch hoort hij bij de top-dj's van de wereld, puur omdat zijn platenkeuze goed is.

Nogmaals: ik heb enorm veel respect voor het feit dat Zoltar z'n platen zo strak aan elkaar heeft weten te mixen, maar als het niet is wat het publiek graag wil horen dan kost dat gewoon punten. Zo werkt het beoordelings-systeem van de jury nou eenmaal, en helaas werkte dat voor Zoltar in zijn nadeel.

Ik heb nooit gezegd dat hij daarom een slechte DJ is, in tegendeel zelfs. Zijn mixkwaliteiten zijn inderdaad erg goed voor elkaar (y).

Wat mij betreft had hij mogen winnen, maar ik ben geen jury... ;)

deze disussie is afgelopen.. ik ben er van overtuigt dat als er een minder mainstream ingestelde jury was geweest er een andere winaar was... (no offense naar de jurry maar vind dat de uitslag gebasseerd is op de muziek die hun mooi vinden)

Iedereen is (voor de zoveelste keer) beoordeeld op het totaalplaatje dat is neergezet. Utopian draaide niet alleen mainstream, maar ook wel degelijk wat rauwere en minder 'blije' hardcore. Dat toonde zijn veelzijdigheid als DJ aan, en dat leverde de punten op waarmee hij uiteindelijk heeft gewonnen.

yes.. jullie gaan in vrede uit elkaar8)

Een meningsverschil is voor mij geen reden om iemand tot 'vijand' te bombarderen. Ik drink met alle plezier een biertje met Daniel, mocht hij daar behoefte aan hebben... ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Conflict Technology op maandag 12 juni 2006 om 19:37:
nee maar ik ken de jongens van de jury wel en die zijn 100% mainstream... en dan niet zoals dione mainstream is maar outblast mainstream is. (no offense)

Sorry hoor, maar dit gaat echt nergens over!!!
Lach me echt kapot om jou kerel :yes:
Dat je miss niet met de uitslag eens bent, oke.
Maar ga nou niet dingen aanhalen wat gewoon bullshit is!!!
We hebben zo neutraal mogelijk gewerkt.
En dan spreek ik ook voor de andere 2 jury leden.
Daarbij heb ik ook in de jury gezeten bij de hardstyle contest.
En dat is ook niet echt mijn ding.
En als je wat vaker goed naar een set van mij en Tomcat had geluisterd, dan ook had geweten dat wij ook best veel darkcore/industrial platen in onze set verwerken ;)



Uitspraak van Conflict Technology op maandag 12 juni 2006 om 18:45:
maar jij gelooft toch niet zelf dat je beter bent als zanthar en priests of industry?

En dit is echt respectloos (n)
Snap niet dat je het er neer durft te zetten.
laatste aanpassing
 
indd ;x
Uitspraak van Conflict Technology op maandag 12 juni 2006 om 19:37:
nee maar ik ken de jongens van de jury wel en die zijn 100% mainstream... en dan niet zoals dione mainstream is maar outblast mainstream is. (no offense)

Als je die jongens iets beter zou kennen, zou je weten dat zij al heel wat langer mee draaien dan jij, en echt niet alleen maintstream draaien.
Uitspraak van Conflict Technology op maandag 12 juni 2006 om 18:45:
maar jij gelooft toch niet zelf dat je beter bent als zanthar en priests of industry?

je mag hier je mening neer zetten, je mag het oneens zijn met de jury, je mag discusieren, maar iemand persoonlijk aanvallen vink erg laag..
beetje respect voor zowel de jury als kandidaten die mee hebben gedaan kan geen kwaad vriend..
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 00:09:
en dat iemand uit utrecht komt die gewoon iedereen er uit mixt ,

helemaal waar wij alten liever iemand uit maastricht winnen?
damn kerl waar heb je t over..
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 00:09:
ik heb gelijk,

:no: je eigen mening is geen feit kerl.
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 00:09:
je vind industrial niks..

kerl kan nog ged88 lezen ook...:respect:
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 00:09:
ik ben tenminste iemand die er over uitkomt

dat is je goedrecht, maar de manier waarop slaat nergens op..
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 00:09:
dat ik voor mijn muziek stijl staat,

staat ergens dat het een darkcore contest is?
volgens mij staat er hardcore en industrial, mainstream valt wel degelijk onder de 1e..

je komt in mijn ogen nu niet over als iemand die ergens voor staat, je komt over als een arrogant persoon die om de een of andere reden tof en respectloos wil doen.
nogmaals je mag je mening geven maar iemand persoonlijk aanvallen en je mening met feiten verwarren vind ik hier niet thuis horen... :aai:


Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 00:09:
En hoe je het ook went of keert.. 90% is het met mij eens over de uistlag ,

Uitspraak van Conflict Technology op maandag 12 juni 2006 om 18:31:
niet iedereen zat te wachten op de muziek die zanthar draaide

je spreekt jezelf een beetje tegen,
en wwie is Zanthar? Zoltar bedoel je neem ik maar aan ??? maargoed je hebt met je uitspraken al bewezen dat je niet al te intelligent bent dus eigelijk is wat ik nu zeg overbodig... :looser:
laatste aanpassing
zeg panter, als je btje erboven staat, ga je er niet eens op in;) dat je het niet koel vind ok, maar als jij wel zo volwassen bent moet je er gewoon boven staan(F)
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 00:43:
laat me niet lachen jonguh..

jij laat mij wel lachuh, whaha. :looser:


Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 00:43:
en ga jij mij wat vertellen over hardcore?

nee jij de jury wel zeker, :D
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 00:43:
iemand komt uit utrecht

wat heb je toch met je utrecht? de winnaar komt van verder weg..
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 00:43:
en niet iedereen zat er op te wachten, maar iedereen zonder vooroordeel van muziek zou het met me eens zijn.

blijft moeilijk he dat gedoe met feiten en meningen enzo..

Uitspraak van ManUmaX op dinsdag 13 juni 2006 om 00:42:
zeg panter, als je btje erboven staat, ga je er niet eens op in dat je het niet koel vind ok, maar als jij wel zo volwassen bent moet je er gewoon boven staan

true, normaal reageer ik niet op zulke dinguh, maar dit vind ik gewoon triest, en beetje jammer voor hemzelf dat hij zich zo laat kennen..
van mij zal je verder niets meer horen, hoeft ook niet, hij maakt zichzelf wel belachelijk met z'n uitspraken..
:respect:
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 00:09:
. en als jij om mij lacht dave lach ik om jou aangezien jij dan gewoon niet kan jureren...

Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 02:27:
nee hoor hun hebben er alle verstand van en zijn goede dj's,

....
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 02:27:
maar hoezo loop jij mee te praten

hier zal ik maar niet op reageren...
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 02:27:
Je kan waarsch niet eens draaien.

wat heeft dat te maken met het feit dat jij respectloos praat over de dj's die meedoen, van jou mening feiten maakt en je uitspraken over de jury. Ik ben niet degene die hoog van de toren blaast door te zeggen dat ik alles beter weet ect. maargoed einde discussie,je heb hebt duidelijk gemaakt dat je t er niet mee eens ben, zou t de volgende keer alleen ff iets anders formuleren en alleen namens jezelf spreken.. kom je een stuk profecioneler en respectvoller over, en weet dat 100% het hier mee eens is om maar ff in jou taal te spreken...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 69272, 88133}
Dit is echt hard!!

Snap niet dat je hier zo moeilijk over doet Daniel!!

Jury bepaalt toch ofnie?? Klaar!!

Laterz!!
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 00:09:
ik heb gelijk, en denk dat iedereen het met mij eens is over de uitslag...

Tuurlijk, jij hebt gelijk (y)

Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 00:09:
als jij om mij lacht dave lach ik om jou aangezien jij dan gewoon niet kan jureren...

Ook goed, als jij het zegt dan is dat toch ook zo, WANT JIJ HEBT GELIJK.
Shit wat heb jij een air om je heen hangen zeg :s
Begrijp ook niet waarom je mij je kaartje heb gedaan :nee:

Meer zeg ik niet meer.
Ik weet genoeg :)
laatste aanpassing
house muziek maakt jongeren kapot
ik reageer niet meer op jou..
je maakt jezelf alleen belachelijk. en komt niet tof over zoals je dat zelf misschien denkt maar alleen arrogant & respectloos, respectloos tegenover mede dj's, respecloos tegenover dj's met meer ervaring, respectloos tegen over ons als organisatie. en weet ook zeker dat de medewerkers van MIW waar jij bij blijkt te werken er ook niet blij mee zijn, zou me diep voor je schamen...
laatste aanpassing
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 13:03:
nou het is iig wel uit de hand gelopen...

dan moet je ff nadenken in het vervolg over hoe je je mening (geen feit) hier neer zet
The Symb!ont citeer 13 juni 2006 13:04
ik loop helemaal niet te stoken tussen organisaties... ik moet zelf ook toegeven dat ik iets te ver ben gegaan... het is gewoon dat industrial gewoon zo ondergewaardeert word en die gast gewoon echt goed heeft gedraait...

zand er over..

zeg dat dan gewoon hier, zodat de mensen die dit lezen, kunnen zien dat er toch nog een klein beetje eerlijkheid in je schuilt in plaats van alleen alleen respectloos en arrogant te zijn..

maargoed einde discussie dan maar...
laatste aanpassing
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 12:04:
ja dankje,

en air? hoezo air dan jongen.. ik kom voor iemand anders op dan mij... ik denk ook dat jij in je achterhoofd ook wel weet wie de betere dj's waren dave..

Kan veel hebben!!!
Maar laat me NIET beschuldigen.
Afgelopen nu met het geruzie!!!!!
:flower:
Jezus wat een kinderachtig gedrag hier, een dj contest is en blijft een jury 'sport' , waar dus niet gewonnen kan worden door als het eerste al je platen op te draaien, of zo veel mogelijk platen in een uur te draaien. Nee je wint door een jury te overtuigen dat jij de beste bent, en als dan blijkt dat jij niet de beste bent is dat jammer maar doen moet je niet gaan klagen dat het niet mixtecnisch de beste. Ik bedoel ken de jongens van de jury al heel wat langer als de meeste hier (ze hebben mij zelfs het mixxen geleerd), en als er een paar zijn die proffesioneel en gedreven bezig zijn dan zijn de ''Commander Boys'' het wel. Als ze iemand laten winnen, was diegene echt wel de beste! En niet uit partijdigheid, want zoals al eerder gezegd ken ik ze al heel lang, en wij zijn goeie vrienden maar ik mocht niet meedoen aan de contest om te voorkomen dat als ik zou winnen ( let op de als ;) ) er sprake van partijdigheid zou zijn!
k heb het er net aan de telefoon overgehad met dave.. het is uitgepraat.. mijn excuses dat ik te ver ben gegaan, maar ik had het nogal hoog zitten omdat mijn muziekstijl (waar ik echt helemaal voor sta) gewoon werd aangevallen in mijn ogen, en omdat mensen die er eigenlijk niet veel over te melden hadden (afteraf gehoord) dit wel deden.

Mijn excuses naar de dj's en de organisatie.
laatste aanpassing
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 15:31:
Mijn excuses naar de dj's en de organisatie.laatste aanpassing 13 juni 2006 15:32

Heel erg netjes :respect:
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 15:31:
k heb het er net aan de telefoon overgehad met dave.. het is uitgepraat.. mijn excuses dat ik te ver ben gegaan, maar ik had het nogal hoog zitten omdat mijn muziekstijl (waar ik echt helemaal voor sta) gewoon werd aangevallen in mijn ogen, en omdat mensen die er eigenlijk niet veel over te melden hadden (afteraf gehoord) dit wel deden.

Mijn excuses naar de dj's en de organisatie.

Hahaha de enige die aanviel dat was jezelf, ik heb alleen onderbouwde kritiek gezien op de menig die jezelf ventileerde. Maakt niks uit, en je mag van mij vinden wat je wil, maar sta er dan wel voor en kom niet met zo'n zwak excuus aanzetten dat 'jouw' muziekstijl werd aangevallen terwijl de reden overduidelijk ergens anders ligt... :) Dus sta ergens voor of zeg niks. En btw dit is een open forum dus opmerkingen als deze
en omdat mensen die er eigenlijk niet veel over te melden hadden (afteraf gehoord) dit wel deden.

gaan helemaal nergens over!
 
Uitspraak van !!!Panter!!! op dinsdag 13 juni 2006 om 00:33:
je komt over als een arrogant persoon die om de een of andere reden tof en respectloos wil doen

euuuh.... :p (Y) :x
Uitspraak van Malfunction op dinsdag 13 juni 2006 om 15:48:
Uitspraak van The Symb!ont op dinsdag 13 juni 2006 om 15:31:
k heb het er net aan de telefoon overgehad met dave.. het is uitgepraat.. mijn excuses dat ik te ver ben gegaan, maar ik had het nogal hoog zitten omdat mijn muziekstijl (waar ik echt helemaal voor sta) gewoon werd aangevallen in mijn ogen, en omdat mensen die er eigenlijk niet veel over te melden hadden (afteraf gehoord) dit wel deden.

Mijn excuses naar de dj's en de organisatie.

Hahaha de enige die aanviel dat was jezelf, ik heb alleen onderbouwde kritiek gezien op de menig die jezelf ventileerde. Maakt niks uit, en je mag van mij vinden wat je wil, maar sta er dan wel voor en kom niet met zo'n zwak excuus aanzetten dat 'jouw' muziekstijl werd aangevallen terwijl de reden overduidelijk ergens anders ligt... Dus sta ergens voor of zeg niks. En btw dit is een open forum dus opmerkingen als deze
en omdat mensen die er eigenlijk niet veel over te melden hadden (afteraf gehoord) dit wel deden.

gaan helemaal nergens over!

Ik ga hier niet meer op in, het is uitgepraat klaar
Uitspraak van Conflict Technology op dinsdag 13 juni 2006 om 16:33:
Ik ga hier niet meer op in, het is uitgepraat klaar

Precies!!!
Nu moeten anderen er ook niet meer over beginnen.
Stelletje politica met je acherkamertjes politiek, beetje alles stil houden. :woeptidoe:
haha jahoor, goed vermaakt, aantal goede dj's.. leuk!
Artiest Bavos
juist maar was wel lachen, heey allemaal geen ruziej maken..Maar btw was ik 6e of 5e:P:P:P
en ik vond het echt vet gezellig vooral met utopian, hij is echt een (Y) gast


grtz
ik weet hoeveelste je bent, hoorde ik van dave... weet alleen niet of ik dat mag zeggen... moet je ff pm naar dave sturen
Uitspraak van DJ Bavos op woensdag 14 juni 2006 om 18:30:
Maar btw was ik 6e of 5e

6de.. zeide ze met de uitslag...