Partyflock

Forumonderwerp · 865637

Werkzaam bij Stoempe Events
Waarschuw beheerder
8 september 2006 is het dan zo ver het 2e feestje van Stoempe Events zal dan plaatsvinden in de Carte Blanche. Het word niet zo maar een feestje maar een feestje ter ere van Stephan Lukken, de entree gelden zullen dus aan Stephan Lukken worden gedoneerd!!!

Deze avond zullen de hardste beats gedraaid worden door dj's uit de regio. Maar ook deze avond zullen Triax (raving nightmare) Partyraiser, en EndonyX (MOH) hun aandeel geven om er een knallend feest van te maken

Het verhaaltje van Stephan Lukken:

[img width=200 height=267]http://www.stephanlukken.nl/index.1.jpg[/img]
Een verkeersongeval in 1999 heeft de bijrijder, Stephan Lukken in een rolstoel doen belanden. Zijn 'incomplete dwarslaesie'zou misschien door Dr. Huang in Beijing verholpen kunnen worden met OEC therapie ('n experimentele transplantatie therapie).
In Nederland wordt deze methode nog niet toegepast.

De behandeling en begeleiding van 4 a 5 weken in China kost +/- 35.000 euro en word niet door de verzekering vergoed. Dr Huang heeft het medisch dossier van Stephan bekeken en ziet wel mogelijkheden tot behandeling.
Stephan kan in Juni 2007 geholpen worden.

De nu 30 jarige Stephan gaat de behandeling vol vertrouwen tegenmoet. Hij hoopt weer onafhankelijk van zijn rolstoel te worden en daardoor een normaal leven te kunnen leiden.

Meer info op:http://www.stephanlukken.nl

Dus zet 8 september snel in je agenda want dit word een feestje om nooit te vergeten!!!

Feest: Op z'n Hollands - voor Stephan Lukken
Datum: 8 September 2006
Entree: 5 Euro
Tijd: 21:00 - 04:00

Line up:

Vok
Ogre
Energizer
Triax
Partyraiser
Endonyx
The Unforgiven
Wizard
Freeze
Dynamike
Alpha Mc
DaY-már
Outblast
Korsakoff

Als bijgevoegde act zullen ook outblast en korsakoff vanavond hun kunsten op de draaitafels vertonen. Deze avond zal ook versterkt worden met een extra geluidssysteem

[img width=300]http://members.home.nl/dennis0495/Flyervoor.JPG[/img] [img width=300 height=423]http://members.home.nl/dennis0495/flyerachterkant.JPG[/img]
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
goed bezig:D
Waarschuw beheerder
vandaag maar tot 12 uur op m'n nest gelege, daarna nog van half 3 tot half 6 geslape dus een vrij saaie nutteloze dag :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Takeshy K. [JD] op maandag 1 mei 2006 om 20:42:
vandaag maar tot 12 uur op m'n nest gelege, daarna nog van half 3 tot half 6 geslape dus een vrij saaie nutteloze dag

sow heey jij hebt het je ff goed bekeken waar werk je/zit je op school?:P ga ik der ook heen b)
Waarschuw beheerder
haha op de sporthogeschool, behoorlijke saaie kost, maja voor de 4e week al vrij nu en volgende week 5 dagen op kamp, beetje surfen enz. :P

Waarschuw beheerder
booh neej sprt en hoge school die combi past niet bij mij;) booh das wel ff relaxt ja veel vrij enzo
Waarschuw beheerder
Volgens mij heeft iedereen een druk weekendje gehad :P

Waarschuw beheerder
ja owkeej vervele maja daar moet je dan maar wat op verzinne;)
Waarschuw beheerder
Geert, stuur mij ook maar wat je Dennis stuurt vanne flyer, ben benieuwd en vanne organisatie O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd hoe die eruit ziet :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Takeshy K. [JD] op maandag 1 mei 2006 om 22:26:
Geert, stuur mij ook maar wat je Dennis stuurt vanne flyer, ben benieuwd

IK OOK:D
Waarschuw beheerder
Stiekem heb ik em al gezien O:)
Pff weer een zware dag, tot half 1 geslapen, dan zeikt er iemand aan je kop dus denk je pff ik ga weer slapen en van 3 tot half 6 weer lekker gedaan waar ik goed in ben.

Waarschuw beheerder
ooh soww jong egt zwaar hoe HOU je het vol:D
Waarschuw beheerder
ja onbegrijpelijk, maar er moeten ook mensen zijn die dat zeer zware en niet te vergeten psygisch brekende beroep uitoefenen he;P

Waarschuw beheerder
ja hoor ik werk hier wel door;)
Waarschuw beheerder
De tering man, stelletje sloapmutse :P
Waarschuw beheerder
Breaking news: Ik heb net moeten werken van 19.00-22.00 pff afzien zeg ik je ;)
Waarschuw beheerder
Waat un zwoar leave ;):P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Takeshy K. [JD] op dinsdag 2 mei 2006 om 22:26:
Ik heb net moeten werken van 19.00-22.00

je zal wel doodmoe zijn he;p
Waarschuw beheerder
ja echt he hahaha ben kapot, was al om half 11 wakker pff

Waarschuw beheerder
jordy waat zeeje toch un meug kluutje, goaje merge mer vur mich werke dan pak ich de rust waal wat auch un zwoar taak is

Waarschuw beheerder
ja ik heb hier ook nog een aanbieding lopen van half 8 tot half 4 werken misschien??:D
Waarschuw beheerder
zooj het gir gedoan hebbe mer moat vriedig van 09.00-12.00 weer werke en doa moat ich mig op veurbereije

Waarschuw beheerder
ik heb ook nog wel wat;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Takeshy K. [JD] op woensdag 3 mei 2006 om 17:38:
zooj het gir gedoan hebbe mer moat vriedig van 09.00-12.00 weer werke en doa moat ich mig op veurbereije

DEt leven van student si tog nog stuk beater als det van haarde werker;) merjeh bin al een weak allein op de zaak dus :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van IceKevin (L)'s GlenDa op donderdag 4 mei 2006 om 09:10:
DEt leven van student si tog nog stuk beater als det van haarde werker merjeh bin al een weak allein op de zaak dus

auch zak tennise dus:yes::)
Waarschuw beheerder
hahaha shag rouke van eure eigen buul des kunst

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Takeshy K. [JD] op donderdag 4 mei 2006 om 14:12:
dennis lui verke hejje vreej?

Jao dacht ut es schoeen weer pak mich unne daag vreej;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Takeshy K. [JD] op donderdag 4 mei 2006 om 14:24:
strax lekker het terras bezette

Bezatte;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ich doon de hiel weak al nix angers als werke en dan ut terras op want lekkere pinte pakke
Waarschuw beheerder
al 18 joar nix aant doon:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van > SEPH < op donderdag 4 mei 2006 om 20:27:
al 18 joar nix aant doon

:yes: good bezig
Waarschuw beheerder
Flyer begint onderhand vaste vorm aan te nemen, even de line-up afwachten en dan laat ik um (de flyer dus) a.s.a.p kijken hier op het forum, jullie zullen de eertsen zijn wees gerust :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ogre op vrijdag 5 mei 2006 om 14:42:
Flyer begint onderhand vaste vorm aan te nemen, even de line-up afwachten en dan laat ik um (de flyer dus) a.s.a.p kijken hier op het forum, jullie zullen de eertsen zijn wees gerust

jij bent de enigste die hier wat doet:yes: goed bezig geertje;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 14:45:
jij bent de enigste die hier wat doet

Vakantieman gezellig he ;)
Waarschuw beheerder
boh wat was ik gaar, anders had ik ook wel wat gedaan ;)

Waarschuw beheerder
heb net lekker gesloape heerlijk dalik misschien nog waal un eurke en dan goan ich mer us richting wieert
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd naar de flyer... :jaja:

Waarschuw beheerder
na een ontiegelijke zaate avond van gister vanavond toch maar weer naar weert.:>