Uitspraak van richard deventer op donderdag 13 april 2006 om 19:01:Uitspraak van fiebeltje op donderdag 13 april 2006 om 18:59:
mooi dichtbij dit keer
ze hebben me geen vrij gegeven zal ook eens keer goed gaan haha moet wel pas 7 uur beginnen maja dat heeft weinig nut dus op naar volgend jaar degene die gaan veel plezier
lijkt me top!
Zou tevens ook de eerste keer zijn als ik ga
haha had niet verwacht dat jij zoiets leuk zou vinden haha
laatste aanpassing
Uitspraak van richard deventer op zaterdag 20 mei 2006 om 09:56:bedankt
beetje sympathie kan ik nog wel opbrengen haha hoe erg ik het ook vind maar goed misschien gewoon even de hele inval lijst afbellen om alsnog tegaan
Uitspraak van richard deventer op zaterdag 20 mei 2006 om 10:04:ik hoop het voor je dat er mensen zijn die in willen vallen
ja als ik maar niet zeg waarvoor het is haha maja we zijn maar met 3 man die week omdat rest vrij heeft dus tja heb er al gedonder om gehad met me vriendin die had al kaartjes besteld maja toen kon ik niet hell was los gebroken haha
Uitspraak van richard deventer op zaterdag 20 mei 2006 om 10:04:Wij gaan met een bus uit deventer
haha vet he .... ik moet dan eerst vanuit zwolle komen end an naar achterhoek rijden en dan op fietsje stappen om heen tegaan althans als ik ga
Uitspraak van richard deventer op zaterdag 20 mei 2006 om 10:11:alls je gaat wens ik je veel plezier en wie weet zie ik je nog wel
gr richard
zelfde
ik ga ook weer !!
3e x en dat is best humor en dik zuipen!!
3e x en dat is best humor en dik zuipen!!
Uitspraak van Warjan de Viking op woensdag 24 mei 2006 om 17:58:3e x en dat is best humor en dik zuipen!!
Klopt je altijd gezellig
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 20:19:nu blijkt dat ik die zondag op vakantie ga
dat is ook wel gezellig
Uitspraak van richard deventer op maandag 29 mei 2006 om 17:30:dat is ook wel gezellig
das zeker gezellig
maar de zwarte cross ook
kwas liever een dag later op vakantie gegaan
maarjah niks aan te doen
Uitspraak van richard deventer op donderdag 13 april 2006 om 18:59:wij gaan ook. Wie nog meer het is op zondag !!!!!!!!!!!!
veel plezier
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 19:26:maar er gaan geruchten dat het niet door gaan omdat het wegens brandgevaar te gevaarlijk wordt omdat er zoveel mensen zijn enzo..
uhu daarom gaan ze ook door met bouwen...
nee de brand weer zal ook aanzwezig zijn om te spuiten,
en er is ook geen openvuur toegestaan,
staat ook op de site

![B*R*O*E*K [NL]](/images/user/282339_1752528.jpg)