Partyflock

Forumonderwerp · 865539
Waarschuw beheerder
Rijnmond.nl:

Gratis concert Tiësto op de Maas

DJ Tiesto geeft op zaterdag 10 juni een openlucht optreden in Rotterdam. Hij staat dan op een ponton op de Maas ter hoogte van de Veerhaven.

Het optreden, met als titel Nature Challenge, wordt gegeven in het kader van de Volvo Ocean Race. Tiësto draait een exclusieve DJ-set geïnspireerd door de etappes die de schepen van de Volvo Ocean Race afleggen.

De omliggende gebouwen zoals het World Port Center, de Cruiseterminal, het KPN gebouw, de Erasmusbrug, de Hoge Erasmus en het Wereldmuseum vormen het decor voor deze show en zullen speciaal voor deze avond op theatrale wijze worden uitgelicht. Ondersteund door laser en videoprojecties vanaf en op de gebouwen neemt Tiësto de toeschouwer mee op reis. Van Vigo naar Kaapstad, Melbourne, Wellington, Rio, Baltimore, New York, Portsmouth en via Rotterdam naar de finish in Gotenborg. De elementen van vuur, water licht, geluid en beeld worden door middel van de modernste techniek aangestuurd en met elkaar gesynchroniseerd, waardoor de skyline van Rotterdam zelf de hoofdrolspeler in een ongekende muziekshow wordt. Het evenement duurt van 22.00 uur tot en met 23.30 uur.

Speciaal voor deze show onderbreekt Tiësto zijn wereldtournee. 'Rotterdam heeft voor mij een speciale plek. Ik verleg graag grenzen en een show als deze is in Nederland nog nooit gedaan', aldus de uit Breda afkomstige Tijs Verwest. In 2004 verzorgde Tiësto nog de muziek tijdens de parade of the Athletes, tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen te Athene. Op dit moment is hij op tournee door Zuid-Oost Azië, gevolgd in mei met een tour door de Verenigde Staten. Met het optreden op de Maas treedt DJ Tiësto in de voetsporen van Vangelis. Deze Griekse oscarwinnaar bond in 1991 tienduizenden Rotterdammers aan zich door in het kader van vijf jaar Eureka, een concert op de Maas te verzorgen

---
Waarschuw beheerder
NS-Nachtnet
's Nachts rijdt er een aantal speciale (doorgaande) nachttreinen op het traject Utrecht Centraal-Amsterdam Centraal-Schiphol-Leiden Centraal-Den Haag Centraal-Delft-Rotterdam Centraal v.v.
Ze rijden na de laatste trein van de dag tot in de vroege ochtend, éénmaal per uur en op alle dagen van de week.
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1812, 812}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wordt met de boot van me vader lekker in de veerhaven afgezet :D:D Wordt dus wel ff kickuh!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Global op maandag 5 juni 2006 om 19:45:
NS-Nachtnet
's Nachts rijdt er een aantal speciale (doorgaande) nachttreinen op het traject Utrecht Centraal-Amsterdam Centraal-Schiphol-Leiden Centraal-Den Haag Centraal-Delft-Rotterdam Centraal v.v.
Ze rijden na de laatste trein van de dag tot in de vroege ochtend, éénmaal per uur en op alle dagen van de week.laatste aanpassing 5 juni 2006 19:46

Maar als je vlakbij Arnhem woont heb je daar niks aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roy B) op maandag 5 juni 2006 om 19:46:
Ik wordt met de boot van me vader lekker in de veerhaven afgezet Wordt dus wel ff kickuh!

Dat is helemaal top:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 5 juni 2006 om 19:49:
Maar als je vlakbij Arnhem woont heb je daar niks aan.

Dan is de nachttrein helaas geen optie voor jou.
Eerder weggaan is ook niet echt leuk nee...........

Succes ermee:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Global op maandag 5 juni 2006 om 19:57:
Dan is de nachttrein helaas geen optie voor jou.
Eerder weggaan is ook niet echt leuk nee...........

terugsprinten is de enigste oplossing, kan je het in een half uur halen van de locatie naar het station, en dan spreek ik over lopen, trams verwacht ik niks van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 5 juni 2006 om 20:48:
terugsprinten is de enigste oplossing, kan je het in een half uur halen van de locatie naar het station, en dan spreek ik over lopen, trams verwacht ik niks van

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 14:46:
als je half 12 weggaat haal je die trein lopend nog wel!

als je bij de erasmusbrug staat, is het een kwestie van de schiedamsedijk/coolsingel aflopen, sta je bij parkhaven kan je tussen door steken naar de westersingel. Beide red je wel binnen 35 min, je moet alleen even op de tijd blijven letten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 20:53:
als je bij de erasmusbrug staat, is het een kwestie van de schiedamsedijk/coolsingel aflopen, sta je bij parkhaven kan je tussen door steken naar de westersingel. Beide red je wel binnen 35 min, je moet alleen even op de tijd blijven letten

ik denk als het druk is dat je het dan niet haal, en wil niet het risico lopen om me trein te missen. Of ik moet eerder weggaan maar dat wil ik ook niet:S en tweede punt is ik ken de weg in rotterdam niet. Dus daar moet je ook rekening mee houden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 5 juni 2006 om 20:57:
Of ik moet eerder weggaan maar dat wil ik ook niet

sjonge jonge.. dan ga je 10 min eerder weg... het is dat of niks... ik zou t wel weten :P

Waarschuw beheerder
ik denk als het druk is dat je het dan niet haal, en wil niet het risico lopen om me trein te missen. Of ik moet eerder weggaan maar dat wil ik ook niet en tweede punt is ik ken de weg in rotterdam niet. Dus daar moet je ook rekening mee houden.laatste aanpassing 5 juni 2006 20:58

dan is het het makkelijkst als je op de erasmusbrug gaat staan, ligt plus minus 2,5 km van CS af, vanuit cs gezien links af naar hofplein en dan rechtsaf de coolsingel aflopen, die gaat over in de schiedamsedijk en dan de erasmusbrug, als je op de heen weg even oplet hoelang je erover doet weet je of je wat eerder weg moet gaan. Denk het niet 2.5 km in een halfuur moet wel te doen zijn.
laatste aanpassing
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
Wat is nu de beste plek waar je kan gaan staan?

Wil m'n auto bij de kuip parkeren denk ik (dat adviseren ze)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kira op maandag 5 juni 2006 om 21:12:
Wil m'n auto bij de kuip parkeren denk ik

heel slim!
en dan met de tram(als ie rijdt) net over de Erasmus, stukkie lopen naar t evenemententerrein.
Er zijn veel stukken afgesloten, denk ik.

En anders, kom je ook naar mij eerst :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 21:04:
dan is het het makkelijkst als je op de erasmusbrug gaat staan

is dat wel open voor voetgangers? En.. belangrijker... zie je daar wel wat van het spektakel?? Ik denk zelf van niet. Te ver en vanaf de zijkant...

??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 5 juni 2006 om 22:04:
is dat wel open voor voetgangers? En.. belangrijker... zie je daar wel wat van het spektakel?? Ik denk zelf van niet. Te ver en vanaf de zijkant...

waarom denk je dat ze hem voor autoverkeer afsluiten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:S

ach ja... dat krijg je na een nachtkje Tiesto.. SUF

:D

Maar dan nog,zie je van daaruit wat?
Want als dat het geval is, ga ik niet die drukte van t evenemententerrein opzoeken :D
Flesje wijn mee in de binnenzak... en gáán :cheer:

Waarschuw beheerder
tiesto zal je niet zien, hooguit via een projectie of tv scherm, maar licht en geluid genoeg, je kan altijd nog de wilheminapier op lopen, dat is beter te doen als de nauwe straten rondom de veerhaven
Waarschuw beheerder
Ben bang dat ik dit helaas moet missen :(
Niemand wil mee en ik heb geen zin om alleen te gaan :(

Waarschuw beheerder
donateur
Same problem hier. Bovendien ken ik totaal de weg daar niet, is het voor mij best een behoorlijk gereis. Ben bang dat ik hem toch moet laten schieten..

Kan niet alles hebben, maar ja...dit vind ik toch wel jammer.

Ga in iedergeval mijn best doen om er in Belgie bij te zijn!

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Wordt voor mij ook een aardige wereldreis :D Maar ja, dat heb ik er wel voor over :)

Waarschuw beheerder
voor mij ook hehe.. maar de zon gaat schijnen de lucht is (niet) blauwe... Tiësto kom maar gauw :D :bounce:
Waarschuw beheerder
heel slim!
en dan met de tram(als ie rijdt) net over de Erasmus, stukkie lopen naar t evenemententerrein.
Er zijn veel stukken afgesloten, denk ik.

En anders, kom je ook naar mij eerst

wij zetten de auto gewoon bij outland neer en pakken de trein. en als ze zin hebben gaan we even door in de outland
Waarschuw beheerder
En anders, kom je ook naar mij eerst

Lijkt me leuk maar is het al niet te druk bij jou??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kira op dinsdag 6 juni 2006 om 20:16:
Lijkt me leuk maar is het al niet te druk bij jou??

:nee:

Hoe meer zielen... enz...

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 6 juni 2006 om 20:35:

Vertel waar en hoe laat???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op maandag 5 juni 2006 om 11:22:
hehehe, én ja, ik sleep m'n dochter mee...

Hahaha, wordt echt een familie-uitje.... Mijn zoon gaat ook mee!

Voor mij ook.. :bounce: :bounce: :bounce: Ik hoor mn pa al jaren erover om met me mee te gaan.. Mn ma kwam dan ook met het idee, om met zn alle te gaan... Heerlijk.. :cheer: Doen we!! Ik heb er zin in..8) 8-)Gezellig met mn ouders en vrienden genieten.

Weet iemand waar Tiesto dan precies komt te liggen met dat ponton en waar je het besten kan gaan staan...

ik denk als het druk is dat je het dan niet haal, en wil niet het risico lopen om me trein te missen. Of ik moet eerder weggaan maar dat wil ik ook niet en tweede punt is ik ken de weg in rotterdam niet. Dus daar moet je ook rekening mee houden.laatste aanpassing 5 juni 2006 20:58

Het is 1 rechten weg... alleen aan het einde van de kruising bij de rotonde moet je links...
Je moet wel echt flink doorlopen, maar het moet te doen zijn.. Ik denk ook dat je niet de enige bent die die trein moet halen, dus dat die trein ook wel vertraging heeft!
Succes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 6 juni 2006 om 20:35:

Heb jij marco nog gesproken?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 21:53:
Heb jij marco nog gesproken?

yep, pb gehad en geantwoord :D

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 6 juni 2006 om 23:19:
yep, pb gehad en geantwoord

Topper!!!

Waarschuw beheerder
Wat kijk ik alweer uit naar deze show!
Tiësto, heerlijk zomerweer en een mooie lokatie. :bounce:
Het aftellen is opnieuw begonnen... :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 7 juni 2006 om 09:37:
Wat kijk ik alweer uit naar deze show!
Tiësto, heerlijk zomerweer en een mooie lokatie.
Het aftellen is opnieuw begonnen...

Yep! En ik neem mijn filmcamera mee, dan leg ik alles vast :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 09:49:
dan leg ik alles vast

B)
Artiest SOK
Waarschuw beheerder
Euh ik hoor net op radio rijnmond dat het misschien niet doorgaat zaterdag, omdat de boten waarschijnlijk niet op tijd binnen komen. Maar er zou vanavond een beslissing genomen worden of het nog door zou gaan of dat het afgelast wordt.
Ik weet niet hoe betrouwbaar dit bericht is , maar over het algemeen is Radion Rijnmond geen onzin zender (behalve als het om voetbal gaat natuurlijk).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PDV op woensdag 7 juni 2006 om 10:10:
Euh ik hoor net op radio rijnmond dat het misschien niet doorgaat zaterdag, omdat de boten waarschijnlijk niet op tijd binnen komen. Maar er zou vanavond een beslissing genomen worden of het nog door zou gaan of dat het afgelast wordt.
Ik weet niet hoe betrouwbaar dit bericht is , maar over het algemeen is Radion Rijnmond geen onzin zender (behalve als het om voetbal gaat natuurlijk).

Geen tijd voor grappen nou patrick!

Uitspraak van bloesem op woensdag 7 juni 2006 om 10:03:
B)

Dus pas maar op :)

Waarschuw beheerder
Lijkt erop dat je gelijk heb patrick:

Tue, 06 Jun 2006 17:10:28 UTC

Glenn Bourke, CEO of the event, yesterday notified the teams they
will have to reach Holland by midnight on Friday in order for the
In Port race to go ahead as scheduled, but latest estimates suggest the fleet, currently stuck in a high pressure system off the Scottish coast, will not arrive until Saturday morning.

He said, “The boats are still in a nasty high pressure system that doesn’t look like abating for some time and at the moment the prognosis looks like they will arrive on Saturday morning. If they do, and as I said to the teams yesterday, if they don’t get here before midnight Friday then we are going to have to postpone.”

Meetings with team representatives and Rotterdam’s port will now be held on Wednesday and Friday to discuss alternative dates, however, the favoured date, Sunday, clashes with Holland’s World Cup clash with Serbia and Montenegro and the race’s directors accept there is a chance they may run out of time to hold the event.

Mr Bourke, who is “90 percent certain” the In Port race won’t need to be scrapped altogether ahead of the restart on Thursday 15 June, continued, “If we have to postpone, the first date we will go to is Sunday. Depending on what the team’s say and the Dutch World Cup event then it would be Monday. Failing that we could run it on Tuesday.

“There is an option to can the whole thing. It would be a hard option to take because the expectations of the points at the end of the race means that if any two teams get in close proximity on points it seems a little unfair to just delete the In Port race altogether. It’s probably 90 percent chance it will run, but there is the option to can it completely.”

If the race is scrapped Mr Bourke suggested a scoring waypoint could be added to the final leg trip to Gothenburg to preserve the maximum point totals.

He said, “It’s not quite the same, and you’d have to put it fairly early on in the leg I’d suggest; we might do that to keep the points total exactly the same. At the moment we are in the planning stage and we have three options if they don’t make it; postpone the event, total cancellation, or put a scoring waypoint into the next leg.”

Bron: http://www.volvooceanrace.org/news/article/2006/june/threeinportoptions/index.aspx
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:38:
Lijkt erop dat je gelijk heb patrick:

was gister ook op tv Rijnmond. Er staat gewoon te weinig wind. De schepen komen niet op tijd hier. Schema's en programma's zullen gewijzigd worden.
Maar ik denk niet dat dat Tiesto zal gaan betreffen.

er is een heel groot uitgebreid programma van dag tot dag waarvan vooral de vrijdag en de zaterdag overdag te lijden zal hebben.
http://www.rotterdamstopover.nl/?ct=tekst&page=xml/programma/overzicht.xml&nav_active=310

Komt wel goed. (voor ons)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 7 juni 2006 om 10:47:
was gister ook op tv Rijnmond. Er staat gewoon te weinig wind

en als we nou met zijn alle gaan blazen??

Uitspraak van bloesem op woensdag 7 juni 2006 om 10:47:
Komt wel goed. (voor ons)

:D:D

:bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 11:07:
en als we nou met zijn alle gaan blazen??

:lol: :d :d Of ze zetten de boxxen op volle toeren de goede richting op, en blazen met zyn allen dan komt het zeker goed :o :o :roflol: :d
Waarschuw beheerder
donateur
Dat eventueel cancellen gaat over de RACE, de zeilwedstrijd

Tiësto gaan ze echt niet af ..eh.. blazen

tenzij Tiësto aan de race is :lol:

Of de wind draait is de vraag
maar Tijs doet het sowieso

:woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op woensdag 7 juni 2006 om 13:47:

tenzij Tiësto aan de race is

ga je weer lekker?

Waarschuw beheerder

:roflol:

Uiteraard doet tiesto het zo en zo.... Kom op met die show!!!
Waarschuw beheerder

:jaja: naar de gigs die hy de afgelopen maanden heeft gehad zit hy weer aardig in de race om weer nr 1 te worden;) :cheer: :respect:

Artiest {SHOWLIST artist 92914, 84064}
Waarschuw beheerder
Kicken! Hier ga ik dus echt heen!
Waarschuw beheerder
donateur
ZIN!!
En alweer al die leuke lieve flockers(die inmiddels vrienden zijn geworden) zien... én dan ook nog eens Tijsje zijn muziek, én (naar ik zeker verwacht) een spektakel aan licht en lasers... :kwijl:
Waarschuw beheerder
Aanwezig! :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Etappe Volvo Ocean Race ingekort
De achtste etappe van de Volvo Ocean Race, de grootste zeilrace rond de wereld, is ingekort om op tijd aan te komen in Rotterdam. Door de windstilte op de Atlantische Oceaan van de afgelopen dagen dreigden de festiviteiten rond de stop van het zeilevenement in gevaar te komen.

Na overleg tussen de organisatie en de teams is besloten om de etappe 76 mijl korter te maken. Daardoor komen de zeilschepen een halve dag eerder aan in de Veerhaven.

De binnenkomst was oorspronkelijk gepland voor dinsdag, maar is uitgesteld tot vrijdag. Zaterdag is het hoogtepunt rond de stop van de Volvo Ocean Race, met een optreden van DJ Tiesto op de Maas bij de Erasmusbrug. De donderdag erna vertrekken de boten weer, voor de laatste zeiletappe naar Zweden.
Waarschuw beheerder
:-).. De beste manier om mijn tentamenstress eruit te gooien. Er nog in mijn eigen stadje ook .. geweldig!! :-)
Nog ff kijken hoe ik ga.. lopend, fietsend, of skatend..
Maar al moet ik kruipend.. dit wil ik niet missen!
(Voor de mensen die hun trein gaan missen... ik heb een heeeeeel grote tuin, tentje erop.. klaaaar ;-) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op www.rotterdamstopover.nl staat:
Op zaterdag 10 juni 2006 is er in de avonduren een programmering met verschillend entertainment,waaronder een optreden van DJ Tiesto. Hij zal vanaf een ponton in de Maas, ter hoogte van het World Port Center/ Willemskade, zijn muziek ten gehore brengen.
Waarschuw beheerder
En erna naar Hollywood Dancing Hall ;)
Waarschuw beheerder
Je bedoelt de HMH? Hahaha, ja.. paar jaar terug in de tijd en een beugeltje erin.. dan misschien..