Partyflock

Forumonderwerp · 865230
339x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
1 tip . als je Bijv een Kort leuk truitje aan wil , ga dan fitnissen ofzo , en blijf niet zitten op je reet achter het pfforum.. idee?

Waarschuw beheerder
Iedereen heeft recht om te dragen wat ie mooi vindt. Maar als ik zelf een grote maat had dan zou ik dragen wat me het beste stond. En dat zijn dan geen korte topjes op rokjes. Draag gewoon waar je je lekker in voelt en wat je het leukste staat!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben soms ook niet heilig met mijn foto-commentaar,maar dit vind ik toch wel erg laag hoor (N) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van •Unspeakable Ðestiny• op woensdag 12 april 2006 om 16:35:
1 tip . als je Bijv een Kort leuk truitje aan wil , ga dan fitnissen ofzo , en blijf niet zitten op je reet achter het pfforum.. idee?

:jaja:

of gewoon langere truitjes aandoen

Waarschuw beheerder
Als je dik bent, kun je er met goeie kleding ook wel leuk uitzien..

Als je een buikje hebt kun je geen heupbroek aantrekken
Neem dan een iets hogere. Lijk je gelijk 5 kilo lichter :)

Als je een beetje nadenkt..Zit ik zomers ook niet meer te roddelen en te lachen op een terrasje

Sommige mensen kunnen zich gewoon echt niet kleden...
Geld niet alleen voor de wat dikkere mensen
Maar stevige meiden willen zich vaak kleden zoals een slanke meid doet..Dat staat gewoon niet

Heeft niet alleen met zelfverzekerdheid te maken als ze zich wel in foute kleren hijsen,
maar ook een overduidelijk voorbeeld van iemand die niet weet hoe zij zich moet kleden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 12 april 2006 om 16:10:
Ja iedereen mag het zelf weten maar het ziet er gewoon niet uit als je in bijv. een bikinitopje gaat lopen