Maak me maar weer wakker wanneer het over is.
Anti-Trust Modules en dat soort dingen....
Content Controle en weet ik veel wat voor shit nog meer.
Ook die software validatie slaat gewoon nergens op! Als je geen netwerk verebinding hebt met het i-net kun jij je software niet valideren, dus draait de helft niet.
Leuk hoor, daar heb je dan voor betaald....
Dus wat moet dan bv een Boekhouder, die van zn levensdagen geen i-net nodig heeft?
Ik ken genoeg mensen, die een compu best leuk vinden, maar het i-net niet interessant vinden.
En om effe op die Content Controle terug te komen, wie controleert eigenlijk, wat ik wel of niet mag zien?
Microsoft?
Ik heb heb toch die PC gekocht? Ik heb hard voor die centen moeten werken hoor! En dan zal ik zeker een een of ander bedrijf in de US laten bepalen, wat ik wel of niet mag?
Dat is op het belachelijke af!
Maarre ik denk dat MS nog een heel ander probleem krijgt!
Het kan wel eens zover komen dat het hier in Europa niet eens verkocht mag worden!
MS wil alles in 1 pakket verkopen, en zo de Concurrent uit de weg slaan. Maar de EU heeft daar een stokje voor gestoken, door MS te dwingen om met een kaal OS uit te komen. Dat zal met Vista ook het geval zijn. Neelie Smith kroes heeft dat al eens in een interview laten weten....
Ook is MS verplicht Documontatie vrij te geven, over hun software, zodat andere bedrijven voor Windows kunnen schrijven. Volgens Neelie hebben ze dat tot op heden nog steeds onvolledig gedaan. Ze moeten 2 Milj per dag betalen, vanaf 1 mei 2006 geloof ik, totdat alle Dokumentatie bekend is. Dat kon nog wel eens een leuke worden.