Partyflock

Forumonderwerp · 865099

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.

Waarschuw beheerder
kk zooi :s mee naar dierenarts gaan gaat het wel goed met hem ?
Waarschuw beheerder
Lol zout in zijn bek gooien 3 goede lepels en zorgen dat ie het doorslikt. Gaat ie vanzelf kotsen. Je spullen dan maar ff afspoelen he als het lukt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kamercake op woensdag 12 april 2006 om 01:22:
kankah laat ik m slingeren die knabbel en 8 gr pep echt zot

ik ken het:S alleen deden mijn katten het, ik pak de plantenspuit!!! zo straf ik ze, slaan doe ik niet vind ik zielig.

(niet meer laten slingeren dus, gaan ze lekker van over de nek en ken JIJ het opruimen:S)
Waarschuw beheerder
hij is nog steeds wakkerr gvd moet eve uitwerken
Waarschuw beheerder
ging m uitlaten nergens meer te vinden ( GEZOCHT blauwe hond naam foefer ! reageerd op sleutels en enveloppen (afz jellinek amsterdam

Waarschuw beheerder
Wat maakt het uit? Die beesten hebben toch bijna geen korte termijngeheugen.

Waarschuw beheerder
dan beleeft jou hond nog wat en jij ook

Waarschuw beheerder
donateur
laatst had me hamster al me coke van de tafel geknabbeld, toen heb ik gewoon me hamster opgerookt

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, op een stukkie folie gelegd en daarna met de gasbrander eronder en zuigen maar
Waarschuw beheerder
ach ja waarom niet beesten kosten 2 eurow

Waarschuw beheerder
ghehe

Waarschuw beheerder
Jullie vinden het zielig, maar die beesten vinden het net zo lekker als de meesten van ons.
Drugshonden hebben een wereldbaan.

Waarschuw beheerder
donateur
ja en hij had voor een meijer coke opgeknabbeld, beest was toch al :dood:
Waarschuw beheerder
whahaah lijp hahahha ( leees op pep is voor losers wat een triest volk

Waarschuw beheerder
donateur
Pep is voor winnaars
Waarschuw beheerder
hahha voor hun is pep net als melk

Waarschuw beheerder
donateur
Ik gebruik het hoogstens 3 keer per jaar, je bent gvd 3 dagen naar de klote ervan
Waarschuw beheerder
dach dat ik m zag lopen een paarse hond , riep nog foefer!! maar denk dat ie was geschrokken, hij ging ineens in rook op :s , nergens geen spoor meer te vinden, enkel wat korreltjes pep...