Partyflock

Forumonderwerp · 864719
Waarschuw beheerder
donateur
Wie wordt de mooiste, slimste, charmantste, meest doortastende en meest betrokken gehandicapte jonge vrouw van Nederland? 31 mei 2006 wordt zij tijdens een spectaculaire liveshow gekozen. (meer info op:www.misverkiezing.nl)

Niemand minder dan onze eigen actief (Shushila) is in de run voor een plekje in de finale!!!

Ze kan onze hulp echter goed gebruiken om daadwerkelijk in de finale te komen. Van de 20 dames die zijn geselecteerd in de voorrondes, gaan er namelijk maar 12 door naar de finale op 31 mei, ze kan onze stem dus goed gebruiken...

Stem dus nu via Stemmen op onze eigen actief (Shushila op de stemsite) en zorg ervoor dat zij dancelievend Nederland en partyflock kan representen in de finale!!!

Je kan elke dag opnieuw stemmen!!!

Voor de mensen die actief niet kennen zijn hieronder een paar foto's van haar te zien;

[img width=480 height=640]http://members.home.nl/bjvdberg/Misverkiezing%20klein.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Lieve mensen allemaal bedankt voor de leuke reactie's & voor alle stemmen, doet mij goed;)!!

Dikke :kusje:

Waarschuw beheerder
Weer gestemd hahaha kreeg zelf goeie reacties van mensen uit me lijst die ik bericht had gestuurd :D

weer gestemd na poging 3 (De code die u heeft ingevoerd is niet correct, uw stem kan niet worden verwerkt.

Wel de Hoofdletters corect invoeren he:P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal jullie niet teleurstellen;)

:kusje:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 15 april 2006 om 14:45:
Ik zal jullie niet teleurstellen

En wij jou ook niet, dus gaan we nog ff vrolijk door met stemmen :D

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
En we blijven natuurlijk zorgen dat dit topic up to date is zodat er zoveeeeel mogelijk mensen op dat lieve koppie van je stemmen.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van $h{}{}ter *GRN* op dinsdag 18 april 2006 om 18:04:
En wij jou ook niet, dus gaan we nog ff vrolijk door met stemmen

Idd. :D:D:D
Waarschuw beheerder
Heb gestemd!! Ontzettend veel succes!! (F)

Waarschuw beheerder
Op Inge-Brenda al een paar x gestemd :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van $h{}{}ter *GRN* op woensdag 19 april 2006 om 20:41:
Ik stem elke dag lekker 2 x

:D:D:D je bent niet de enige als ik de kans krijg doe ik dat ook en heb er al dagen tussen zitten dat ik 3 of 4 X heb gestemt :P:P:P
Waarschuw beheerder
heb ff profiel bekeken.....

maar plaatjes met teksten als bitch, hoer etc etc... gaat mij te ver...
en twintigduizend zelfportretjes (n)

denk dat ze toch een degelijk persoon zoeken als ambassadrice....

mijn stem ging naar roos, morgen stem ik op kim...

evengoed.... heeft ze wel een aardig leuk koppie!

ga zo door!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gestemd...
Waarschuw beheerder
mooie tekst en leuke foto's.

heb mijn stem al vergeven.

Waarschuw beheerder
En alweer 2 X gestemd hahaha

Artiest Digression
Waarschuw beheerder
ff gestemd jwt
Waarschuw beheerder
donateur
gestemd..succes ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wederom iedereen bedankt! Blijf AUB stemmen, jou stem kan het verschil maken!!!

Dit stond gisteren op de site (www.misverkiezing.nl):
De tussenstand maken we natuurlijk nog niet bekend, die houden we nog even geheim.

Eén ding is duidelijk, er kan nog van alles gebeuren. Staat de ene dag kandidaat x nog aan kop, de volgende dag ziet de tussenstand er weer heel anders uit!

De kandidaten zijn allemaal druk bezig met hun eigen promotiecampagne. Flyeren, lokale kranten, radio-interviews, verenigingen, collega’s, studiegenoten; iedereen wordt door de vrouwen ingeschakeld om er voor te zorgen dat zij een plek in de finale veroveren. En dat is te merken aan de stemmen! Er is in een ruime week tijd alleen al via de site 20.000 keer gestemd!

Wil jij dat jouw favoriet bij de laatste 12 kandidaten zit, breng dan vandaag nog je stem uit via internet. Via de site kun je maximaal één keer per 24 uur je stem uit brengen. Mocht je vaker willen stemmen, dan kun je bellen met 0909-9688 (35 c.p.g.) of stuur een sms met de voornaam van je favoriet naar 5252 (35 c.p.o.b. Je ontvangt slechts 1 sms retour)

Er kan gestemd worden tot en met zondag 30 april. Op 1 mei wordt bekend gemaakt welke 12 vrouwen we op het podium zien tijdens de spectaculaire liveshow op 31 mei!

Waarschuw beheerder
Zooooo dan! (l)

Lijkt me een uiteraardje dit!

Shi is namelijk gewoon ECHT een ontzettende kanjer. En nog een lekkere ook.

Het is dat ze o'n grote stoere gespierde vriend heeft anders had ik d'r zelf meegenomen (6)

Allemaal stemmen dus!!!
Waarschuw beheerder
ik heb gestemd :D

succes verder :flower:
Waarschuw beheerder
gestemd succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
nou mijn stem heb je ook :yes:
vind haar echt een mooi vrouwtje en ze gaat zeker winnen :yes:

Waarschuw beheerder
Gestemd! Mijn stem heb je! succes!! (y)

Waarschuw beheerder
Shushila elke dag stemmen we op jou!! je bent een toppertje en bas jij ook!! (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Mooie vrouw!

gestemd! :yes: Succes!

Waarschuw beheerder
Weer 2 stemmen van mij vandaag :d

Waarschuw beheerder
donateur
gestemd (y)

mooiste meid die ertussen staat :cheer:
Waarschuw beheerder
Mijn stem heb je!
Prachtige vrouw ben je!

Waarschuw beheerder
i.d. de mooiste meid :D

Waarschuw beheerder
gestemd.. ;)
Waarschuw beheerder
Heb trouwens ook een topic op Phono geopend voor je Shi!

http://forum.phono.nl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=54563&highlight=

Ik heb ook op dat andere meisje gestemd hier op PF. :) Het blijft natuurlijk een community (l) Maar omdat ik Shi ook een beetje ken (nog laaaaang niet goed genoeg maar dat kotm vast nog wel goed (l) ), toch wat extra promotie en ik ga ook zeker stemmen voor je zo lang als het kan. Want Nederland moet jou gewoon leren kennen gek wijf dat je d'r bent :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier ook al:D

haha slim hoor, maar ik had al gestemd.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb ook gestemd hoor! Heb hem als startpagina ingesteld dus elke keer als ik mijn computer aanzet kan ik eerst ffies stemmen op je meis Bas..

Lief trouwens dat je forum hebt geopend.. :lief:

Ik heb een dwarslaesie

Ik wil Nederland laten zien dat je niet hoeft te treuren als je een handicap hebt en dat er meer is dan je handicap. Ik zal jongeren stimuleren om zichzelf te accepteren en iets van hun leven te maken

Geweldige tekst! :respect: (k)

Waarschuw beheerder
donateur
Ohhhhh..jullie zijn echt ZO geweldig, krijg gewoon kippevel als ik dat allemaal lees!!!! Jullie zijn hier echt een hele steun & zal zeeeeer zeker mijn uiterste best doen om te winnen & iedereen laten zien dat er echt meer is dan een handicap!! Zowel voor invalide als valide mensen, want het kan je zomaar overkomen dat je zelf ook een handicap kan krijgen.. Ik blijf er ook bij dat een handicap in je hoofd zit, want er is ALTIJD een oplossing voor iets wat je niet denkt te kunnen..ik ben het levende bewijs!!:p Ik hoop gewoon dat ik mijn dwarslaesie niet voor niks heb gekregen & jullie kan inspireren om iets van je leven te maken!!

Dikke :kusje: voor jullie..

p.s. En Jackie je bent en blijft een heerlijke wijffie!!:yes: Hoop je snel weer te zien, want ik vond het vorige week veeeeeeeeelste kort!!:(

Ohh ja....ik wist dat ik niet kon lopen, maar dat ik blind ben wist ik nog niet, want ik kon toch echt NIET plaatjes op mijn profiel vinden waar HOER in vermeld staat, maar jah..er moeten toch altijd mensen zijn die het leuk vinden om anderen proberen naar beneden te halen & wat is er mis als je plaatjes van jezelf op je EIGEN profiel hebt????!!
Geeft niks, want ik zit gelukkig niet zo in elkaar & respecteer iedereen zoals hij is & laat iedereen in zijn eigen waarde!! Toch bedankt Chantal Banjers dat je nog iets aardigs over mij te zeggen had.. ;)

But it doesn't matter, because I'll rock that boat!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou echt waar meis.. Ik vind het knap van je :jaja: (y) :respect:
Toppie! Bass mag blij met je zijn!! Issie ook wel ja.. :D

Uitspraak van actief op maandag 24 april 2006 om 21:19:
Ohh ja....ik wist dat ik niet kon lopen, maar dat ik blind ben wist ik nog niet, want ik kon toch echt NIET plaatjes op mijn profiel vinden waar HOER in vermeld staat, maar jah..er moeten toch altijd mensen zijn die het leuk vinden om anderen proberen naar beneden te halen & wat is er mis als je plaatjes van jezelf op je EIGEN profiel hebt????!!

Pfff dus.. Niks ja.. Ik denk altijd dat die mensen jaloers zijn ofzo.. Of omdat je aandacht krijgt of omdat je mooier, leuker, liever, populairder bent dan hun.. En wat je ook doet.. Er zijn altijd wel mensen die er stom over doen.. Ik denk altijd maar zo: Als de mensen die jij leuk vind, het accepteren dan is het goed ja.. :D
Laat dat andere volk maar..
je kunt toch niet aan iedereen aandacht schenken en iedereen kan je toch niet leuk vinden.. :D
Maar dat had je vast zelf ook wel bedacht he.. :D

Een vriendinnetje van mij (Only Meli) heeft in haar eigen tekst staan:
Als je ooit gemene mensen tegenkomt in je leven, denk dan dat ze als schuurpapier zijn..Ze schaven en schuren je, maar jij wordt er mooi en glad van en zij zijn het die lelijk en versleten achterblijven

Geweldig :respect:.. Niet dan? :D

Waarschuw beheerder
Meissie hoe vind je de haartjes van je mannetje geworden??

Enuuuh ik en me fam hebben weer op je gestemd hoor:kusje2:

(K)Brit
Waarschuw beheerder
mijn sten heb je ook!!!!
:jaja:
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) Nou ik denk dat dat wel gaat lukken hoor!

En waarschijnlijk al zonder alle flockers.. :)
Waarschuw beheerder
hihi, MIJN mooie zus:D:D:D..
gaat dr echt wel lukken!!
:jaja: (K) luvjoe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van De Vetnek op donderdag 13 april 2006 om 07:37:
Hier de link naar Geenstijl commentaar is overigens wel beneden alle peil.. maar ja.. helaas

LOL, daarom heet het ook Geenstijl.

Oh, en gestemd.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook even gestemd (y)

Waarschuw beheerder
ik heb zekerss gestemd op haar!!! (k)
laatste aanpassing