Partyflock

Forumonderwerp · 863824

Waarschuw beheerder
Als je gaat trouwen hoe wil je dat dan doen? Een groot feest, mooie jurk enz. of gewoon naar het gemeente huis en dan snel weer naar huis? Vertel vertel...

ALS je gaat trouwen dus.Wie niet wil trouwen zoek een ander topic
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 12:33:
ieder edag princes zijn voor me mannetje is me veel meer waard.. dan eens tukkie papier wat voor d ebuitenwereld meot bewijzen dat we vna elkaar houden....

Je doet het toch voor elkaar? Ik vind trouwen toch ook een gebaar van liefde..Misschien ben ik wel ouderwets in sommige dingen..Maar ik vind trouwen toch iets speciaals :yes:
Waarschuw beheerder
Met degene waar ik mee wil trouwen en de rest boeite me niet.
Voor mijn part zijn het alleen wij twee, dat zou ik ook prima vinden. :D

Maar een feestje is natuurlijk ook wel leuk :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wil ook niet trouwen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 12:41:
Je doet het toch voor elkaar? Ik vind trouwen toch ook een gebaar van liefde..Misschien ben ik wel ouderwets in sommige dingen..Maar ik vind trouwen toch iets speciaals :yes:

er zijn zoveel gebaren van liefde....
vergeven, zoenen, knuffelen, onvoorwaardleijk, altijd, daar zijn, geintresseerd, betrokken, sex, warmte, niks kunne zegge, alels kunne zegge, vast, los, in , uit

sja... trouwen vind ik nou egt bepaald niet een teken van liefde naar elkaar.. ja een teken naar de rest van de wereld.. maar niet een teken aan elkaar.... elkaar het ja woord geven kan ook zonder papiertje...

maar goed.. dit is ene eindeloze disuccie wel grappig om een swat ouderwetse meningen te horen.. enz o ouderwets ach...

mijn ouders zijn ook nooit getrouwd.. dus egt oduerwets is het alang neit meer!

Waarschuw beheerder
donateur
Ben jaren gelee al getrouwd en na 8 jaar weer gescheiden, dus bij mij wordt er nie meer getrouwd!! :nee:
Waarschuw beheerder
Op de malediven! *droom* hihi

Waarschuw beheerder
ja trouwen in een mooie trouwjurk en lekker klein alleen je naaste vrienden en familie erbij

Waarschuw beheerder
Wij trouwen als het allemaal goed gaat volgend jaar :yes: tenminste dat is onze wens ;)

En we gaan met onze dierbaarste vrieden en familie eerst voor het geemntehuis trouwen en daarna heerlijk uiteten en daarna gaan we een geweldig feest houden voor alleen goeie bekende die veel voor ons betekene een feest die niemand zal vergeten :no: en daarna met ons gezin naar een zonnig oord ;)

Ik zou ook zo kunnen trouwen op een maandag ochtend zonder iemand erbij...maar ik wil dat iedereen kan zien hoe wij het ja woord geven :) en je trouwt maar 1 keer en mn vent en ik zijn van mening dat het dan een geweldige dag moet zijn die je nooit zult vergeten ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 12:57:
daarna gaan we een geweldig feest houden voor alleen goeie bekende die veel voor ons betekene een feest die niemand zal vergeten

:cheer:

hoi hoi een feestje in t vooruitzicht!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 13:01:
:cheer:

hoi hoi een feestje in t vooruitzicht!!

Maar natuurlijk jij bent samen met booy altijd welkom ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 12:33:
ben jij als trouwer dan niet geintresseerd in waarom een ander niet zou willen trouwen?

nee niet echt :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 12:50:
trouwen vind ik nou egt bepaald niet een teken van liefde naar elkaar..

Ik vind van wel ,de rest van de wereld heeft er nix mee te maken.Ik vind het een teken dat je echt voormekaar gaat en dat je vertrouwen in de toekomst hebt.

Waarschuw beheerder
zou ik gaan trouwen dan wil ik in een rode of zwarte jurk van latex

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 13:06:
nee niet echt

sja miss moet je het de mensen dna persoonlijk vraegen en niet op pf?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 13:08:
Ik vind van wel ,de rest van de wereld heeft er nix mee te maken.Ik vind het een teken dat je echt voormekaar gaat en dat je vertrouwen in de toekomst hebt.

sja ieder zijn menining!! vind het egt een schouwspelletje voor de rest van de wereld.. maar meiss egt.. als jij denkt daar hartstikke gelukkgi van wordt.. moet je lekker trouwe!! kom zeg ik houd je egt niet tegen hoor!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 13:09:
zou ik gaan trouwen dan wil ik in een rode of zwarte jurk van latex

:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 13:12:
sja ieder zijn menining!! vind het egt een schouwspelletje voor de rest van de wereld.. maar meiss egt.. als jij denkt daar hartstikke gelukkgi van wordt.. moet je lekker trouwe!! kom zeg ik houd je egt niet tegen hoor!!

ben al getrouwd hoor , en gelukkig bovendien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 13:12:
sja miss moet je het de mensen dna persoonlijk vraegen en niet op pf?

Het gaat over als je gaat trouwen en niet of je wil trouwen

Waarschuw beheerder
Niet :no:

Dus ik ga maar weer :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 13:18:
Niet :no:

Dus ik ga maar weer :yes:

:gaap:

idd
Waarschuw beheerder
Trouwen??? :/ Staat geloof ik nog niet in mn woordenboek!! :nee:

Waarschuw beheerder
K weet niet hoe precies, maar wel mooi:D Dat hoort erbij vind ik, je trouwt maar 1x in leven (als het goed is;) )

Waarschuw beheerder
donateur
als ik ooit ga en/of wil trouwen wil ik het wel goed doen...of gewoon lekker in het buitenland...las vegas of een mooi eiland...lijkt me perfect ben je ook niet voor de nederlandse wet getrouwd;)
Waarschuw beheerder
het gaat me alleen om de jurk eigelijk... :cheer:

zo groot en mooi mogelijk... en daarna wel een dikke fuif :yes:

maar zit er voorlopig echt niet in... (F)

Waarschuw beheerder
ik trouw niet meer :no:

1x bijna getrouwd geweest en 1x er weer over getwijfelt, maar gelukkig niet die fout gemaakt ;)

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 13:19:
idd

:gaap:
Waarschuw beheerder
Ik wil best trouwen maar NIET in de kerk, voor de rest nog niet echt over nagedacht.

Waarschuw beheerder
Devils~aNGEL
dacht dat ju wegging :P of later misschien toch trouwen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wel trouwen,....niet bij elkaar blijven om te oefenen en dan trouwen,..eerst ff 5 jaar sparen je de t-ring uitgeven aan een groot feest verre reis etc,...en het na 15 jaar gewoon weer doen zonder reden hahahahah,...lekker!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 15:53:
Devils~aNGEL
dacht dat ju wegging of later misschien toch trouwen?

:D Je weet nooit wat de toekomst brengt he maar zoals het er nu uitziet trouw ik niet nee, ik wil niet en m´n vriend ook niet, hoeft allemaal niet zo nodig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 15:58:
Je weet nooit wat de toekomst brengt

:D mag ik op je bruiloft komen? over tig jaar

Waarschuw beheerder
ik ga 16 juni trouwen en het word een super feest met alles erop en araan aleen niet in de kerk
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben heel raar getrouwd.
omdat ik zwanger was hadden wij zoiets om al dat gezeur tegen te gaan wiens achter naam ze krijgt en nog meer van dat gezeur dat we maar zoiets hadden, we gaan trouwen. we waren binnen 20 min. getrouwd. op maandag was het goedkoopste. we waren getrouwd voor 57 euro. heel anders dan ik me had voor gesteld. maarja. tis nie anders :P

Waarschuw beheerder
Ik zou een groot feest willen. Heb er nog niet echt over nagedacht. Zal het er ff over hebben met mijn aanstaande en dan kom ik er op terug.

Waarschuw beheerder
Ik wil niet trouwen:P

Waarschuw beheerder
Nou, gewoon, NIET

Waarschuw beheerder
Wil wel trouwen, ma heel intiem...
Alleen met mensen die je goed kent en daar een mooi feestje mee bouwen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 21:11:
Wil wel trouwen, ma heel intiem...
Alleen met mensen die je goed kent en daar een mooi feestje mee bouwen

same here
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 20:49:
Ik wil niet trouwen:P

ik ook niet..:no::P
Waarschuw beheerder
Trouwen hoeft voor mij niet persee maar als ik ga trouwen wil ik wel alles erop en eraan!!!

Waarschuw beheerder
Geen idee of ik dat wel wil,...laat staan of mijn partner het zou willen,....we hebben het er nog niet over gehad,..;-)
Waarschuw beheerder
Of het nou een groot of klein feest is, zolang je het samen graag wilt is het een geweldige dag :)

Waarschuw beheerder
t liefst met alles erop en eraan.. groot feest.. mooie jurk.. bruidsmeisjes.. grote taart..mooie ringen enz enz..

ik heb t al helemaal uitgedacht B)
Waarschuw beheerder
voor mij hoefde het nooit zo,..fantaseerde er wel eens over,..maar niet op de burgerlijke manier ofzo,..ik moet zeggen dat de volgorde kinderen en of trouwen eerst me niet zoveel uitmaakt,..alles kost toch geld en babies groeien ook groot ben zelf het levende bewijs,..alleen vind ik wel dat je moet weten wat j e aan het doen bent,..het zijn beslissingen voor ever,...dus das wel om goed over na te denken,..zowiso welke vorm van samen wonen of registreren.

idd deel ik de mening alleen voor de hechte mensen en daar dan wel een mega feest voor maken. Ik vind dat mijn naaste dat verdiend hebben. Ook omdat we een rot periode van 3 jaar achter de rug hebben. Maar goed das nu voorbij en volgend jaar wordt er dus getrouwd hihih.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Realtec op vrijdag 7 april 2006 om 12:09:
trouwen wat is dat?

trouwen wat is dat?? hou word mien jong
je weet tog wel wat trouwen is
of wil je later niet trouwen :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 12:06:
Als je gaat trouwen hoe wil je dat dan doen? Een groot feest, mooie jurk enz. of gewoon naar het gemeente huis en dan snel weer naar huis? Vertel vertel...

Als ik ooit zou trouwen wil ik het ook goed doen
of op een mooie vakantie lijkt me ook wel wat :)

Waarschuw beheerder
donateur
Sowieso in de kerk :lief:
Met een klein groepje familie en vrienden.. Daarna met ze uit eten ofzo.. En dan lekker op huwelijksreis, naar een romantisch warm land met z'n tweetjes :d Genieten van elkaar en de mooie omgeving :lief:
Waarschuw beheerder
Wij trouwen met alles erop en eraan :D
Ik in een superjurk, hij in een mooi pak.
Op een mooie lokatie (niet het standaard gemeentehuis)
Daarna gaan we een stuk varen met een partyboot waar we de champagne en de taart doen.
En dan lekker eten met als afsluiter een feest!

Weet zeker dat het een superdag word en heb er megaveel zin in :D (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 12:06:
ALS je gaat trouwen dus.Wie niet wil trouwen zoek een ander topic

Dit it, done that, bought the t-shirt...
:nocheer:

Waarschuw beheerder
Als ik ga trouwen zou ik het liefst in een mooie witte jurk gaan in een kerk met roze blaadjes ect ect echt zoals in een sprookje..... ma ja we zullen zien!