Partyflock

Forumonderwerp · 863723
1 volger · 31095x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jo flokkers,

sinds tijdje doe ik aan nagt vissen, samen met me matties Dimitri, jerzy, Slavko, trekken we er soms op uit om lekker nagt te vissen.

We soeken dan een rustige plek langs de water kant, om onse sport uit te voeren.(waar geen scotoe komt)
We maken dan eerst een lekker vuurtje en drinken wat vodka, we gaan dan met levent aas op snoek en andere roof vis vissen..... de vissen worden dan ter plekke genutigd als we wat vangen tenminste.. Dimitri kan ze egt lekker klaar maken op de Oost Eu methode....(zonder graat)

we waren 1 x wezen vissen bij hoornse plas toen hadden we niks gevangen, we waren wel goed droekoe toen....Toen heeft Littel D (dimitri) een eent gevangen en op het vuur geset!(was wel en oude) Ik vont het toen wel lachen maar heb er nu spyt van... Ben ook tijdje boos Geweest Op L D toen .. maar hy blijft me mattie!!

Nou wie gaat ook welles nagt vissen?

groetn (gritniks)

Big Z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van AmStErDaMMERTJUHHHhhHHH op woensdag 20 september 2006 om 21:06:
Midden in de nacht ging plotseling mijn geluidskastje gillen! Met een ongeloofelijke haast sprong ik van mijn strecher af om daarna gigantisch hard over mijn klaar staande schoenen te struikelen. Met een complete hink stap sprong belandde ik met mijn gezicht in de modder.
Met een zwart gezicht keek ik omhoog in de richting van het geluidskastje wat nog steeds stond te loeien......

Uitspraak van groningen madness op donderdag 21 september 2006 om 08:47:
Vol verbazing zag ik hoe mijn slip gierde en gierde, haalde de meeste modder van mijn gezicht en sprinte snel verder in de richting van mijn hengels.
Gelukkig miste ik alle andere opstakels en kwam bij mijn hengels aan. Deze vis had al heel veel lijn genomen, voorzichtig pakte ik mijn hengel en sloeg aan...........

karper wereld?
Waarschuw beheerder
ik heb nu ook een hengel gekocht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kan ie ook een keer echt vissen. is weer eens wat anders dan vissen met de korte hengel!
Waarschuw beheerder
ga ze eerst testen, daarna zal ik er over nadenken

Waarschuw beheerder
dat zijn een paar mooie hengels miejong!
Waarschuw beheerder
da dit weeknd nagvissen dus eem kijekn als ze het ook doen

Waarschuw beheerder
en als de ene hengel niet wil, pak je gewoon de andere
Waarschuw beheerder
was gezellig, veel alcohol enzo erbij,

foto's komen snel

Waarschuw beheerder
oja

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoi erik,

iek doew owk altejd fisseng meng soms owk nagtfisseng mar dang op di slangeng fisseng, nouw iek owk eng nieuweng mek-mobiel heb geset met eng groteng koeferbak ang di beksijde. daring het iek meine fliegfish eng spinhengetltjeng erin gedang, en nouw als iek eets nar skole gow dang het iek geng sing en ga iek fisseng. owke heb iek eng polaroid brilleetjeng darme keng iek eng beetjeng oender di weateroeppervlak kiekeng, als iek dang carpeurs sie gang dang doew ikkeng meineng selfhemaakteng carpflieg ang di fliegfishhengel eng dang trow ikkeng di for di carpeurs eng hoop iek sei setteng di nar binneng. dang gef iek eng rukjeng ang met di fliegfisrot eng tjakka.

als iek fisjeng si priengeng en er tekeng ies fang jagers ing di neighbourhood dang set iek meng imitation fang kleineng fisjeng anf meineng fliegfishengel eng dan fang iek meestal snoekeng, di grootsteng iek ooit heb gefangen ies deseng [img width=614 height=410 cacheid=000cf0fd002538346d46880c1a0195c4a6]http://img144.imageshack.us/img144/2261/vis4vr2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
welke hengel was nou t beste dan melmang
Waarschuw beheerder
die middelste, daar heb ik een snoek mee gevangen

Waarschuw beheerder
Heb je ook een foto gemaakt
Waarschuw beheerder
komen binnenkort

Waarschuw beheerder
tranga

Waarschuw beheerder
boks

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
daar bij die molen zit vis verscholen.......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jwt

Waarschuw beheerder
zonder hoofd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sgijnt een bijtende oe em be er los te lopen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
verkopeng aan die sjinees
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 26 september 2006 om 00:32:
daar bij die molen zit vis verscholen.......

daar bij dat stekkie....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Melman op dinsdag 26 september 2006 om 08:54:
daar bij dat stekkie

waar ik zo graag vis

yibbeda yibbeda, boys & girls

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beter dat rex ook altijd snagst om 3 uur word herhaald
Waarschuw beheerder
whehe, klopt zag het laatst ook

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
viisen met ed en arnout is tog het vetste vis tv je kent het wel zijn helaas maar een stuk of 12 aflevingen van

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
iek sag todey fishing ong the edge oef soeits eng seng fingen self 50 kiloemeters langdinwearts dogsshark eng stekelmetrog meng, oengeloefelejk
Waarschuw beheerder
is ook een leuk program idd:yes:

en idd een haai kan ook in zoet water leven:S

vaag maar ze zwemmen rivieren op om te jagen:yes:
Waarschuw beheerder
[img width=465 height=401 cacheid=000cf3ff002540954e04c30d1a01967b6e]http://www.biggamefishing.info/mako1.jpg[/img]
[img width=678 height=453 cacheid=000cf40a0025409d6954dbc31a01967b6e]http://www.fishandfun.net/photo/gallery/zk-big.jpg[/img]
wat een knoeperd was dat zeg...
Waarschuw beheerder
Ze klappen in het boterdiep gewoon het water uit die haaien
[img width=411 height=267 cacheid=0013e379002540cf494415d21a01968003]http://www.thechron.net/photos/uncategorized/great_white_shark.jpg[/img]