Haha word morgen pas officieel 21 maar heb het gisteravond geviert was echt top, waren allemaal behoorlijk de weg kwijt, maar erg gelachen om de strippers Haha,
Maar toch dank je wel
Ben vanavond wel weer ff op pf,
ga nu even lekker bij komen
heb net mn hele huis gesopt enzo, was een bende wil je niet weten
tot vanaaf
Maar toch dank je wel
Ben vanavond wel weer ff op pf,
ga nu even lekker bij komen
heb net mn hele huis gesopt enzo, was een bende wil je niet weten
tot vanaaf
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 16:57:boeren lul!!!!!
echt een achterlijke mongool jij gatver damme
vies goor strond jong
je kindje krijgt in ieder geval wél een beschaafde moeder.
ik heb je trouwens een PB gestuurd waarin ik uitleg dat mijn kamergenoot die kutopmerking maakte.
of je dat verder gelooft moet je zelf maar weten, val mij er in ieder geval niet mee lastig.
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 08:57:ja heb hem net pas gelezen
en ja het krijgt zeker een beschaafde moeder maar denk dat als dit jou tekst was en het over jou ongeboren kindje gaat jij ook goed pist ben...
dit had ik trouwens al eerder neer gezet dan dat ik je een pb stuurde.....
leuke vriend heb je hahaha
Haha moet je maar niks van aantrekken joh
Vind het wel grappig dat hij zn excusses aanbied
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 13:16:CINDY van harte met je verjaardag mop
21 officieel volwassen hahaha
groetjes jolanda
hey wijfiej dank je wel
haha loop me rot terug te typen naar iedereen die me een berichtje stuurt van gefeliciteerd
heb er al een stuk of 60 gehad met prive berichten haha helemaal top joh
de rest natuurlijk ook allemaal dank je wel

Zaterdag heb ik het al geviert was echt super druk hierzo, haha heb me net wel afgevraagd waar ik het allemaal gelaten heb hier, was echt een bende de volgende dag
maar die 2 strippers op mn verjaardag was natuurlijk helemaal het einde haha dat sloeg gewoon echt alles,
en vanavond weer bijna een huis vol visite haha blijven aan de gang

Zaterdag heb ik het al geviert was echt super druk hierzo, haha heb me net wel afgevraagd waar ik het allemaal gelaten heb hier, was echt een bende de volgende dag
maar die 2 strippers op mn verjaardag was natuurlijk helemaal het einde haha dat sloeg gewoon echt alles,
en vanavond weer bijna een huis vol visite haha blijven aan de gang
laatste aanpassing
Als je aan kindjes begint... dan kies je bewust om NIET ELK WEEKEND te stappen..
en mocht je er wel zin in hebben, dan zijn opa en oma's aanwezig....
en je leven begint pas! met je gezinnetje naar t strand, mama lekker bruinen en voor ijses en bier voor papa zorgen. en papa met de kleine met emmer en scheppie kasteeltjes maken! geweldig!!!!!!
en mocht je er wel zin in hebben, dan zijn opa en oma's aanwezig....
en je leven begint pas! met je gezinnetje naar t strand, mama lekker bruinen en voor ijses en bier voor papa zorgen. en papa met de kleine met emmer en scheppie kasteeltjes maken! geweldig!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 19:07:ach meid gezelllig toch....
hahaha hoe komen ze er op een stripper
Haha ja ik weet het ook niet
maar was onwijs lachen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 09:57:Mama worden is een gunst maar een GOEIE moeder zijn een kunst
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 15:21:Ik ben nog geen mama maar ik hoop het wel te worden. Het lijkt me echt het mooiste was er is en daarom willen mijn vriend en ik ook niet al te lang meer wachten!
Voor al de mama's en papa's geniet er maar lekker van!
Jij mag dus nog lekker oefenen
heel veel succes
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 16:39:whahaha ja he cin is mooi he
heb ik gekregen voor men zwangerschap
Ja hij is echt mooi hihi
denk nou gooi hem hier er even op
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 20:04:Ik wil ook mama worden!! kan niet wachten.
Denk ook niet dat het heel lang zou duren! hoop ik tenminste
Heel veel succes
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 21:08:Heel veel succes tis zeker het mooiste wat er is
ja mijn vriend en ik hebben het er pas over gehad. We willen het allebei heel graag. aan de andere kant ben ik nog jong zat. maar wie weet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 21:39:ja mijn vriend en ik hebben het er pas over gehad. We willen het allebei heel graag. aan de andere kant ben ik nog jong zat. maar wie weet
goed over nadenken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 21:50:goed over nadenken
Ja we praten er al veel over.. mocht het zover zijn/ komen dan hoor je het
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 21:51:a we praten er al veel over.. mocht het zover zijn/ komen dan hoor je het
ja is goed moet je me maar een prive berichtje sturen
altijd wel leuk toch
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 15:38:Jij mag dus nog lekker oefenen Hihi nou ik ook over een tijdje weer voor me tweede
heel veel succes
Haha! Dank je wel dat oefenen zit wel goed!
Nee eind van het jaar willen mijn vriend en ik toch wel gaan beginnen. Ons huisje is volgende maand klaar en dan gaan we eerst nog samen op vakantie en dan zien wel.
Ondanks dat ik en mijn vriend nog niet zo lang met elkaar gaan heb ik toch wel het gevoel dat hij de vader van mijn kind(eren) wordt.
Jij ook veel succes met het oefenen voor je 2e!
ben het helemaal met je eens
mama worden is het mooiste wat er is....

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 15:13:it's good to be a proud mom
i wanna be one too
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 23:19:i wanna be one too
het is mij ook gelukt dus....
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 23:29:het is mij ook gelukt dus....
blijf in ieder geval gewoon goed oefenen natuurlijk
moeder worden is een bizonder iets voor al als je er veel moeite voor heb moeten doen
maar na 11 en 16 jaar opgevoed te hebben had ik het wel gezien ben lekker vrijgezel en voel me 18 dus ik heb ze maar gedumpt !!!!!!!!!
er zijn er bijna 2 jarig jaja ik zou niet weten wie,ik hoef ze niet ik ken ze niet ik mot ze niet hoera hoera hoe lang zal ik nog leven?
maar na 11 en 16 jaar opgevoed te hebben had ik het wel gezien ben lekker vrijgezel en voel me 18 dus ik heb ze maar gedumpt !!!!!!!!!
er zijn er bijna 2 jarig jaja ik zou niet weten wie,ik hoef ze niet ik ken ze niet ik mot ze niet hoera hoera hoe lang zal ik nog leven?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 21:56:jullie snappen het al ik word mama, voor mij was dit het mooiste bericht om te krijgen....misschien denken jullie er anders over of hebben jullie tips??
Fantastisch nieuws ... inderdaad het mooiste wat er is volgens mij
Gefeliciteerd meid