(ik al een paar maand en gaat vet goed )
en niet weten wat de ander door de weeks aan het doen is
Tsja is misschien wel ff vol te houden inderdaad
Precies..Maar geduld raakt ook ooit eens een keer op he
Als je echt gek bent van elkaar, kan je geen minuut zonder elkaar. Dus nee als je echt verlieft bent dan wil je ieder moment van de dag samen doorbrengen (indien mogelijk uiteraard)
M'n vriend is marinier
want anders kan ik hem na 4 weken al wel weer schijten
Een lange afstand (Groningen, Zwijndrecht)...hoop dat we het nog lang volhouden....
Whehe zal het ooit nog goedkomen
maar goed
ik ben wel oprecht blij als ik je dan weer zie....
wie houd het vol liefde op afstand en mekaar alleen in het weekend zien en niet weten wat de ander door de weeks aan het doen is wie houd dat vol en voor hoelang
zeker omdat ik graag rim?
Ow oke op zo'n manier
daar ben ik het dan weer niet mee eens
das alleen als het niet doordacht is
en vervolgens elkaar verdragen
Liefde op afstand vind ik nu beter!
en vervolgens over gaan tot moord en doodslag
Mag toch hopen dat niet elke kerel op de aardbol zo'n klootviool als mijn ex is ...
Geeft je ook de tijd om de ander te missen heb ik al wel door en des te leuker om mekaar weer te zien
zit liever hier alleen te bedenken hoe graag ik bij m zou zijn
dan dat ik bij hem zou zitten met het idee "was ik maar ergens anders"
Als het me nog een keer zal overkomen, dan moet ik wel heeeeeel heeeel erg verliefd zijn, maar alsnog vraag ik t me sterk af of t zou lukken.
Alles kan als je dr maar voor wilt gaan!
Ik ook hoor, stem helemaal voor
Geeft je ook de tijd om de ander te missen heb ik al wel door en des te leuker om mekaar weer te zien
zit liever hier alleen te bedenken hoe graag ik bij m zou zijn
dan dat ik bij hem zou zitten met het idee "was ik maar ergens anders"
ik heb een relatie gehad met een jongen uit belgie..en dat ging perfect..we zagen elkaar heel weinig..maah we belden elkaar zoveel mogelijk..en elke dag op msn..!!
doordat je elkaar mist..groei je wel naah elkaar toe..
en bijdeze...echte liefde overwint ALLES maah ook egt ALLES..!! dus ook de afstand!!!!
..we zagen elkaar heel weinig..maah we belden elkaar zoveel mogelijk..en elke dag op msn..!!
Booyaka heeft altijd goed raad!
Nou Booyaka weet gewoon wat ze NIET meer wil
en daarmee weer gelijk wat ze wel wil
verry sattisfied at the moment
Ik vind maar een dom onderwerp. Als het niet lukt, dan stelt de liefde ook niks voor. Dan kan je net zo goed niet aan beginnen. Als het echte liefde is, heb je voor elkaar alles over.
Mijn zwager moest een half jaar naar Irak en dat heeft mijn zus toch ook volgehouden?
wie houd het vol liefde op afstand en mekaar alleen in het weekend zien en niet weten wat de ander door de weeks aan het doen is wie houd dat vol en voor hoelang
ik niet, heb het deze week uitgemaakt..
jammer maarja ik trok het niet meer om er heen te rijden..