Partyflock
 
Forumonderwerp · 863502
Waarschuw beheerder
Nog ff geduld en dan kunnen we weer!!!
Zondag a.s. is het weer zover en kunnen we weer genieten van het heerlijkste zondag feestje CHAKRAPARTY!
Line-up, decoratie, geluid, sfeer alles klopt daar gewoon!
Niks zien en gezien worden........gewoon ouderwets feesten met z'n alle!
En ik ben er bij :cheer:
 
Waarschuw beheerder
blijkbaar is er verder niemand bij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 11:50:
blijkbaar is er verder niemand bij


Jawel hoor!!! Ik ben zeker van de party!! :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Car op donderdag 6 april 2006 om 15:56:
Jawel hoor!!! Ik ben zeker van de party!!


Ik ook!!!:D
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaaaaaaa zondag Chakra!!!!!!!!!!
En op tijd komen allemaal want het is om 3 uur al open!!!!
Jiiiihaaaaaaa Chakra!!!