Partyflock

Forumonderwerp · 862504
Waarschuw beheerder
Lijkt het je wat? Waar gaat je voorkeur naar uit? Wat zijn de leuke dingen van het werk en wat de minder leuke dingen?¿

Waarschuw beheerder
en dat met de naam men killer ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 18:22:
Het lijkt me een zwaar, maar dankbaar beroep.

Dat denk ik ook! Mijn nichtje werkt er ook...
Waarschuw beheerder
Het lijkt me een mooi beroep. Alleen zou ik niet zo goed tegen het 7 dagen in de week 24 uur per dag kunnen.

Ik wou vroeger altijd restorator worden. Dat leek me wel wat. Iemand bv die helemaal verminkt is met een verkeersongeluk toch weer zo toonbaar maken dat de familie en vrienden afscheid konden nemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op zondag 2 april 2006 om 20:50:
Lijkt het je wat? Waar gaat je voorkeur naar uit? Wat zijn de leuke dingen van het werk en wat de minder leuke dingen?¿

ik wilde een opleiding via het stivu jaren geleden gaan doen in den haag, kost een hoop duiten, maar dan denk je ook wat te hebben.

feit is, jonge mensen worden niet aangenomen. ik heb diverse sollicitatie's gehad en werd na een paar dagen gebeld met een of ander smoesje, achteraf bleek altijd iemand te zijn aangenomen die zelf bijna in het graf staat.

gelukkig dat ik de opleiding niet heb gedaan, dat komt misschien later al sik zelf ook ouder ben, en meer kans maak. het lijkt me een top beroep.

me moeder deed dat werk vroeger ook in een verzorgings tehuis en als klein kind ging ik al mee kijken
mijn vader en opa hebben we ook grotendeels zelf opgebaard

en mijn opa heeft bij ons in huis opgebaard gelegen (y)

Waarschuw beheerder
Ik zou dat niet kunnen, heb Respect voor mensen die t wel kunnen! Ben dr veel te emotioneel voor!
Waarschuw beheerder
me moeke werkt er....!

Waarschuw beheerder
hmm wel mysterieus lijkt me wel apart om lijken te bekijken

Waarschuw beheerder
en dat met de naam men killer

tja idd kanmn naam beter veranderen in mietje hahaha:):)

kijk ik jank alleen als het echt zielig is of als mensen echt pijn hebben , ik jank niet als er ruzie is ofzo ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 18:22:
Wat doe je daar precies FC Lacoste?

op de administratie en soms als het druk is bijspringen bij de oven e.d. (wel achter de schermen gelukkig).
Waarschuw beheerder
Ik weet van jongs af aan al niet anders. Mijn vader is zelf uitvaartverzorger en ik zou hem graag achterna gaan in zijn vak en onderneming. Ik draai mee op het niveau van algemeen medewerker af en toe en ik kan niet anders zeggen dan dat het me goed bevalt. Ik zou mensen het vak van uitvaartverzorging echt aanraden.
Waarschuw beheerder
donateur
Echt veel respect voor de mensen die daar werken!
Je bent altijd met verdrietige mensen bezig.. Tuurlijk zal men onderling ook veel lol hebben.. Maar het is absoluut niks voor mij!! :NEE:

Waarschuw beheerder
als je je geroepen voelt, maar het zou niks voor mij zijn :nee: