Vorige topics zijn al zwaar verouderd, dus bij deze mijn nieuwe topic over Capoeira. Doe hetzelf nu al enkele maanden en vind het echt een supergave sport. Zijn er hier nog meer capoeiristen onder ons?
persoonlijk niks voor mij, ik ben van het directere werk gewoon aanval ontwijken en afmaken.
heb zelf wel is getraint bij een school om het "spel" zelf mee te maken en dat was toch wel bijzonder, ik weet niet of iemand het Pencak Silat spel wel eens heeft mogen ervaren maar het heeft zeer veel van elkaar weg! blijf erbij het is niet mijn ding, MAAR RESPECT VOOR DE BEOEFENAARS!
Ik heb ff je eigen tekst bekeken, en je lijkt wel een beetje op zo'n wijsbegeerte van mortal kombat... Alleen die mop van die penis enzo vind ik een beetje vaag
Ik heb t bijna elke dag gezien in Brazilie, maar dat was alleen voor de show. Maar de dingen die ik daar zag zouden zo in een bruce lee film van tegenwoordig kunnen.
Erg sierlijk allemaal.
Er was mij uitgelegd dat je weer onderverdelingen hebt in de capoeira, welke weet ik niet meer allemaal
Ik vind het een prachtige sport om naar te kijken. Echt heel knap, maar ik denk dat het niets voor mij is. Ben niet zo acrobatisch ingesteld. Hou meer van het knokken.
Er bestaat angola en regional... Regional is ontstaan uit angola.
Angola bestaat al lang voor de 20e eeuw, het is voornamelijk laag bij de grond... Ik denk dat de meesten die capoeira hebben gezien alleen regional kennen, deze stijl wordt naar mijn weten overal gespeeld, het ziet er volgens de meesten mooier uit en is sneller...
vandaag dus wel Angola gespeeld op de jaarlijkse workshop!
Ik vond t qua zwaarte meevallen, maar wel echt heel erg leuk
Alleen workshop van 11.00-18.00 met soms 10 mins drinkpauze vink toch wat overdone
nee joh non stop trainen is het beste kom op bitsje... Is lekker joh hele dag trainen
als je maar wat weet mja dag erna vrolijk de hele dag over pinkpop terrein gewandeld, dus ik heb t overleefd
Echt als herboren voelde ik me overigens niet, t was meer een kwestie van loeiheet bad, tijgerbalsem en bed