Enemy Territory da's lang geleden dat ik die gespeeld heb. Ik heb ook een tijdje aan de splatterladder meegedaan. Ik stond rond plaatsje 20.000 ofzo van de 70.000 doe je het niet slecht lijkt me.
Mensen die america's army spelen moeten die spel echt niet spelen. Het is deels realistisch maar ook veel meer onrealistisch. Het lijkt op Quake Arena in een WO II jasje.
Er zijn zoveel mods dat wil je niet weten ik heb truecombat elite gespeelt. Vond ik nou niet zo, het is gewoon een counterstrike kloon. Maar de Falckon mod is wél vet. Daar heb je rijdbare tanks die je waar dan ook in kan zetten en je kan ze zelf berijden inclusief de tank zelf afvuren inclusief de mg42
daarbij hebben ze de zware wapens ietsjes veranderd zodat je niet dat gezeik krijgt van die panzerfaust. Je kan er niet zo makkelijk mee campen. Naast die wapens heb je ook nieuwe wapens: de BAR assault rifle, K43, garand, browning machine gun enz.
http://stealthy.foolishgames.net/news.php
Mensen die america's army spelen moeten die spel echt niet spelen. Het is deels realistisch maar ook veel meer onrealistisch. Het lijkt op Quake Arena in een WO II jasje.
Er zijn zoveel mods dat wil je niet weten ik heb truecombat elite gespeelt. Vond ik nou niet zo, het is gewoon een counterstrike kloon. Maar de Falckon mod is wél vet. Daar heb je rijdbare tanks die je waar dan ook in kan zetten en je kan ze zelf berijden inclusief de tank zelf afvuren inclusief de mg42
http://stealthy.foolishgames.net/news.php
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 14:44:kheb gister vanaf 12uur snachts tot 11uur smorgens een clan war gehad
Als je zoveel speelt wil ik iig niet tegen je spelen
hehehe
Uitspraak van Colonel Sanders op zaterdag 15 april 2006 om 10:46:Ik snap het niet, staat die ander op 100 meter afstand knalt ie me nog perfect af! En dat gewoon met een standaard wapen geen sniper rifle
paar tips:
1Ben zo veel mogelijk MEDIC! je kunt je zelf healen en hebt meer leven.
2Probeer altijd headshots te maken 2kogels en hij is dood.
3speel met een FT(fire team) dan ben je moeilijker te verslaan
khoop dat je er wat aan hebt
Ik ben echt niet highskilled. Gewoon lekker knallen op splatterladder heb ik ooit tussen de 9000 - 10000e plaats gestaan van de 70000. Da's niet slecht dacht ik zo. Maar in clans spelen zoals jullie dat doen nee dat niet.
Ik heb wel eens een iets leuks uitgehaald. Mijn vrienden en ik Lannen heel vaak tegen elkaar gewoon lekker gezellig met een biertje en chips. Normaal doen we UT, Red Alert 2 (lekker oldschool). Ik had ze een keer overgehaald om een ander spel te doen. Ik had ET voorgesteld en ze hadden het geweten!
2000xp in 2 mappen
. Maar toen aan het eind van de avond hadden ze het een beetje door. Maar ik kon gewoon met een groepje 3 tegen een groepje van 6 gewoon winnen.
dan ben je wel goed.
Ik heb wel eens een iets leuks uitgehaald. Mijn vrienden en ik Lannen heel vaak tegen elkaar gewoon lekker gezellig met een biertje en chips. Normaal doen we UT, Red Alert 2 (lekker oldschool). Ik had ze een keer overgehaald om een ander spel te doen. Ik had ET voorgesteld en ze hadden het geweten!
ex clans: Parodia, team massacre
laatste aanpassing