en waarom niet?
omdat ik ècht niet geassocieerd wil worden met het stereotype-gabber-nu of hoedanook
amen
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 april 2006 om 00:05:Idd!!Lijkt wel op Oliver kahn met die malle kop van hem,en dat geblodeerde kapsel>>Echt duits!
ga jij maar is een cursus Nederlands volgen
ik verf m'n haar niet , als je dat denkt.
ps. de enige argumenten hier zeggen dat het lekker zit, echt niemand dat het er mooi is
dusse.. red oe!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 23:03:echt niemand dat het er mooi is
vind ze mooi..
zo goed?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 23:03:echt niemand dat het er mooi is
ausies zijn gewoon zo mooi dat t vanzelfsprekend is dat je dat niet meer hoeft te zeggen
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 31 maart 2006 om 17:42:wie draagt nog meer z'n aussies in het openbaar?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 22:14:Uitspraak van [DTT]!!Sabje!!op woensdag 5 april 2006 om 16:59:
k durf geen Aussie in het openbaar te dragen...
Wat zullen mijn Lonsdale vrienden ervan denken?
Straks hoor ik er niet meer bij
dan denken je vrienden dat je een echte gabber bent
hahaha
Dat zou mega erg zijn.
Vind Aussie sexy
Ik draag bijna elke dag nog wel iets van australian (ben zowat de enigste hier nog in antwerpen). polo en/of een trainingsbroek. en de jasjes die hou ik bij voor op feesten.
Zou me pas echt slecht voelen moest ik zoals zovelen hier rondlopen in een "da puta madres "t-shirtje en puma schoenen (lees pantoffeltjes)
Zou me pas echt slecht voelen moest ik zoals zovelen hier rondlopen in een "da puta madres "t-shirtje en puma schoenen (lees pantoffeltjes)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 12:35:zijn ook mensen toch
Je gaat toch ook niet in je pyamabroek de straat op
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 23:07:ik draag elke dag en overal een australian het kan me niks schelen wat anderen er van vinden ik draag wat ik mooi vind en waar ik me lekker in voel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 13:36:iedereen weer in de trainingspakken
zeker man
aussi .. need I say more???
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 31 maart 2006 om 17:42:Wie doet dat nog meer! ik wel, vandaag oude aussie aan in de trein, mensen keken me raar aan joh...
Maar is toch nix raars aan meer, wie draagt nog meer z'n aussies in het openbaar?
ik snap niet wat er mis is met een aussie
draag er zelf ook vaak een
als de mensen het niet mooi vinden kijken ze maar de andere kant op
Ik durf geen Aussie in het openbaar te dragen...
Wat zullen mijn Lonsdale vrienden ervan denken?
Straks hoor ik er niet meer bij
Nee jij met je 666 ... Zullen we het niet over je 'Gothic-vrienden) hebben