| Betreft: | evenement: In Qontrol, zaterdag 15 april 2006 om 21:00 |
Nog even voor de duidelijkheid; de mensen die zijn geweest krijgen een VIP kaart thuis gestuurd. Deze hoeven dus geen entreekaartje meer te kopen )in tegenstelling tot wat op het blauwe briefje staat wat je hebt gekregen). 
Maandagmiddag kan men de code invoeren die ze hebben gekregen en de gegevens achterlaten.
Maandagmiddag kan men de code invoeren die ze hebben gekregen en de gegevens achterlaten.
en hoe veel mensen waren er nou eigenlijk echt in het blauw gekomen????? 
vipkaart
die had ik toch al
ik dacht het gaat om dat speciale VIPdeck met gratis eten drinken en een ober
was toch niet van plan (vip of geen vip) er heen te gaan...
vipkaart
die had ik toch al
ik dacht het gaat om dat speciale VIPdeck met gratis eten drinken en een ober
laatste aanpassing
Deze hoeven dus geen entreekaartje meer te kopen )in tegenstelling tot wat op het blauwe briefje staat wat je hebt gekregen).
En dat was dus wel een 1 april grap
Tis jammer dat ik niet kon anders was ik zeker in die grap getrapt om ff te kijken hoe ut ur was
Uitspraak van HardElement op zaterdag 1 april 2006 om 21:15:ik dacht het gaat om dat speciale VIPdeck met gratis eten drinken en een ober
Das een andere actie die tot woensdag loopt
nee die is voor mij
Whhehe toch maar gegaan en wel mooi een vip kaartje gescoort.
Omdat er zo weinig mensen aanwezig waren heb de organisatie van q-dance besloten alle mensen die die dag op P1 voor de rai stonden een gratis vip kaartje toe te sturen i.p.v je gewone kaartje te laten updaten tot een vip kaartje.
Sukkels die niet geweest zijn.En het was geen grap!!!
Omdat er zo weinig mensen aanwezig waren heb de organisatie van q-dance besloten alle mensen die die dag op P1 voor de rai stonden een gratis vip kaartje toe te sturen i.p.v je gewone kaartje te laten updaten tot een vip kaartje.
hoppeta gratis vip ticket is zn ritje toch waard geweest 
Uitspraak van House Makelaar op zondag 2 april 2006 om 19:39:Whhehe toch maar gegaan en wel mooi een vip kaartje gescoort.
is dat zeker dat je een vip kaart krijgt gestuurd, want dan ken ik mn gewone kaartje wel verkopen
is dat zeker dat je een vip kaart krijgt gestuurd, want dan ken ik mn gewone kaartje wel verkopen
100% zeker ben ik het natuurlijk niet. Ik had nog geen kaartje dus ik ga dr gewoon vanuit dat ik die shit thuisgestuurd krijg. Zou nog wel ff wachten met verkopen van je kaartje. Vul vandaag na 3 uur je code in op q-dance.nl en dan zul je wel iets meer info ontvangen.
net me code ingevuld, daarna kwam dit bericht
Beste In Qontrol Flashmobber,
Bedankt voor het aanwezig zijn op de flashmob van In Qontrol!
Je hebt succesvol je gegevens ingevuld. Je zult als dank voor je aanwezigheid enkele dagen voor In Qontrol een VIP kaart in de brievenbus ontvangen. Voor de duidelijkheid; je hebt GEEN kaartje meer nodig, in tegenstelling tot wat in de blauwe brief stond. Aangezien er 'slechts' 70 mensen aanwezig waren in plaats van de 250 waar we op hoopten, hebben wij besloten de beloning groter te maken!
Met een VIP-kaart heb je de volgende voordelen ten opzichte van de rest van de bezoekers:
- Aparte ingang
- Gratis garderobe
- Een VIP-lounge
- VIP decks in de main
- Gratis toiletten
Meld je met je VIP-kaart bij de VIP-ingang.
Wij wensen je veel plezier op In Qontrol,
Q-dance

Q-dance bedankt!

Beste In Qontrol Flashmobber,
Bedankt voor het aanwezig zijn op de flashmob van In Qontrol!
Je hebt succesvol je gegevens ingevuld. Je zult als dank voor je aanwezigheid enkele dagen voor In Qontrol een VIP kaart in de brievenbus ontvangen. Voor de duidelijkheid; je hebt GEEN kaartje meer nodig, in tegenstelling tot wat in de blauwe brief stond. Aangezien er 'slechts' 70 mensen aanwezig waren in plaats van de 250 waar we op hoopten, hebben wij besloten de beloning groter te maken!
Met een VIP-kaart heb je de volgende voordelen ten opzichte van de rest van de bezoekers:
- Aparte ingang
- Gratis garderobe
- Een VIP-lounge
- VIP decks in de main
- Gratis toiletten
Meld je met je VIP-kaart bij de VIP-ingang.
Wij wensen je veel plezier op In Qontrol,
Q-dance
Q-dance bedankt!
lekker lekker dit 
Uitspraak van House Makelaar op maandag 3 april 2006 om 15:09:waar moet je die code invullen??
de site zelf van iq en dan op 1 van de links bovenste dele van het logo druke
lekker vip kaartje in de bus gehad supaaaah Q-dance
laatste aanpassing