| Betreft: | evenement: CSR, zaterdag 27 mei 2006 om 22:00 |
Uitspraak van Hakkuh-Bas op donderdag 20 april 2006 om 22:13:als er maar 300 verkocht worden
Waarom maar 300
Uitspraak van De wegwijsmevrouwHoe meer zielen hoe meer vreugd tochop zondag 23 april 2006 om 19:19:
zowiezo 1 ziel erbij
CSR!!!!
plague
Ghehe
Uitspraak van De wegwijsmevrouwGezelligop dinsdag 25 april 2006 om 22:14:
ja das nog maar af te wachten heO:) haha
wel fucking ver reizen
Uitspraak van dj mello-die op dinsdag 25 april 2006 om 22:55:ja das nog maar af te wachten he haha
Dat moet goed komen
Uitspraak van dj mello-die op dinsdag 25 april 2006 om 22:55:wel fucking ver reizen
Ja dat had ik vorige week toen ik naar Hardcore gladiators ging
laatste aanpassing
Ja die in de peppermill...maar vanaf katwijk aan zee is het best een endje hoor
Haha maarja heb het ervoor over
want is best een leuke locatie en t was een gezellig feest...dus ik kom zeker vaker de peppermil onveilig maken haha 
laatste aanpassing
Vorige week vrijdag
heb super naar me zin gehad haha terrorzoldertjuh 
Uitspraak van De wegwijsmevrouwVorige week vrijdagop vrijdag 28 april 2006 om 15:54:
heb super naar me zin gehad haha terrorzoldertjuh
precies was ram vet
Uitspraak van 71 Kilo Tom op maandag 1 mei 2006 om 21:27:BASEMENT van de nighttown
valt die zo tegen dan die kelder?
Uitspraak van Pinda -078- op dinsdag 2 mei 2006 om 19:17:idd kaart verkoop is ook klote
weinig kaarten verkocht dan?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 19:29:weinig kaarten verkocht dan?
weet niet maar t is zowiezo kut om aan kaarten te komen weet nie eens waar je ze ken halen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 15:23:The Tyrant has some issues in the US to deal with, so has unfortunatly cancelled.
However, Mutante from Montreal Canada will be coming over and will take his place
hm bad from the tyrant..
that was for a few people THE reason to come..
Uitspraak van Pinda -078- op woensdag 3 mei 2006 om 18:32:weet niet maar t is zowiezo kut om aan kaarten te komen weet nie eens waar je ze ken halen
ticketsbox?
Heb me kaartje net gehaald, dus ik ben er zeker.
Deze kan je halen bij Triplevision. Ik neem aan dat je Mid-Town wel ken op de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam wel weet te vinden. Daar moet je even doorlopen totdat de weg in een bocht gaat lopen. En in die bocht zit Triplevision. En er zijn nog genoeg kaarten te koop kon ik vandaag zien.
Helaas niet, had wel makkelijker geweest.
Uitspraak van Pinda -078- op woensdag 3 mei 2006 om 18:32:weet niet maar t is zowiezo kut om aan kaarten te komen weet nie eens waar je ze ken halen
Deze kan je halen bij Triplevision. Ik neem aan dat je Mid-Town wel ken op de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam wel weet te vinden. Daar moet je even doorlopen totdat de weg in een bocht gaat lopen. En in die bocht zit Triplevision. En er zijn nog genoeg kaarten te koop kon ik vandaag zien.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 17:15:ticketsbox?
Helaas niet, had wel makkelijker geweest.
Uitspraak van Pinda -078- op donderdag 4 mei 2006 om 18:00:oke mot maar weer s naar rotterdam dan
Helaas enige oplossing, of op internet bestellen, maar dat vindt ik zelf maar niks.
laatste aanpassing
Uitspraak van Hakkuh-Bas op donderdag 4 mei 2006 om 17:46:Helaas niet, had wel makkelijker geweest.
is wel kut dan...
benn og aan het twijfelen of ik ga... in een kleine kelder zie ik echt niet zitten om daar 120km voor te reizen en er zijn nog andere feesten zat