Hardcore = noob
Kortzichtigheid is voor n00bs
Hardcore = noob, nou laat dan maar ff een goeie zelfgemaakte hardcore track horen als het zo N00bish is..
Dan moet jouw eerste plaat dus ook meteen releasbaar zijn..
Der is idd een hoop zooi op de markt daar heb je idd een punt..
Maar je moet er toch jaren voor over hebben om een echte goeie hardcore producer te worden (uitzonderingen en talenten daargelaten natuurlijk )
T is echt niet zo simpel als niet hardcore liefhebbers wel eens denken
Hardcore = Gelijkwaardig aan elke andere vorm van house...
oke charlie maar je zogenaamde hardcore nummer die je hier geplaatst had was nou ook niet je van het.. erg simpel..
dus niet al af gaan kraken als je het zelf niet beter kan.
FL is voor NOOBS
Dat top ik zo. Binnen 4 uurtjes.
Hardcore = noob
FL is voor NOOBS
Reason is voor NOOBS
Ableton is voor NOOBS
Hardcore = noob
PartyFlock = NOOB
Nee, een NOOB heeft wel een beetje ervaring. Nou, ik moet je vertellen, er is een hoop zooi op de markt. Dat top ik zo. Binnen 4 uurtjes.
FL = NOOBS kan ik wel incomen..maar reason kun je vet met cubase rewiren of met andere programs...
Stuur eens een link naar wat goede hardcore. Of iets wat ik kan downlaaien. Iets waar veel tijd en aandacht aan geschonken is. Als ik eerlijk ben heb ik al sinds 1996 niet serieus naar hardcore geluisterd.
Ik wil jou wel eens een track à la Ophidian
FL is voor NOOBS
(en dat met FL Studio)
laat die nou net gereleased worden bij Scantraxx
Stuur eens een link naar wat goede hardcore.
Nee, een NOOB heeft wel een beetje ervaring. Nou, ik moet je vertellen, er is een hoop zooi op de markt. Dat top ik zo. Binnen 4 uurtjes.
heb hier een nummer wat ik zelf heel vet vindt!
dus doe je best!
http://s41.yousendit.com/d.aspx?id=0ZG31PDAPQ67B1PVR352PBOSX2
e-noid>dawn of a new era
Top Gozer,.. (zo horen we het graag) (en dat met FL Studio)
Logic (voor pc) of MAC???
weet je wat mij opvalt
Bijna alle jongens die een release krijgen hier werken met fl
geen muziek,ja prive ,alleen voor mezelf en mijn kameraden,zou nooit iets uitbrengen ook al kreeg ik een kans
gewoon leuk als hobby,verder nix
FL Studio kan je ook met cubase laten draaien (via rewire)
Zo moet het ook blijven
Dov zegt ook tegen mij... ja dat zeg je nu... maar toch Tis gewoon de passie voor muziek .
Naja als ik er nu zo over nadenken... als je van je hobby je beroep kan maken is altijd goed... als je het maar met plezier blijft doen.
Ik haat commercie en als ik iets uit zou brengen is het gelijk commercieel.......
Hou het echt puur voor mezelf.
ok maar dan kun je toch et label kiezen die het beste bij je past, ja met hardcore word et wat lastig om uit de commercie te blijven maar het is toch vet dat een veel groter publiek je muziek hoort. gewoon wat jij erin hebt gestopt laat je horen, jouw stem in de wereld brengen.
fruityloops.... de standaard geluidjes en dingetjes is echt bagger!!!!
hobby zal het altijd blijven,maar ik meen echt dat ik zo'n kans niet zou pakken
Ik haat commercie en als ik iets uit zou brengen is het gelijk commercieel.......
Hou het echt puur voor mezelf.
ben je gewoon stommer als 't achtereind van een varken
sorry ik vind het ook MET vst/vsti bagger,hoe goed en hoe lang iemand ook met fruityloops werkt,je kan altijd horen van he das in fl gemaakt
cubase en reason
Maar ik kan gewoon altijd duidelijk horen als iets met fl studio is gemaakt,het klinkt te digitaal,te 'gelikt' zeg maar.
fl is juist te makkelijk,zelfs mijn achterbuurjongen kan er muziek in maken,zegt mij dus genoeg...
alle patterns staan klaar..
als je ergens op klikt heb je al geluid etc...te makklijk
je draait aan wat knopjes,tadaa je kunt dingen vervormen...blah blah blah..
wat jij in een paar seconden berijkt in fl,moet ik veel langer aan knutselen door gebruik van codes.
ik neem liever de fiets,jij de auto...
het geeft mij gewoon een voldaner gevoel,meer het gevoel dat ik het zelf heb gedaan en me niet hoef aan te passen aan een machine
jij doet net of ik fl afkraak,en noemt me gelijk triest omdat ik kan horen als iets uit fl studio komt.......laatste aanpassing 1 april 2006 20:52
fl is juist te makkelijk,zelfs mijn achterbuurjongen kan er muziek in maken,zegt mij dus genoeg...
alle patterns staan klaar..
als je ergens op klikt heb je al geluid etc...te makklijk
je draait aan wat knopjes,tadaa je kunt dingen vervormen...blah blah blah..
wat jij in een paar seconden berijkt in fl,moet ik veel langer aan knutselen door gebruik van codes.
dan probeer ik het nog maar een keer: op dit forum zitten vast mensen die weten of FL ook voor de mac verkrijgbaar is...en weet iemand waar ik dat kan kopen/downloaden??
sorry maar daar ben ik het niet mee eens... want alle vst's voor fruity worden ook in logic, cubase en reason gebruikt.
volgens mij kan je met reason geen vst's gebruiken
he etienne bedankt!
wat bedoel je precies met logic IN COMBINATIE met cubase? ik zal het wel verkeerd hebben, maar het is toch maar een programma wat je tegelijkertijd kan gebruiken?
FL is voor NOOBS
Reason is voor NOOBS
Ableton is voor NOOBS
"computer-sound"
maar vst in combi met een proggie genaamd Reason...![]()
reallife knopjes draaien...
FL is voor NOOBS
Reason is voor NOOBS
Ableton is voor NOOBS
op 1 of andere manier heb ik er nooi zin in om cubase te gaan gebruiken.
Als je er niet in hebt verdiept moet je ook niet gaan roepen dat iets niet kan
Met knopjes draaien doel ik op KNOPJES draaien
maar kreeg niet de gewenste sound....
charly-dick
![[img width=25 height=15]http://www.synthforum.nl/forums/images/smilies/zwaai.gif[/img]](http://www.synthforum.nl/forums/images/smilies/zwaai.gif)