Partyflock

Forumonderwerp · 861115
1450x bekeken
Waarschuw beheerder
Aangezien ik laatst een vette discussie hierover had met mijn vriend, ben ik wel benieuwd naar de meningen van anderen. (y)

Stel..:

Jouw vriendin heeft een hele goede vriend, die jij niet zo goed kent, en wil daar een weekend bij gaan logeren. Maar jij mag niet mee.

Of andersom.

Wat zou je daar van vinden?

Ik vind dat vertrouwen voorop staat in een relatie, maar dat je wel rekening met elkaar moet houden. Dus als een ander iets echt niet tof vind, je bijv compromissen moet gaan sluiten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou ik zou het niet toelaten, bij een vriendin logeren geen probleem maar bij een gozer nee liever niet..... Kijk ik vertrouw haar tenzeerste maar logeren bij een gozer gaat me te ver, als ik dat zou vragen om bij een vriendin te gaan slapen krijg ik de grootste ruzie.

Waarschuw beheerder
Ik zou daar ook niet zo op zitten te wachten hoor.
Waarschuw beheerder
van ze lang zal ze leven niet :[
Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag ze dat. Je vertrouwt elkaar toch? Daarbij kun je dan een goed pokeravondje inlassen, als de kat van huis is. :bier:.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:01:
Nou ik zou het niet toelaten,

Je hebt niets toe te laten:no:

bij een vriendin logeren geen probleem maar bij een gozer nee liever niet.....

Die vriend was er nog altijd eerder dan de relatie:yes:

Kijk ik vertrouw haar tenzeerste maar logeren bij een gozer gaat me te ver

Als dat zo was had je er geen problemen mee:no:

Ik zal eerlijk toegeven er van binnen wel problemen mee te hebben maar zou er verder niets van zeggen, vertrouwen is een belangrijk gegeven:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:02:
Tuurlijk mag ze dat. Je vertrouwt elkaar toch? Daarbij kun je dan een goed pokeravondje inlassen, als de kat van huis is.

En zo is dat :D
Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag ze dat. Je vertrouwt elkaar toch? Daarbij kun je dan een goed pokeravondje inlassen, als de kat van huis is.

Dat is dan ook wel weer zo. :D

Maar als jij bij een vriendin zou willen logeren, zou jou vriendin dat ook goed keuren?

En als ze het niet goed zou keuren, wat zou je dan doen?
Waarschuw beheerder
donateur

Laat de volgende keer wat weten als jullie nog een pokerface erbij zoeken B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op dinsdag 28 maart 2006 om 12:03:
Die vriend was er nog altijd eerder dan de relatie

Zo kun je het ook bekijken. :jaja:

Je hebt niets toe te laten

Idd, verbieden werkt niet, en hoort ook niet vind ik.. :nee:

Maar vind wel dat je partner rekening met je moet houden, en weet als jij iets niet leuk vind, zich evt aan te passen.

Tenminste, dat zou ik doen. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van s-ie :cheer: op dinsdag 28 maart 2006 om 12:04:
Maar als jij bij een vriendin zou willen logeren, zou jou vriendin dat ook goed keuren?

En als ze het niet goed zou keuren, wat zou je dan doen?

Neuh, als je elkaar niet kunt vertrouwen heb je geen basis.

En als ze dat niet goed zou keuren, dan kan ze erop vertrouwen dat ze wat corrigerende tikken met de spijkerplank te incasseren krijgt.

Uitspraak van Gus Klabanus op dinsdag 28 maart 2006 om 12:05:
Laat de volgende keer wat weten als jullie nog een pokerface erbij zoeken

Will do. B-).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zou der ook wel vertrouwen...maar heb tog liever dat ze bij mij in bed komt :D ik weet ook al zeker dat er vette ruzie komt als ik zeg dat ik bij een vriendin wil blijven slapen...
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm lastige zaak zeg...Ik heb echt werkelijkwaar geen idee eigenlijk:s

Waarschuw beheerder
Geloof dat ik het niet leuk zal vinden!!!

Waarschuw beheerder
je kunt er weinig van zeggen, maar ik zou het niet echt tof vinden :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van s-ie :cheer: op dinsdag 28 maart 2006 om 11:59:
Jouw vriendin heeft een hele goede vriend, die jij niet zo goed kent, en wil daar een weekend bij gaan logeren. Maar jij mag niet mee.

Of andersom.

Dan weet je genoeg he?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn ex deed dat dus wel die ging zo bij een vriend van haar logeren, die schedel woond op zich zelf en dan zouden ze met z,n 2en zijn, ik was eght woedend toen ik hoorde datb ze dat gedaan had en dan ken je ook meteen opsoten, als ik zoiets gedaan zou hebben zou meteen de pleuris uitgebroken zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:06:
En als ze dat niet goed zou keuren, dan kan ze erop vertrouwen dat ze wat corrigerende tikken met de spijkerplank te incasseren krijgt

Of dat je hem lafjes tegen haar mond hangt als ze ligt te slapen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die vriend was er nog altijd eerder dan de relatie

amen ... vriendschap gaat voor
Waarschuw beheerder
vertrouwen voorop staat in een relatie, maar dat je wel rekening met elkaar moet houden

Inderdaad, maar als ze dan toch gaat heb je dus eigenlijk een vrijbrief om zelf een keer goed "uit eten" te gaan en dan gaat het van kwaad tot erger in je relatie denk ik.

Had het pas geleden bij de hand. Samen met een paar vrienden werd ik uitgenodigd bij een groep meisjes thuis voor een feest, waarna we konden blijven logeren.

Dat heb ik maar - verstandig als ik ben :yes: :P - van de hand gewezen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het hele feit dat je niet mee zou mogen slaat al nergens op... kijk, als je een keuze wordt gelaten is het anders, dan kan je er voor kiezen om wel of niet mee te gaan.

Maar als jouw partner jou gaat verbieden om mee te gaan, mag je je partner ook verbieden om te gaan... eerlijk is eerlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 28 maart 2006 om 12:15:
amen ... vriendschap gaat voor

Natuurlijk is vriendschap belangrijk.

Maar belangrijker? :nee:

Ik vind het wel op het zelfde niveau staan eerlijk gezegd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:30:
Het hele feit dat je niet mee zou mogen slaat al nergens op... kijk, als je een keuze wordt gelaten is het anders, dan kan je er voor kiezen om wel of niet mee te gaan.

Maar als jouw partner jou gaat verbieden om mee te gaan, mag je je partner ook verbieden om te gaan... eerlijk is eerlijk.

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Spank that monkey!!

[img width=215 height=161 cacheid=000091a600010e48ac5deb101a0150da59]http://money.cnn.com/2003/09/04/pf/saving/pepsi_monkey_game/monkey.03.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:09:
Geloof dat ik het niet leuk zal vinden!!!

Precies ja..

Waarschuw beheerder
Dus als een ander iets echt niet tof vind, je bijv compromissen moet gaan sluiten.

:yes:

Ik doe geen dingen die ik ook niet wil dat mijn vriend ze doet en ik ga ervan uit dat hij er ook zo over denkt...

Dus als ik weet dat hij liever niet heeft dat ik bij een andere jongen ga slapen, zal ik dat ook niet zo snel doen, en verwacht van hem hetzelfde.

Waarschuw beheerder
En als hij het dan toch persee wil dan zou ik graag even met dat vrouwke praten van te voren;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:37:
En als hij het dan toch persee wil dan zou ik graag even met dat vrouwke praten van te voren

Zij kan er toch niks aan doen? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van s-ie :cheer: op dinsdag 28 maart 2006 om 12:38:
Zij kan er toch niks aan doen?

Nee geef haar ook nergens de schuld van..waarschuw dr alleen van te voren :) jaja, zo netjes ben ik dan weer wel:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou het echt niet toelaten!!! Maakt niet uit hoe je relatie en of je elkaar vertrouwt! Erheen gaan ok maar slapen HO eens ff!! Never nooit!! Als dat andersom zou zijn zou er ook de pleurig uitbreken dusse! NO WAY!

:yes: :no: :yes:
Waarschuw beheerder
ceker niet...slechte ervaringen mee:[

Waarschuw beheerder
nou, ik zou het ECHT niet leuk vinden als mijn vriend bij een ''goeie'' vriendin zou gaan logeren:/ en dat heeft geen flikker met vertrouwen te maken in mijn ogen!Zou het zelf ook nooit doen:s

Waarschuw beheerder
iedereen zegt altijd ja dat is goed je vertrouwd mekaar.....je vertrouwd diegene ook maar je vertrouwd de persoon waarbij hij/zij gaat slapen niet en je bent bang dat er toch wat gebeurd... het is beter om te zeggen ik wil het niet, of je gaat mee. En je bent erbij dat is veel gerust stellender en jij hoeft je thuis niet op te vreten.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
er is altijd nog zoiets als respect voor elkaar hebben. en als je bij een goede vriendin gaat "logeren" dan heeft dat meer met respect voor je partner te maken dan met vertrouwen ;)
Waarschuw beheerder
Maar jij mag niet mee.

Ik zou wel willen weten waarom je niet mee mag.........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 99% (6).....1% o:) op dinsdag 28 maart 2006 om 13:29:
Ik zou wel willen weten waarom je niet mee mag.........

mee eens...
en ik zou het ook niet tof vinden
Waarschuw beheerder
Moeilijk, ik zou het denk wel toelaten, maar of ik er nou zo'n goed gevoel bij zou hebben weet ik niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:52:
nou, ik zou het ECHT niet leuk vinden als mijn vriend bij een ''goeie'' vriendin zou gaan logeren:/ en dat heeft geen flikker met vertrouwen te maken in mijn ogen!Zou het zelf ook nooit doen:s

Helemaal mee eens :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ik vin t in ieder geval erg slecht klinken
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het niet zo erg. ik blijf zelf soms een hele weekend bij een vriend ofzo..
ok, ik heb nu geen vriend natuurlijk. maar zonder vertrouwen is een goede relatie niet mogelijk, dus waarom zou het niet kunnen?
maar dan wil ik ook graag weten natuurlijk wie het is en als ik haar niet goed ken (de vriendin van mn vriend) zou ik er niet echt blij over zijn maar verbieden kan ik het hem dan toch niet... en zou ik ook niet willen...

Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag ze dat. Je vertrouwt elkaar toch? Daarbij kun je dan een goed pokeravondje inlassen, als de kat van huis is. .

:jaja:
Waarschuw beheerder
Scheelt eraan hoe goed ik diegene vriendin ken!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Pepperpot op dinsdag 28 maart 2006 om 16:20:
ik vind het niet zo erg. ik blijf zelf soms een hele weekend bij een vriend ofzo..
ok, ik heb nu geen vriend natuurlijk.

Nou dan, dus telt dat ook niet 8)

Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat ik dat toelaat. Al helemaal niet als ik die gast niet ken verder. Wil niet zeggen dat ik haar niet vertrouw, maar die gast kan ik al helemaal niet vertrouwen.
Waarschuw beheerder
en dat heeft geen flikker met vertrouwen te maken in mijn ogen!

En waarom heeft het niks met vertrouwen te maken?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 16:17:

Omdat? :)

Waarschuw beheerder
vertrouwen komt op de eerste plaats in een goeie relatie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:34:
Ik doe geen dingen die ik ook niet wil dat mijn vriend ze doet en ik ga ervan uit dat hij er ook zo over denkt...

Dus als ik weet dat hij liever niet heeft dat ik bij een andere jongen ga slapen, zal ik dat ook niet zo snel doen, en verwacht van hem hetzelfde.

Netjes!! (y)

Waarschuw beheerder
Zoals ~shirley~ al zei :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 13:03:
er is altijd nog zoiets als respect voor elkaar hebben. en als je bij een goede vriendin gaat "logeren" dan heeft dat meer met respect voor je partner te maken dan met vertrouwen

ben ik het ook mee eens.. Als ik het zou doen dan zou hij dat ook niet leuk vinden. En ik vertrouw mijn vriend voor 100% maar dat andere wijf niet! Dus No waY!!

Waarschuw beheerder
Ik vermoord die vriendin en sluit mijn vriend op in een of andere kamer waar hij de komende weken niet meer uitkomt B)

Waarschuw beheerder
ik zou het niet tof vinden dus zou het zelf ook niet doen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van s-ie :cheer: op dinsdag 28 maart 2006 om 12:06:
Idd, verbieden werkt niet, en hoort ook niet vind ik..

Maar vind wel dat je partner rekening met je moet houden, en weet als jij iets niet leuk vind, zich evt aan te passen.

pcies :yes:

Waarschuw beheerder
Zou er zelf verschrikkelijk van balen, maar een goede vriend van mij slaapt wel heel vaak in t weekend bij mij... gewoon voor de gezelligheid meer niet. Mijn vriend zit nu in Frankrijk en weet er wel van...vind t nergens op slaan en baalt er ook onwijs van. Heb ook dit weekend gezegt dat t de laatste keer is... als ik me in zijn schoenen verplaats, zou ik ook lichtelijk gek worden.

Waarschuw beheerder
Ik vind dat vertrouwen voorop staat in een relatie, maar dat je wel rekening met elkaar moet houden. Dus als een ander iets echt niet tof vind, je bijv compromissen moet gaan sluiten.laatste aanpassing 28 maart 2006 12:00

idd dat vind ik ook

Waarschuw beheerder
ik zou dit zeker niet leuk vinden... en zou het hem niet verbieden maar als hij dan beetje respect voor jou heeft vind ik dat hij uit zichzelf maar niet moet gaan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 28 maart 2006 om 21:06:
ik zou dit zeker niet leuk vinden... en zou het hem niet verbieden maar als hij dan beetje respect voor jou heeft vind ik dat hij uit zichzelf maar niet moet gaan

sluitk me bij aan
Waarschuw beheerder
ik zou niet bij een vriendin blijven slapen, dat doe ik nu ik single ben wel, maar uit respect voor me vriendin doe ik dat gewoon niet.

als zei graag bij iemand wilt blijven slapen oke, maar ik zou die nacht geen oog dicht doen en vertrouw het pas als ik cker weet dat er niks is gebeurd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 20:23:
Zou er zelf verschrikkelijk van balen, maar een goede vriend van mij slaapt wel heel vaak in t weekend bij mij... gewoon voor de gezelligheid meer niet. Mijn vriend zit nu in Frankrijk en weet er wel van...vind t nergens op slaan en baalt er ook onwijs van. Heb ook dit weekend gezegt dat t de laatste keer is... als ik me in zijn schoenen verplaats, zou ik ook lichtelijk gek worden.

Waarom doe je het zelf dan wel??? Als HIJ het zou doen zou je er gek van worden........

Waarschuw beheerder

Dat gaat dus mooi niet door.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:34:

Juist.
Waarschuw beheerder
nou, ik zou het ECHT niet leuk vinden als mijn vriend bij een ''goeie'' vriendin zou gaan logeren en dat heeft geen flikker met vertrouwen te maken in mijn ogen!Zou het zelf ook nooit doen

idd :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 28 maart 2006 om 17:24:
Ik vermoord die vriendin en sluit mijn vriend op in een of andere kamer waar hij de komende weken niet meer uitkomtB)

Hehe 8)

Waarschuw beheerder

Ik vind dat vertrouwen voorop staat in een relatie, maar dat je wel rekening met elkaar moet houden. Dus als een ander iets echt niet tof vind, je bijv compromissen moet gaan sluiten.

Ik vind dat dat moet kunnen :yes:

Vind t belachelijk dat je ineens 'anders' met je vrienden om moet gaan omdat je n vriend hebt! Die vrienden had je daarvoor ook al en vrienden zijn heel belangrijk dus ik zou gewoon gaan!

Andersom zou ik m ook gewoon laten gaan, of ik t leuk vind is weer n ander verhaal maar ik vind niet dat je zoiets kunt verbieden! :no:

Waarschuw beheerder
Waarom doe je het zelf dan wel??? Als HIJ het zou doen zou je er gek van worden........

Zo als ik al zei.... ik heb me nu wat meer in zijn schoenen verplaatst en doe t ook niet meer!

Waarschuw beheerder
No problem for me :D

Vertrouwen en wederzijds respect is de basis van elke relatie. ALs ze vreemd wil gaan, gebeurt het toch wel (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 22:48:
Vertrouwen en wederzijds respect is de basis van elke relatie. ALs ze vreemd wil gaan, gebeurt het toch wel

Amen (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 22:56:
Amen

Wat ben je lief voor me de laatste tijd :D

Waarschuw beheerder
eerst maar zorgen dat ik die vriendin een beetje ga leren kennen dan hea..
naja tenzij er een goeie reden voor is dat hij daarheen gaat..

mwa als ik haar ken en weet dat zij gene moves maakt vind ik het best..
mn schatje vertrouw ik sowiezo wel..

Waarschuw beheerder

Of andersom.

Zolang ze niet in hetzelfde bed liggen zou ik er geen problemen mee hebben :)

Waarschuw beheerder
Ik zou het helemaal geen probleem vinden :no: al liggen ze gezellig bij elkaar in bed :)

Als ik naar mezelf kijk, ik zou echt geen relatie met een van m'n vrienden willen hebben. 't Is gewoon puur vriendschappelijk en daarom zijn het ook gewoon vrienden! En als ik bij een vriendin blijf slapen liggen we ook in één bed, dus waarom niet met een vriend? :D

Dus als een ander iets echt niet tof vind, je bijv compromissen moet gaan sluiten.

Daar ben ik het wel mee eens. Maar om een compromis te sluiten moet je wel weten waar jij de meeste moeite mee hebt. Dat jij niet mee mag, of dat je vriend ook blijft slapen, of alleen om het feit dat jij haar (nog) niet zo goed kent?

Maar ja, een ding is zeker. Als iemand vreemd gaat of verliefd wordt op een ander dan voorkom je dat toch niet!

Waarschuw beheerder
Ex van me zei een keer dat ze ging stappen met een vriend van dr uit Flevoland
Geen punt, ze kende hem al dacht ik
Wat ze echter 'vergat' te vertellen, was dat hij ook bleef slapen, dat realiseerde ik mezelf ineens, aangezien hij waarschijnlijk niet terug zou gaan rijden diep in de nacht van Rotterdam naar daar

Toen vond ik het dus wel een punt!
Toen ik haar confronteerde ermee dat ik het een beetje raar vond en absoluut niet meer ok mee was gezien de manier waarop ik erachter moest komen dat ie bleef slapen, deed ze alsof ik achterlijk was

tuuuuuuuurlijk, vertrouwen is goed, maar dan moet je wel open zijn tegen elkaar.....als je de indruk wekt dat je wat te verbergen hebt, gaat er iets niet goed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Opzich moet het kunnen vind ik..

Kan me wel voorstellen dat het problemen opleverd..

Zelf slaap ik de laatst anderhalf/twee jaar zeker 2/3 weekenden per maand bij m'n beste vriendin. Zonder dat er ooit ook maar iets gebeurd is.. Ik weet dus als geen ander dat het heel goed kan.. maar kan me voorstellen dat de ander er niet blij mee is..
Waarschuw beheerder
Zou het denk ik ook niet zou leuk vinden.

Maarja kan haar moeilijk iets verbieden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 00:58:
En als ik bij een vriendin blijf slapen liggen we ook in één bed, dus waarom niet met een vriend?

En toch vind ik dat anders.. Ik snap wel wat je bedoelt, en op zich heb je ook wel gelijk. Maar ik zou me zelf ongemakkelijk voelen voor mijn vriend om bij een andere jongen in bed te gaan liggen. Ook al zou hij er geen problemen mee hebben.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 01:09:
tuuuuuuuurlijk, vertrouwen is goed, maar dan moet je wel open zijn tegen elkaar.....als je de indruk wekt dat je wat te verbergen hebt, gaat er iets niet goed

Idd. Eerlijk zijn is zo belangrijk. Als iemand stiekem achter je rug om doet, ga je ook rare dingen denken. Terwijl als die persoon eerlijk geweest was, je er misschien wel heel anders op gereageerd had.

Herken het wel een beetje. :jaja:

Daar ben ik het wel mee eens. Maar om een compromis te sluiten moet je wel weten waar jij de meeste moeite mee hebt. Dat jij niet mee mag, of dat je vriend ook blijft slapen, of alleen om het feit dat jij haar (nog) niet zo goed kent?

Als mijn vriend bij een vriendin van hem zou gaan slapen, die ik wel goed ken, heb ik er geen problemen mee. :nee:
Maar bij iemand die ik minder ken, en als ik ook nog eens niet mee zou mogen, wel!

Maar ja, een ding is zeker. Als iemand vreemd gaat of verliefd wordt op een ander dan voorkom je dat toch niet!

Ja, maar je kunt ook de kat op het spek binden. ;)
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Jouw vriendin heeft een hele goede vriend, die jij niet zo goed kent, en wil daar een weekend bij gaan logeren. Maar jij mag niet mee

Oprotten.....:yes: dat gebeurt gewoon niet....:/ .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

om "zomaar" te gana logeren ?

nee dat doe je niet.
dan zouden we ruzie hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 09:40:
om "zomaar" te gaan logeren ?

:no: dat is iets wat je niet doet.....als hij nou te veel gezopen zou hebben en daardoor zou moeten blijven slapen oke maar niet gewoon voor een logeerpartijtje :no: en dat heeft niks met vertrouwen te maken ik vind het gewoon onzin ;)

Waarschuw beheerder

tjah mag van mij best..
maar als hij zegt van je jij mag niet..
tja dan krijg ik toch me twijfels..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 09:41:
dat is iets wat je niet doet

inderdaad, in een relatie ga je niet "zomaar" een weekendje bij een goede vriend slapen.
dat DOE je gewoon niet.
ongeacht het vertrouwen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 09:42:
als hij zegt van je jij mag niet..
tja dan krijg ik toch me twijfels

dan hoop ik voor jou vriend dat jij nooit zoiets bij hem zou flikken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 09:45:
inderdaad, in een relatie ga je niet "zomaar" een weekendje bij een goede vriend slapen.
dat DOE je gewoon niet.
ongeacht het vertrouwen.

IDD en ook dat stukje van "jij mag NIET mee"whahahahahaha nou dan heeft hij/zij toch wel degelijk wat te verbergen lijkt mij want dat slaat echt nergens op :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 09:47:
jij mag NIET mee"whahahahahaha nou dan heeft hij/zij toch wel degelijk wat te verbergen lijkt mij want dat slaat echt nergens op

ik zal het haar nooit verbieden als ze echt zoiets WIL doen.
zomaar, voor de lol.
als ze daar ZOVEEL behoefte aan heeft om bij hem te slapen ipv bij mij, dan mag ze daar blijven slapen.

voorgoed.

Waarschuw beheerder
donateur
nou zou het niet chill vinden en zou dat ook wel ff heeeeeel duidelijk maken en als hij ging kon hij er wel blijven....ik ga toch ook niet een heel weekend bij "een" vriend pitten:/
Waarschuw beheerder
ik zou hem zoizo niet vertrouwen wie wil nauw niet zijn vrindin mee hebben :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 10:18:
zou dat ook wel ff heeeeeel duidelijk maken en als hij ging kon hij er wel blijven....ik ga toch ook niet een heel weekend bij "een" vriend pitten

inderdaad, zo denk ik er ook over.

jammer dat andere mensen er anders over denken :-(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van s-ie :cheer: op woensdag 29 maart 2006 om 07:40:
Idd. Eerlijk zijn is zo belangrijk. Als iemand stiekem achter je rug om doet, ga je ook rare dingen denken. Terwijl als die persoon eerlijk geweest was, je er misschien wel heel anders op gereageerd had.

precies

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 10:24:
jammer dat andere mensen er anders over denken

huh? hoezo jammer? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 11:05:
hoezo jammer?

ik vind het "not done" als je zo'n streek uithaalt.

maar het blijkt dat sommige het wel vinden kunnen.
en dat is jammer dat ze er zo over denken.
heb vooral meelij met de partners van die mensen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 16:17:

Idd waarom zou je dat willen? Dadelijk gebeurt er wél wat en is je relatie naar de knoppen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 11:19:

Het blijven logeren bij iemand die hij/of zij misschien al jaren langer kent dan jou noem je "een streek uithalen" en "Not done" .... jezus...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gerald op woensdag 29 maart 2006 om 11:28:
Het blijven logeren bij iemand die hij/of zij misschien al jaren langer kent dan jou noem je "een streek uithalen" en "Not done" .... jezus...

jepz.

als ik een vriendin zou hebben en ze zou zomaar voor de fun een heel weekend bij een vriend gaan logeren, dan mag ze er blijven ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 11:35:
jepz.

als ik een vriendin zou hebben en ze zou zomaar voor de fun een heel weekend bij een vriend gaan logeren, dan mag ze er blijven ja.

Weinig vertrouwen... maargoed, zal er zelf ook niet heel blij mee zijn...

het ging toch ook over een nachtje logeren, na bijv. uitgaan ofzo??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gerald op woensdag 29 maart 2006 om 11:43:
het ging toch ook over een nachtje logeren

het ging erover een weekend bij een goede vriend/vriendin logeen.
ik neem aan dat de reden is dat die persoon er dus gewoon zin in heeft om uit te gaan logeren.

Uitspraak van Gerald op woensdag 29 maart 2006 om 11:43:
Weinig vertrouwen

dat krijg je als je vaker dan eens gekwetst bent :/

Waarschuw beheerder
Ik zou het helemaal geen probleem vinden al liggen ze gezellig bij elkaar in bed

Vind ik ook :D

Waarschuw beheerder
Ik vertrouw mn vriend wel maar zou het niet leuk vinden.
Verbieden zou ik het niet doen maar ik zou wel vragen waarom ik niet mee mag 8-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 11:19:

maar het blijkt dat sommige het wel vinden kunnen.
en dat is jammer dat ze er zo over denken.
heb vooral meelij met de partners van die mensen.

Ok, dus in jouw relatie zal zoiets niet kunnen, maar als 2 mensen die een relatie hebben er beide geen problemen mee hebben dan is dat toch prima? Hoef je echt geen medelijden mee te hebben hoor... :no:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 11:53:
dat krijg je als je vaker dan eens gekwetst bent

Nu snap ik 't... Maar vind 't niet helemaal eerlijk. Omdat jij in het verleden meerdere keren gekwetst bent vertrouw je je toekomstige partners zwz al niet (in bepaalde situaties) Als je veel om iemand geeft word je kwetsbaar en loop je toch altijd het risico om gekwetst te worden op wat voor manier dan ook...

Mijn vriend mag rustig bij een goede vriendin blijven slapen, gaat hij dan vreemd met haar (en ik kom erachter) dan is het gelijk over tussen ons. Maar als ik een nieuwe vriend krijg zou hij ook wel weer bij een goede vriendin mogen blijven slapen, waarom zou ik hem laten boeten voor de fouten van mijn ex?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een wantrouwende mensjes hier allemaal, als je geen vertrouwen heb in je partner, waarom is het dan je partner :/

Ik snap dat niet :vaag:

Waarschuw beheerder
ik ook niet... :vaag:

Waarschuw beheerder
kom anders ff bij me logeren, dan hebben we het er ff over 8)
Waarschuw beheerder
denk dat iedere relatie er anders mee omgaat ...

maar respect en vertrouwen moet er altijd zijn anders is ik denk ik geen goede relatie

maar dan komt dan wel mijn vraag waarom kent hij jou beste vriend dan niet goed genoeg ?

als het echt zo'n goede vriend was dan hadden ze elkaar toch al ontmoet ...en beter leren kennen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 12:34:
maar als 2 mensen die een relatie hebben er beide geen problemen mee hebben dan is dat toch prima?

als dat in jou relatie heel goed kan, dan is dat prima, maar in de meeste gevallen ligt het gevoelsmatig anders voor diegene die hun partner zien gaan logeren bij een ander.
toch ?

maar voor mijn gevoel doe je zoiets gewoon niet.

je slaapt bij je vriend, en niet bij een ander.
ik bedoel als het zo uitkomt, met stappen of een andere goede reden, dat het niet anders kan, prima, en dan ook niet in één bed.

maar als mijn vriendin voor de fun een wekendje bij een andere vent zou gana slapen, dan mag ze er blijven ja.

ik zo zoiets zelf NOOIT doen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 12:38:
als je geen vertrouwen heb in je partner, waarom is het dan je partner

mijn partner hoort naast MIJ te slapen, en om de reden omdat ze dat zelf wil.
als mijn partner voor de fun een weekendje met en ander in bed wil liggen, dan zit er iets goed fout in mijn ogen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 12:56:
als mijn partner voor de fun een weekendje met en ander in bed wil liggen, dan zit er iets goed fout in mijn ogen.

Tussen niet bij jou willen slapen en slapen bij een vriend/vriendin in een gezellig vriendenweekendje zit ook een verschil en als jij dat niet ziet zit er iets goed fout bij jou..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van redrebel op woensdag 29 maart 2006 om 12:55:
maar respect en vertrouwen moet er altijd zijn anders is ik denk ik geen goede relatie

precies, sterker nog dan heb je geen relatie :)

He ben je een crosser ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 12:56:

Volgens mij ben jij een heel egoistisch mannetje die heel snel jaloers is :aai:

Ik heb medelijden met je eventuele partner (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 29 maart 2006 om 12:58:
Tussen niet bij jou willen slapen en slapen bij een vriend/vriendin in een gezellig vriendenweekendje zit ook een verschil

ik zie het zo.
als mijn vriendin een weekendje alleen met een andere vriend wil doorbrengen, inclusief 2 nachten slapen, dan vind ik dat "not done" ja.

mag je bekrompen vinden, maar dat is een ieders eigen mening.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:00:
Volgens mij ben jij een heel egoistisch mannetje die heel snel jaloers is

Ik heb medelijden met je eventuele partner

en bedankt :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:03:
ik zie het zo.
als mijn vriendin een weekendje alleen met een andere vriend wil doorbrengen, inclusief 2 nachten slapen, dan vind ik dat "not done" ja.

Waarom niet :S
Vriendschappen houden niet op te bestaan wanneer er een partner om de hoek komt kijken..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 29 maart 2006 om 13:06:
Vriendschappen houden niet op te bestaan wanneer er een partner om de hoek komt kijken

het zou niet eens in mijn kop opkomen om maar bij een andere meid te blijven slapen.

Waarschuw beheerder
ik zie het zo.

En mag ze van jou wel een avondje uitgaan met alleen vriendinnen dan :|

en bedankt

Ik kan het mis hebben natuurlijk, ik ken je verder niet, maar als ik zo naar je reacties kijk :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:08:
het zou niet eens

STel je beste vriendin die je al jaren kent woont 100km bij je vandaan. Blijf jij daar dan niet slapen na een avondje stappen? Tis tenslotte een vriendin, geen liefde of iets in het spel.
Waarschuw beheerder
He ben je een crosser

ow ik doe alles op zijn tijd :) quads jeeps als het maar met snelheid of behendigheid heeft te maken :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dus als een ander iets echt niet tof vind, je bijv compromissen moet gaan sluiten

en dat houdt in?
rubbers meenemen???

Nah ik weet het niet
van mezelf zou ik WETEN dat er nix zou gebeuren
maar van de ander weet je dat nooit zeker en komt het inderdaad op het vertrouwen aan .

echt een gewetensvraag dit :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 29 maart 2006 om 13:09:
Blijf jij daar dan niet slapen na een avondje stappen?

dat is anders, dan is er geen mogelijkheid om na het stappen nog thuis te komen.
als ze zomaar voor de fun blijft slapen vind ik het verhaal ineens HEEL anders.

maargoed dat is maar een mening hoor.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:09:
En mag ze van jou wel een avondje uitgaan met alleen vriendinnen dan

:yes: zolang ze snachts maar bij mij thuis komt slapen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:12:
echt een gewetensvraag dit

en ALS je al vaker dan eens gekwetst bent, dan is je mening snel gevormd !!

Waarschuw beheerder
voor de fun

Voor de fun ja! 8-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:13:
en ALS je al vaker dan eens gekwetst bent, dan is je mening snel gevormd !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 29 maart 2006 om 13:14:
Voor de fun ja

je snapt me wel :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 29 maart 2006 om 12:58:
Tussen niet bij jou willen slapen en slapen bij een vriend/vriendin in een gezellig vriendenweekendje zit ook een verschil en als jij dat niet ziet zit er iets goed fout bij jou..

Uitspraak van actief op woensdag 29 maart 2006 om 13:06:
Vriendschappen houden niet op te bestaan wanneer er een partner om de hoek komt kijken..

:yes::yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:15:
je snapt me wel

Ik probeer het maar jij bent zo bekrompen :$
Slapen bij een vriend/vriendin betekent niet dat je meteen bij elkaar in bed duikt. Er bestaan zat vriendschappen tussen man/vrouw waarbij het echt om vriendschap draait en waarbij seks echt geen optie is.

Waarschuw beheerder
dat is anders, dan is er geen mogelijkheid om na het stappen nog thuis te komen.

hoezo niet? zijn genoeg mogelijkheden om na het stappen thuis te komen en anders kan ze nog altijd een hotelletje pakken (alleen 8) )

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:13:
ALS je al vaker dan eens gekwetst bent, dan is je mening snel gevormd !!

zeer zeker :yes:
Ik zou het van de tegenpartij denk ik ook niet volledig kunnen waarderen.
Waarschijnlijk onterecht, maar toch

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:16:
Uitspraak van LiN* op woensdag 29 maart 2006 om 13:06:
Vriendschappen houden niet op te bestaan wanneer er een partner om de hoek komt kijken

true,
maar toen ik nog single was en een van mijn vrienden ook,
sliepen we ook bij elkaar
gebeurde nix...
maar ga dat effe aan je partner uitleggen 8)

gebeurt nou gewoon niet meer :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van redrebel op woensdag 29 maart 2006 om 13:11:
ow ik doe alles op zijn tijd quads jeeps als het maar met snelheid of behendigheid heeft te maken

sweettt :D

als dat er eenmaal in zit, dan maakt het niet meer uit waar je het op doet ;)

zolang ze snachts maar bij mij thuis komt slapen.

(y)

maar van de ander weet je dat nooit zeker en komt het inderdaad op het vertrouwen aan

Nou en laat dat dus de basis zijn van een relatie, weet je meteen hoeveel die waard is op ebay ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 29 maart 2006 om 13:18:
Ik probeer het maar jij bent zo bekrompen

gvd, dit is toch een openbaar forum :-s

ik kraak jullie toch ook niet af pur omdat jullie een andere mening hebben.

respecteer mijn mening gewoon, en hou op over jaloezie, bekrompenheid en dat soort dingen.
ik reageer hier niet om belachelijk gemaakt te worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 12:50:
kom anders ff bij me logeren, dan hebben we het er ff over

yes! :cheer: een pyama-feestje?!? :cheer:

hmmm... moeten we wel eerst goede vrienden worden... :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 29 maart 2006 om 13:18:
Er bestaan zat vriendschappen tussen man/vrouw waarbij het echt om vriendschap draait en waarbij seks echt geen optie is.

ja, zo heb ik ook een vriendin...

totdat we allebei een keer zo blauw als een tientje waren van de whiskey, toen gebeurden er toch hele andere dingen ineens :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:19:
en hou op over jaloezie, bekrompenheid

dat is onze mening ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:21:
yes! een pyama-feestje?!?

sweetttt sexy lingerie is ook toegestaan :D

hmmm... moeten we wel eerst goede vrienden worden...

nou wat let je o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou en laat dat dus de basis zijn van een relatie, weet je meteen hoeveel die waard is op ebay

geloof niet dat dat met betreffende persoon te maken heeft
maar meer met ervaringen uit het verleden zoals net ook al gezegd werd :)

totdat we allebei een keer zo blauw als een tientje waren van de whiskey, toen gebeurden er toch hele andere dingen ineens

daar ben je dan toch zelf bij?

Drank vind ik overigens een slap excuus :yes:

Waarschuw beheerder
ik kraak jullie toch ook niet af pur omdat jullie een andere mening hebben.

Ik kraak jou als persoon niet af.
Vind jou idee hierover alleen bekrompen.
Does niet zo aangevallen joh.

a, zo heb ik ook een vriendin...

totdat we allebei een keer zo blauw als een tientje waren van de whiskey, toen gebeurden er toch hele andere dingen ineens

En toen had jij al een vriendin?
Dan zijn jij en je vriendin gewoon een stel kloothommels 8-)

Waarschuw beheerder
ik niet, zij wel :$
Waarschuw beheerder
denk dat de ervaringen in het verleden er som ook me te maken heeft :P

dus voor de eens i het geen probleem en de ander wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:23:
Drank vind ik overigens een slap excuus :yes:

waar gebruik ik het als excuus? :[
zeg alleen hoe de situatie was

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:31:
waar gebruik ik het als excuus?

Waarom vermeld je er dan bij dat je aan de drank hebt gezeten?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:31:
waar gebruik ik het als excuus?
zeg alleen hoe de situatie was

komt op hetzelfde neer

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 29 maart 2006 om 13:32:

jij snapt mij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 29 maart 2006 om 13:32:

omdat er altijd al een sexuele spanning tussen ons hing :)
zij vond mij leuk, ik haar, maar we deden er gewoon niks mee, logisch
maar die remming verdween een beetje toen ineens :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:37:
omdat er altijd al een sexuele spanning tussen ons hing

AHA!

Waarschuw beheerder
donateur
omdat er altijd al een sexuele spanning tussen ons hing

dus?
was het niet een GEWONE vriendin :9

zij vond mij leuk, ik haar, maar we deden er gewoon niks mee, logisch
maar die remming verdween een beetje toen ineens

kinky ;D

toch kan je zeggen wat je wilt
maar dat is zoooo lekker als het dan ineens gebeurt B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 29 maart 2006 om 13:38:
AHA!

maar was wel gewoon een vriendin van me :)
dingen vergroeien wel eens probeer ik te zeggen en je weet dus nooit wat die vriend/ vriendin van je vriendin/ vriend wil :)
ik was er ook niet op uit, maart gebeurde gewoon :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:40:
dus?
was het niet een GEWONE vriendin :9

jawel, maar dat veranderde ergens ineens, you know

kinky ;D

8)

maar dat is zoooo lekker als het dan ineens gebeurt B)

zeker 8)

dus jij weet donders goed wat ik bedoel en dan ga je me verwijten maken? lekker ben jij :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:42:
jawel, maar dat veranderde ergens ineens, you know

I know...
maar zeker omdat je zegt : er is altijd al een spanningsveld geweest
Das eigenlijk de kat om het spek binden :yes:
Ik ken de situatie hoor en weet ook dat je het niet altijd in de hand kunt houden :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:42:
dus jij weet donders goed wat ik bedoel en dan ga je me verwijten maken? lekker ben jij

dankje (L)
Nee, ik had het over de drank he ;)

Als je heel lang alles tegen loopt te houden omdat het niet kan/mag en dan barst de bom...
dan is het einde toch al zoek, kan je er beter intens van genieten B)

Waarschuw beheerder
dingen vergroeien wel eens probeer ik te zeggen en je weet dus nooit wat die vriend/ vriendin van je vriendin/ vriend wil
ik was er ook niet op uit, maart gebeurde gewoon

Niks gebeurt gewoon... zijn nog altijd 2 mensen voor nodig. Als je een vriend of vriendin hebt die meer van je wil, dan kan hij/zij dat nog zo graag willen maar er gebeurt niks zolang jij dat niet wilt. Je bent er toch zelf bij?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:45:
Das eigenlijk de kat om het spek binden :yes:

is misschien ook wel zo 8)
dankje (L)

:D

Nee, ik had het over de drank he ;)

;)

Als je heel lang alles tegen loopt te houden omdat het niet kan/mag en dan barst de bom...
dan is het einde toch al zoek, kan je er beter intens van genieten B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 16:35:
Nou dan, dus telt dat ook niet 8)

wel, als ik een vriend heb doe ik het ook en h#dat mag van hem dan ook.. telt dus wel..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:57:
is misschien ook wel zo

kijk op zich allemaal niet erg
maar wel als er een partner in het spel is

dat kan je niet maken.
JIJ ook niet, aangezien je weet van het bestaan van de ander :)

Waarschuw beheerder
die kwam later pas in het spel :)

maar tis ook zo, je hebt gelijk, we hadden er allebei ook wel spijt van :$

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 14:07:
je hebt gelijk

B) meer dan dat hoef ik niet te weten hoor

Waarschuw beheerder
:p

Waarschuw beheerder
ik geef je voortaan maar meteen gelijk :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jayce op woensdag 29 maart 2006 om 13:13:
ALS je al vaker dan eens gekwetst bent, dan is je mening snel gevormd !!

zeer zeker
Ik zou het van de tegenpartij denk ik ook niet volledig kunnen waarderen.
Waarschijnlijk onterecht, maar toch

Waarschuw beheerder
Dat ligt eraan:

Kijk als ik die vriendin goed ken, dan zou ik me er niet zo druk om maken. En als er toch wat gebeurt komt de aap snel genoeg uit de mouw. Dan weet je gelijk wat je aan elkaar hebt. Liegen is niet z'n sterkste punt :[ ;)

Als je echt niet mee MAG dan zou je er haast wel wat van gaan denken... Tja dan zou ik me af gaan vragen of hij wel te vertrouwen IS.
Niks gebeurt gewoon... zijn nog altijd 2 mensen voor nodig. Als je een vriend of vriendin hebt die meer van je wil, dan kan hij/zij dat nog zo graag willen maar er gebeurt niks zolang jij dat niet wilt. Je bent er toch zelf bij?

Daar ga ik ook vanuit. Drugs/drank of whatever is geen excuus. Vreemdgaan betekend het einde van de relatie (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 22:17:
k vind dat dat moet kunnen :yes:

Vind t belachelijk dat je ineens 'anders' met je vrienden om moet gaan omdat je n vriend hebt! Die vrienden had je daarvoor ook al en vrienden zijn heel belangrijk dus ik zou gewoon gaan!

Andersom zou ik m ook gewoon laten gaan, of ik t leuk vind is weer n ander verhaal maar ik vind niet dat je zoiets kunt verbieden!

helemaal mee eens. bovendien is het zo dat als je iemand iets verbiedt, die persoon dat toch wel doet...

ik bespeur bij veel posts toch een overmatige mate van jaloezie...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 14:34:
of ik t leuk vind is weer n ander verhaal maar ik vind niet dat je zoiets kunt verbieden!

nee mee eens..je kunt t niet verbieden, maar ik zou t echt niet tof vinden..

Waarschuw beheerder
mooi, dan ben ik toch niet alleen hierin :)
Waarschuw beheerder
Als iemand jou liever niet mee wil hebben, is het al anders, als wanneer je partner het tof zou vinden als je mee zou gaan!

Dan werd de hele situatie ook al anders, omdat je zelf de keuze zou hebben, om wel of niet mee te gaan.

Ook al vind hij het misschien ff gezelliger alleen met die persoon, toch zou ik het netjes vinden als hij mij dan ook mee zou vragen.

Toch wel een vorm van respect vind ik, ook al hoef je natuurlijk niet alles samen te doen.

Vrij lastig..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 14:34:
ik bespeur bij veel posts toch een overmatige mate van jaloezie...

Wat is overmatig in jouw ogen?

In de meeste reply's kan ik me nl wel vinden..

Zowel degenen die voor zijn, als degene die tegen zijn..

Ik begrijp ze allebei wel.

Maar qua gevoel, vind ik het ook niet kunnen als mijn vriend dat zou willen. Ook al was het om te gaan stappen met haar, en ook al zou ze 100 km verderop wonen.. Dan nodigt hij haar hier maar uit!

Terwijl ik absoluut geen jaloers persoon ben.
Kijk, als beide partijen er geen problemen mee hebben, oke!

Maar als 1 van de 2 zoiets niet kan waarderen, vind ik het wel respectloos, als de ander daar geen rekening mee houdt.

Waarschuw beheerder

Idd. Elkaar iets verbieden moet je niet doen :no: Je kan alleen je mening erover geven. Aan de ander is het of hij/zij er wat mee doet. :flower:

Off topic: Als je naar Temptation Island kijkt kan je er bijna al vanuit gaan dat je partner vreemdgaat als de verleiding te groot is. Of zijn dat gewoon allemaal zwakkelingen :[ ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 14:40:

Nee, ik denk dat niemand het echt tof zou vinden.. ik ook natuurlijk niet, heb liever dat ze bij mij slaapt, maar aan de andere kant, als ze het wil en ik vertrouw haar..
als je elkaar dingen gaat verbieden is dat het begin van het einde..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 14:52:
Als je naar Temptation Island kijkt kan je er bijna al vanuit gaan dat je partner vreemdgaat als de verleiding te groot is. Of zijn dat gewoon allemaal zwakkelingen

hahaha denk van allebei een btje :P

Waarschuw beheerder
hahaha denk van allebei een btje

Ik hou het op het laatste ;) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 14:52:
Als je naar Temptation Island kijkt kan je er bijna al vanuit gaan dat je partner vreemdgaat als de verleiding te groot is

Dat geeft toch niks dan... als je partner bij een beetje verleiding al vreemd gaat, dan mis je er niks aan als hij/zij weg is...

alhoewel het bij temptation island wel erg makkelijk gaat!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gerald op woensdag 29 maart 2006 om 15:02:
Dat geeft toch niks dan... als je partner bij een beetje verleiding al vreemd gaat, dan mis je er niks aan als hij/zij weg is...

alhoewel het bij temptation island wel erg makkelijk gaat!laatste aanpassing 29 maart 2006 15:02

true :yes:

Waarschuw beheerder

Dan weet je idd gelijk wat je aan elkaar hebt. In principe geef je iemand de vrijheid en kijk je wat diegene ermee doet.

alhoewel het bij temptation island wel erg makkelijk gaat!laatste aanpassing 29 maart 2006 15:02

Je bek valt ervan open idd :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 15:16:
Je bek valt ervan open idd

NOu, volgens mij is het allemaal show...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gerald op woensdag 29 maart 2006 om 15:30:
NOu, volgens mij is het allemaal show...

ja reken maar dat de helft in scéne is gezet, anders is het niet leuk om naar te kijken ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van s-ie :cheer: op woensdag 29 maart 2006 om 14:48:
Wat is overmatig in jouw ogen?

In de meeste reply's kan ik me nl wel vinden..

Zowel degenen die voor zijn, als degene die tegen zijn..

Ik begrijp ze allebei wel.

Maar qua gevoel, vind ik het ook niet kunnen als mijn vriend dat zou willen. Ook al was het om te gaan stappen met haar, en ook al zou ze 100 km verderop wonen.. Dan nodigt hij haar hier maar uit!

Terwijl ik absoluut geen jaloers persoon ben.
Kijk, als beide partijen er geen problemen mee hebben, oke!

Maar als 1 van de 2 zoiets niet kan waarderen, vind ik het wel respectloos, als de ander daar geen rekening mee houdt.

Het valt me op dat de meeste mensen voor elke onschuldige scheet al enorm overbezorgd reageren wat bij mij een teken is dat ze jaloers zijn omdat je vriend(in) bij iemand anders slaapt omdat het een goede vriend(in) is.

Ik heb geen vriendin maar als ik er een heb en zij wilt bij een goede vriend slapen dan mag ze dat rustig doen. Ik zou het wel prettig vinden als daar wel van op de hoogte ben. Ik vind dat nl. een teken van respect en fatsoen en ik zal zo'n gebaar ook zeker kunnen waarderen

Doet ze het stiekem of zou er toch wat gebeuren dan is dat gewoon een teken dat ze niet voldoende van me houdt en niet in staat is om die liefde te handhaven en trouw te blijven. Om nog maar te zwijgen dat ze mijn integriteit ter discussie stelt.

Zo iemand zal meteen op moeten tiefen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 15:53:
Ik vind dat nl. een teken van respect en fatsoen en ik zal zo'n gebaar ook zeker kunnen waarderen

precies, goed gezegd
Waarschuw beheerder
wel een moeilijke vraag ja

Waarschuw beheerder
zou het zelf niet doen en zou het ook niet goed vinden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 15:53:
Het valt me op dat de meeste mensen voor elke onschuldige scheet al enorm overbezorgd reageren wat bij mij een teken is dat ze jaloers zijn omdat je vriend(in) bij iemand anders slaapt omdat het een goede vriend(in) is.

Ik heb geen vriendin maar als ik er een heb en zij wilt bij een goede vriend slapen dan mag ze dat rustig doen. Ik zou het wel prettig vinden als daar wel van op de hoogte ben. Ik vind dat nl. een teken van respect en fatsoen en ik zal zo'n gebaar ook zeker kunnen waarderen

Doet ze het stiekem of zou er toch wat gebeuren dan is dat gewoon een teken dat ze niet voldoende van me houdt en niet in staat is om die liefde te handhaven en trouw te blijven. Om nog maar te zwijgen dat ze mijn integriteit ter discussie stelt.

Zo iemand zal meteen op moeten tiefen...

Helemaal mee eens.
Zoiets hoort mogelijk te zijn. Je moet best zonder achterdocht van je partner bij een goede vriend/vriendin kunnen slapen zonder daar ruzie over te krijgen.
En tenzij mijn vriend me een goede reden kan geven waarom ik dat niet zou moeten doen zou ik het ook gewoon doen. En als hij me gewoon niet vertrouwt, tsja.. dan zit er ook al iets niet goed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 5 april 2006 om 09:30:
Helemaal mee eens.
Zoiets hoort mogelijk te zijn. Je moet best zonder achterdocht van je partner bij een goede vriend/vriendin kunnen slapen zonder daar ruzie over te krijgen.
En tenzij mijn vriend me een goede reden kan geven waarom ik dat niet zou moeten doen zou ik het ook gewoon doen. En als hij me gewoon niet vertrouwt, tsja.. dan zit er ook al iets niet goed.

Dat heeft niks met vertrouwen te maken hoor :no: want er staat duidelijk hier boven "en jij mag niet mee" whahahahaha dan is er anders iets mis met je vriend/in...want dan klopt er gewoon iets niet :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 09:34:
Dat heeft niks met vertrouwen te maken hoor :no: want er staat duidelijk hier boven "en jij mag niet mee" whahahahaha dan is er anders iets mis met je vriend/in...want dan klopt er gewoon iets niet :no:

Er staat wel je mag niet mee; maar er staat niet dat dat letterlijk zo gezegd is.
Als ik zeg dat ik een weekend bij een vriend zou gaan logeren en hij vraagt of hij meemag kan ik ook best nee zeggen. Ik ga toch naar die goede vriend van me toe dan om effe lekker bij te babbelen etcetera? Je kan best je eigen vrienden hebben in eenrelatie, daar hoeft je partner ook niet meteen bovenop te zitten.

Maargoed,als het echt zo'n goede vriend van me zou zijn zou mijn vriend m ook welregelmatig tegenkomen en spreken en dergelijke dus ook wel weten dat er niets achter te zoeken valt. Een man die eenmaal vriend is bij mij word nooit meer dan dat :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 5 april 2006 om 09:38:
Er staat wel je mag niet mee; maar er staat niet dat dat letterlijk zo gezegd is.

nee oke maar je kan er zelf wel uit opmaken dat dat wel het geval is ;) en ja ieder zijn ding ...en wat eige vrienden betreft is geen probleem dat je naar vrienden gaat of iets dergelijks maar slapen is niet nodig...altans het zal niet in mijn straatje voorkomen..en ook niet in die van mijn eige vent..op visite dus oke maar slapen doe je maar thuis en als je wilt drinken bel je maar een taxi of rij ik wel ;)

Waarschuw beheerder
Toch lachen hoe moeilijk dit voor sommige mensen is om je partner te kunnen vertrouwen.

Moet ik hier soms uit opmaken dat veel mensen het liefste hun partner 'aan de lijn' willen houden zoals je dat met een hond doet?

Wat maakt zo'n, naar mijn idee, onschuldig logeerpartijtje toch mensen onzeker? bang dat er iets gebeurt? bang dat je voor even minder aandacht krijgt?

Vind het allemaal maar een beetje zielig als je niet je partner kan vertrouwen. In dat opzicht zit er eigenlijk ook al iets niet goed in je relatie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 10:02:
Moet ik hier soms uit opmaken dat veel mensen het liefste hun partner 'aan de lijn' willen houden zoals je dat met een hond doet?

Als je iemand echt aan de lijn hebt liggen dan mag diegene ook niet alleen stappen dat noem ik onder de plak zitten en ja dan vertrouw je je partner ook niet goed....dus over dat vertrouwen en dat logeer partijtje zie geheel afzonderlijk van elkaar :yes:

Maar ja dat is mijn mening ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 10:05:
Maar ja dat is mijn mening

maar kom je nog logeren dit weekend?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 10:09:
maar kom je nog logeren dit weekend?

Alleen als mn mannetje mee mag :P:P alle 3 mn mannetjes :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 10:13:
alle 3 mn mannetjes

gek ding!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 10:14:
gek ding!

8) :P:P

Waarschuw beheerder
donateur
b)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat in een relatie niet kunnen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 10:02:
Vind het allemaal maar een beetje zielig als je niet je partner kan vertrouwen. In dat opzicht zit er eigenlijk ook al iets niet goed in je relatie

Idd, ik vind dat het ook moet kunnen hoor als je dat wilt.
Ik bedoel maar; als ik die vriend van me zou willen naaien hoef ik niet per se bij hem te blijven slapen hoor :P

En een andere reden dan angst voor vreemdgaan of jaloezie kan ik eerlijk gezegd niet verzinnen voor zo'n geval. En dat zijn twee dingen die absoluut niet goed kunnen zijn voor een relatie...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 6 april 2006 om 01:40:
En een andere reden dan angst voor vreemdgaan

En dat zijn twee dingen die absoluut niet goed kunnen zijn voor een relatie...

Als mensen hier in deze topic al zeggen dat het niks met vertrouwen heeft te maken en ook niet met angst of dat soort shit maar alleen maar dat ze het onzin vinden of ze vinden het gewoon niet kunnen.....daar is toch niks mis mee..

dat het in jou ogen de normaalste zaak is...tja dat moet ieder voor zich weten..maar ik ben misschien dan wel van dat ouderwetse gedoe...en wij slapen gewoon in ons eige bedje ;)
als ik die vriend van me zou willen naaien hoef ik niet per se bij hem te blijven slapen hoor

Dat bedoel ik....daar hoef je nog geen eens voor bij iemand te blijven slapen dat kan zowiezo wel als je daar behoefte aan hebt...dus je zegt het zelf al het heeft niks met angst en jaloezie te maken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 09:06:
Als mensen hier in deze topic al zeggen dat het niks met vertrouwen heeft te maken en ook niet met angst of dat soort shit maar alleen maar dat ze het onzin vinden of ze vinden het gewoon niet kunnen.....daar is toch niks mis mee..

Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, maar als mijn partner me zou verbieden om te gaan zal hij daar toch een goede reden voor aan moeten dragen ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 09:06:
dus je zegt het zelf al het heeft niks met angst en jaloezie te maken..

Dat zei ik ook allang ;)

Als ik naar mijn vriend in amsterdam zou gaan dan zou ik daar waarschijnlijk wel blijven slapen, simpelweg omdat het praktischer is. Hoppetee op het logeerbed of wat dan ook. Zou ik ook doen alsik naar mijn vriendin in Assen ga.
Moet gewoon kunnen, ik snap niet dat mensen zo kortzichtig kunnen zijn en simpelweg gewoon zeggen van 'nee dat mag niet want ik vind het niet kunnen'.
Draag er dan minstens een goede reden voor aan :yes:
laatste aanpassing